مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گفتگو با مهندس وصلي عضو جديد هيئت مديره شرکت مخابرات ايران, بر مبنای سوالات شما.

[box type=”custom” color=”#000000″ bg=”#ede1ea”]مخابرات ما – مهندس وصلي دعوت مخابرات ما را به جلسه گفت و شنود، پرسش و پاسخ پذيرفت.از او سپاسگزاريم.[/box]

مخابرات ما- مدت كوتاهي است كه گروه مديريتي جديد شركت مخابرات ايران ، شامل مدير عامل و اعضاي هيئت مديره ، جايگزين شده اند.شايد اين مدت براي رسيدن به شناخت دقيق آنان از مخابرات كافي نباشد اما مناسب خواهد بود كه ما و شما، بعنوان كاركنان و عناصر اجرائي و پايانه هاي كار اين شركت، بي واسطه، جرفهايمان را براي آنان بگوييم ، حرفهاي آنان را بخوانيم و بشنويم، تا در نهايت، همه با هم، در يك نقطه مشترك ، در زمين مخابرات ايران بايستيم و استارت اوليه را براي شروع كار ، كار و كار ، يك باره بزنيم.

 

بر اساس همين ديدگاه از مهندس وصلي عضو جديد هيئت مديره شركت مخابرات ايران دعوت كرديم درجلسه اي ، به سوالات خوانندگان و اعضاي سايت مخابرات ما پاسخ دهد ، نظرات و ديدگاههاي آنان را بخواند تا  با درك درست از نيازهاي آنان نقشه راه را طرح كند!

ايشان نيز با روي باز پذيرفت.

سايت مخابرات ما ضمن تشكر از اين مدير پرسابقه، از شما دعوت مي كند تمام سوالات خود را در همين صفحه يادداشت كنيد.

اگر سوالي نداريد، حتما حرفي براي گفتن داريد، حرفهايتان را بدون رعايت صنايع اداري و با رعايت ادب مخابرات مايي بنويسيد.

ما در اولين فرصت قراري مي گذاريم ، پاسخ مي گيريم ، و باز ميگرديم!

اين امر در پاسخ به درخواست فراوان شما دوستان صورت گرفته است. در ادامه اميدواريم مديران ديگر نيز حجاب هاي نامرئي بين خود و سايت مخابرات ما را بردارند و مهمان ما و خوانندگان مخابرات ما باشند.

 

601140cookie-checkگفتگو با مهندس وصلي عضو جديد هيئت مديره شرکت مخابرات ايران, بر مبنای سوالات شما.
126 نظرات
  1. اهری می گوید

    ۱۳۹۵-۰۳-۰۱ at ۱۸:۰۱

    با عرض سلام وخسته نباشید
    خیلی مختصر
    در مورد وضعیت نیروهای شرکتی ( خدمات اولی ) با مدارک مرتبط وسابقه بالا چه برنامه ای دارند .
    این نیروها در حال حاضر اگر واقف باشید(یعنی اطلاعات کافی ازشرکتهای استانی به دست شما رسیده باشد) سهم اصلی وجدی در پیشبرد اهداف شرکت مخابرات را دارند وبا تمام وجود مسئولیتی بزرگ را در این شرکت به عهده دارند وبا تمام وجود برای این سیستم زحمت می کشند .
    با تشکر

  2. ابی از مازندران می گوید

    باسلام . سردبیر محترم ازشما تقاضا داریم که بیشترین مانور ی که تو این گفتگو میتونین بدین درخصوص نیروهای شرکتی باشه یجوری از مدیران مخابراتی در بیارین که ایا واقعا برای نیروهای شرکتی برنامه ایی دارن . چ نیروهایی بامدرک بالا چ نیروهای با مدارک پایینتر اصلا تو سال 95 یا 96 مشخصا برنامه ایی هست برای این نیروها یا . باهر ترفندیی شده دراین گفتگوتون ی جواب قطعی از زبان اقای وصلی یا هر مدیر دیگه ایی که میدونین برای ما بچه های شرکتی بیارین . بخدا این سرگردونی وانتظار ونا مشخص بودن مسیر اینده بدترین زجره برای بچه ها. یا میگن بله داریم .که اگه دارن کی و چگونه وبا چ شرایطی اجرا میشه و اگرم ن لااقل دیگه این بچه ها تکلیف خودشونو مید.ونن و ب هر شایعه ایی دلخوش نمیکنن . پس سردبیر محترم تموم هم و غمت بچه های شرکتی باشه .خواهشا یکم ریزتر از گذشته درمورئ نیروهای شرکتی بجث وگفتگو کنین تا ایشالله با یک خبر قطعی حالا ایشالله خوش و شایدم ناخوش ب بچه های شرکتی مژده بدین . فقط یج واب قطعی . همه ما منتظر جواب شماهستیم . ایشالله که خوش باشه. فقط ازشون قول بگیرن ک کی وچگونه . دعای خیر همه بچه های شرکتی هم بدرقه راهتون . بازم ممنونم بابت تمامی زحماتتون

  3. ناشناس می گوید

    سلام
    بین مدیران جدیدالانتصاب صحبتهای ایشان دارای عمق خوب و البته جدید و کاربردی می باشد.
    امیدوارم همواره به اصولی که هفته پیش نشرش دادند پایبند باشند.
    موفق و پیروز و موید باشند

    راستی عید همگی هم مبارک باشد

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      عید شما هم مبارک
      میشه اون اصول را بفرمایید؟

      1. نا شناس می گوید

        سلام
        از شما بعیده که اصول یادتون بره. ما حالا حالاها با این اصول کار داریم.
        اگر این اصول تغییر کرده بفرمائید ما دیگر استفاده نکنیم. و اما اصول:

        ۱- شفافیت در برنامه های شرکت

        ۲-جلب رضایت کارکنان و ذینفعان

        ۳-ارتقای کیفی و کمی شاخص ها

        ۴- بهره مندی از خرد جمعی

  4. ناشناس می گوید

    سلام سردبیر عزیز. از اقای وصلی حتما حتما درموردنیروهای شرکتی بپرسین . کلا مسائلی که پیرامون نیروهای شرکتی هست از ایشون سوال بفرمایید . اصلا دیدگاه مدیران جدید رو نیروهای شرکتی چگونه هست .ایا واقعا برنامه ایی برای این نیروها دارن چ نیروهای تحصیلکرده و چه با تحصیلات کمتر وسوابق بالا.اگر دارن کی قابل اجرا میباشد و اگرهم ندارند خیلی راحت بگن ن .تا کسی الکی خودشو دلخوش نکنه . واقعا میخواهییم تو این گفتگو ی جواب قطعی از زبان مهندس وصلی در مورد اینده نیروهای شرکتی از طرف شما بشنوییم . ی جوابی که ب همه شایعات اخیر پایان بده .این جواب و شما با فوت وفن خبر نگاریت یجوری از اقای وصلی بگیرین .که ایا برنامه ایی هست یانه اگه هست چگونه وکی اجرا میشه .همه ماها منتظر همین جواب شما هستیم .پس تموم سعیتون بکنین . خداوند پشت وپناهتون باشه . دعای خیر ماهم بدرقه راهتون. سردبیر منتظر خبرهای ایشالله خوب شما هستیم

  5. آسمان می گوید

    با سلام واحترام خدمت آقای مهندس وصلی اغلب نیروهای شرکتی بالاخص کارشناسان فنی درواحدهای مختلف به اندازه چندین نفرازسایرکارکنان مفیدوبرای شرکت اثربخش هستند سزاورنیست که پس از حداقل 10سال هنوز تبدیل وضعیت نشده باشند قطع به یقین اگه مشکل این عزیزان حل بشود هم رضایت کارکنان حاصل وهم شرکت وهم سهامداران سودخوبی خواهند برد وشرکت مخابرات درهمه عرصه های رقابتی اجتماعی اقتصادی و…به رشدی باورنکردنی وشکوهی قابل تحسین خواهد رسید.منتظرتصمیمات نیکووجامع وعملیاتی مدیران جدیدهستیم. موید ومنصورباشید

  6. جواد می گوید

    با سلام و احترام خدمت جناب آقای وصلی عضو محترم هیئت مدیره
    ممنون می شوم اگر نظر جنابعالی و اعضای محترم هیئت مدیره جدید را در باره جایگاه کارگزاران مخابرات روستایی و آینده کاری آنها در شرکت مخابرات ایران بدانم؟

  7. گرگانی می گوید

    با سلام و احترام محضر جناب آقای مهندس وصلی عضو محترم هیئت مدیره ،
    از آنجائیکه برگزاری جلسه پرسش و پاسخ همواره نیاز به جرأت ، شهامت و جسارت خاص خود را دارد ، از این حیث صمیمانه به جنابعالی تبریک عرض نموده و موفقیت و سربلندی حضرتعالی را از درگاه یزدان پاک آرزومندیم .
    همانگونه که استحضار دارید ، یکی از تعاریف قانون عبارت است از: احكام و مقررات الزام آور كه توسط مقامي كه اختيار قانونگذاري دارد وضع و به موقع اجرا گذارده شود .
    و با عنایت به اینکه در سازمانها نیز یکی از شاخص های مهم ارزیابی و اثرگذار در سایر معیارهای کلیدی ، میزان پایبندی ، اجرای صحیح و احترام به قوانین ، مقررات و آیین نامه های داخلی میباشد ،
    سئوال بنده از جنابعالی این است که : چقدر عزم و اراده جدی جهت اجرای قوانین ، آیین نامه ها ، دستورالعمل ها و مصوبات لازم الاجرایی که چند سالی ست راکد مانده و متأسفانه شرکت به طرق مختلف تصمیم بر نادیده گرفتن و دور زدن آنها داشته و موجبات بی اعتمادی کارکنان را و بدتر از آن ، در پاره ای از موارد به مراجع قضایی سوق داده شده است ، را قابل حل و مرتفع شدن می بینید ؟
    آیا دیدگاه و نگرشی که معتقد بود جهت افزایش سود میبایست هزینه های پرسنلی را حتی بصورت غیرقانونی کاهش داد را به روشهای سوددهی پیشرفته ، نوین و قابل دسترسی پیش بینی میکنید؟
    با سپاس .

    1. مریم شیرازی می گوید

      با عرض سلام و خسته نباشید
      سر دبیر عزیز می شه لطفا از آقای وصلی در خصوص یکی از قانون هایی که زیر پا گذاشته می شه (طرح طبقه بندی مشاغل) جهت نیروهای شرکتی بپرسید، پیشتر مراتب سپاس را دارم.

  8. ناشناس می گوید

    مهندس وصلی عزیز عضو هییت مدیره جدید شرکت مخابرات،ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما،خواستم همونطور که یکی دوتا از همکاران هم ذکر کرندند تکلیف نیروهای شرکتی مخابرات چی می شود بخصوص نیروهای بعضی واحدهای فنی مخابرات مانند mdf که زحمت زیادی می کشند وسختی زیادی را متحمل می شوند به قران قسم من که یکی از نیروهای بخش خصوصی مخابرات هستم و دراین واحد کار می کنم صبح یا بعد ازظهر که میام سر کار به سختی وقت می کنم حتی یک استکان چایی بخورم چه برسد که استراحت کنم به خدا بیشتر کارمندان ما یک روز دوام نمیارند داخل این واحد کار کنند چون حرف زدن تا عمل کردن خیلی با هم تفاوت دارند

  9. ناشناس می گوید

    سلام ضمن تشکر از سر دبیر محترم
    ایا مدیریت جدید به روند فعلی پرداخت حقوق ومزایا ادامه میدهد چون در حال حاضر اختلاف حقوق بین مدیران وکارشناسان زحمت کش شرکت بسیار زیاد میباشد واین باعث بی انگیزه شدن کارشناسان شرکت گردیده است وبیشتر مدیران هم شرایط احراز پست مدیریتی را نداشته وحال در سیستم عملکرد کارکنان حتی قادر به تعریف عملکرد برای افراد زیر مجموعه خود نیستند
    جناب وصلی مخابرات در حال از دست دادن بازار دیتا وتلفن همراه هستش ورقیبان روز به روز سهم بیشتری از بازار را از مخابرات گرفته واین بدلیل عملکرد ضعیف مدیرانی میانی شرکت های استانی میباشد مثلا در استان ما مدیریت تجاری تبعیدگاه افراد مورد غضب مدیر عامل میباشند در صورتی که باید بهترین ودلسوز ترین افراد در این مدیریت باشند با این روال ایا مدیریت عالی جدید شرکت قصد تغییراتی اساسی را را در استانها ندارد

  10. کارشناس سوییچ می گوید

    سلام به مدیران مخابرات اگه واقعا به نیروهای شرکتی نیاز ندارن این نیروها رو اخراج کنند تا فکری به خودشان کنن ولی اگه نیاز دارن به فکر سامان دهی این نیروها باشن
    ازطرف شرکتی سابقه دار

  11. کارشناس سوییچ می گوید

    کسی هست به کمک ما بیاید…… شرکتی های مظلوم و مستضعف از طرف شرکتی بی ارزش در این جامعه اسلامی( اردبیل)

  12. حمید می گوید

    باسلام
    آیا شما نیز به سطح بندی شرکت مخابرات استانها اعتقاد دارید ؟
    آیا نباید حقوق پرسنل استانها بصورت متمرکز و یکجا پرداخت شود؟
    هویت ،ارزش و کلاس کاری پرسنل مخابرات را برگردانید.رفاهیات ومامورسرای استانها مایه سرشکستی کارمند در برابر خانواده اش می باشد.در بعضی از استانها امکان تمدید دفترچه بیمه به لحاظ عدم پرداخت بدهی وجود ندارد.

  13. بازنشسته می گوید

    از آقای مهندس وصلی که سابقه درخشانی در مدیریت مخابرات آذربایجانشرقی دارند و همگان نظم و انضباط و مدیریت ایشان را بخاطر دارندتشکر میکنم که به این سوالات ما جواب صادقانه خواهند داد:
    1- آیا قبول دارید که بازنشستگان عمر و جوانی خود را وقف اعتلای امروزی مخابرات نموده اند و سود امروزه شرکت مرهون تلاشهای بیدریغ آنهاست.اگر جواب مثبت است پس چرا اینقدر به آنها از لحاظ پرداخت کلیه موارد امور رفاهی کم لطفی میشه و با همکاران شاغل تفاوت بسیار دارند ؟
    2- چرا حق ایثارگری برای سربازان در جبهه خدمت کرده پرداخت نمیشود . چکارکنیم ؟ بریم شکایت کنیم؟ یا خودتان مثل مرخصی ها پرداخت خواهید نمود؟
    3- آیا اگر شرایط جایگزینی فرزند بعد از بازنشستگی کارمند فراهم شده باشد امکان داره با تصویب هیات مدیره فرزند همکاز بازنشسته شده مشغول بکار شود؟

  14. 111 می گوید

    با تشکر از سردبیر محترم:
    خواهشمنداست اگر مصاحبه حضوری است ،از یکی از کارکنان حوزه اداری کمک گرفته شود .آقای پساما خوب است. جوابها باید صریح وبدون حاشیه روی باشد. این از هنرهای مصاحبه کننده است که جواب صریح را درخواست کند.و اما سوالات:
    1- آیا گروه های کارکنان که از سال88 ثابت مانده تغییری خواهد کرد؟
    2- آیا مدارک تحصیلی جدید کارکنان رسمی احتساب خواهد شد؟
    3- آیا ایثارگری گرفته شده از رزمندگان سربازان برگشت داده خواهد شد؟
    4- آیا حقوق کارکنان تغییر محسوس در آینده نزدیک خواهد کرد ،مانند کارکنان زیر ساخت که همکاران قدیم ما هستند؟
    5- آیا تفاوت رفاهیات محاسبه خواهد شد؟
    امیدوارم جوابها مانند جوابهای مصاحبه قبلی نباشد.

  15. ناشناس می گوید

    سلام خسته نباشی .میخواستم ازجناب مهندس وصلی بپرسین وضعیت نیروی شرکتی که مدرک مرتبط بامخابرات دارن وسابقه دارن برای تبدیل وضعیتشون برنامه ای دارن ؟اگه برنامه دارن کی اجرایی میشه؟ممنون

  16. حمید می گوید

    با سلام خدمت آقاق مهندس وصلی
    به نظر میرسه که ساختار جدید شرکت مخابرات کاستی ها و نارسایی هایی داره و اعتراض کارکنان و مدیران بخصوص در مراکز استان به همراه داره ، به نظر حضرتعالی این ساختار نیاز به بازنگری مجدد نداره ؟

  17. دلسوز می گوید

    با سلام.
    ضمن آرزوی موفقیت برای شما.
    1-نحوه اداره شرکت بعد از خصوصی سازی و اختلاف طبقاتی و فاصله درآمدی ایجاد شده بین رئیسان و پرسنل باعث شده انگیزه پرسنل به حداقل خود برسد.برنامه شما برای ایجاد انگیزه و نشاط کاری پرسنل چیست؟
    2-افزایش حقوق پرسنل در مقایسه با زیرساختیها بسیار ناچیز است.آیا امیدی به کم کردن فاصله وجود داره ؟
    3-مطالبات رفاهیات و طلبی که پرسنل از شرکت دارند رو هر آدم منصفی تایید میکنه.و دینی بر گردن شما مسئولین است.کی دیون خود رو پرداخت میکنید؟اصلا قبول دارید که بدهکارید؟
    4-برنامه شما برای سهام ترجیهی چیه ؟ چرا بخشی از اونها که اقساطش پرداخت شده رو آزاد نمیکنید.
    5-اعتبار و آبرویی که مخابرات در طول سالها بدست آورده رو توی این چند تقریبا به باد دادید !
    چه برنامه ایی برای بازیابی اعتبار خدشه دار شده دارید ؟

  18. ناشناس می گوید

    با سلام
    ضمن خسته نباشید.آیا حق وحقوق بازنشستگان 94 شهرستان ها امسال پرداخت خواهد شد.

    با تشکر

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      الان شما چه شرایطی دارید؟
      چقدر پرداخت شده؟

  19. ناشناس می گوید

    باسلام
    با تشکر از سردبیر گرامی جناب مهندس واصلی
    آیا بازنشسته های سال 93 و94 دراستان فارس که پاداش تشویقی آنها بصورت اقساطی وبمدت سی ماهه می باشد باید تاسال 96و97به همین صورت دریافت کنند (بابندجگر خون)ویاتغیراتی در نحوه پرداخت صورت خواهد گرفت .

  20. darush85 می گوید

    سلام جناب مهندس وصلی عضو جدید هیئت مدیره
    از همکاران رسمی کرمان هستم. مطالبات کارکنان رسمی رو به بهانه نداشتن نقدینگی پراخت نمی کنن. اما در چارت جدید از اسفندماه 94چندین مدیریت و اداره جدید برا خودشون ساختن و همشون ریس و مدیر شدن !! با مزایا و حقوق های جدید و چند برابر. وقتی تعدادی کارمند و پرسنل بخش خصوصی کلیه کارها رو انجام می دهند واقعا شرکت چه نیازی به این همه ریس و مدیر داره؟
    زمین نقلیه رو مفت و قسطی و صوری فروختند (صحت از کارمندان نقلیه قابل پیگیریه). به موجودی انبار طوری چوب حراج زدند که …. نزد.
    تو این شرایط چطور میشه انگیزه داشت و کار کرد؟

نظرات بسته شده است.