مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبرهای شما – از استانهای تاخیری چه خبر؟

مخابرات ما – در برخی استانها در پرداخت حقوق تاخیر شده است.خبرهای کارکنان را در این استانها بخوانید.

 

مخابرات ما – در برخی استانها طبق سنوات گذشته در پرداخت حقوق تاخیر شده است.برخی استانها نیز برای اولین بار به مشکل برخورده اند.

در این مورد به خبرهای رسیده از کارکنان توجه فرمایید.

استان خراسان رضوی ظاهرا با کمک مخابرات ایران مشکلش حل شده است.البته هنوز نحوه این بده بستان مشخص نشده.ولی کارکنان این استان باید امروز حقوق بگیرند.

بوشهر , یزد و کهگیلویه و بویراحمد حقوق نداده اند.

هرمزگانی ها را هم به این گروه اضافه کنید.

زنجانی ها خبر داده اند که حقوق آنها سه شنبه 4 خرداد پرداخت شده استیعنی ساعاتی قبل.

بوشهر معمولا صاحب بالاترین تاخیر د رپرداختهاست.هر ماهه در این استان حقوق در سه بخش و بصورت قسطی پرداخت می شود.

از کرمان هم همکاران اطلاع داده اند که تا این لحظه خبری از پرداخت حقوق نبوده است.ظاهرا همکاران مالی به بقیه گفته اند که هفته آینده برای فراهم کردن مقدمات و درخواست کمک به تهران میروند. البته گمان نمیکنم تا این اندازه تاخیر داشته باشند.شاید شایعه باشد.

در استان یزد برای اولین بار بخشی از حقوق پرداخت شده است.70 درصد از حقوق به حساب کارکنان واریز شده و برای 30 درصد دیگرش وعده 10 خرداد را داده اند.

باور کنید برای ما نوشتن و رساندن این خبرها راضی کننده و شادی بخش نیست.ولی وقتی بخشی از همکاران هر ماهه با این مشکلات درگیر هستند ما می توانیم بی تفادت از کنارش بگذریم؟

 

602870cookie-checkخبرهای شما – از استانهای تاخیری چه خبر؟
15 نظرات
  1. داریوش می گوید

    کارگرسه شیفتی
    ۱۳۹۵-۰۳-۱۵ at ۰۹:۱۴

    باسلام
    بر ارواح طیبه شهدا وروح پرفتوح حضرت امام و سلام درود برشما سروران گرامی وسردبیر محترم وهمکاران گرامی مخابراتی
    جناب سردبیر حقوق کارگران کمه تقاضا دارم ازمدیرعامل وقت مخابرات ایران وسایر مدیران عامل استانها وهیات مدیره بخصوص مخابرات استان اذربایجانشرقی ومدیر عامل محترم مخابرات استان اذربایجانشرقی وهیات مدیره محترم که دررابطه با اضافه کاری وحقوق پرسنل بخش خصوصی که در جریان روال کار همکاران انتقال ونگهداری هستند تجدید نظر کرده وحقوق پرسنل بخش خصوصی را افزایش دهند.جناب سردبیر وقتی بنده مشکل مالی دارم چگونه هواسم جمع باشد وبا برق سه فاز کارکنم.ما توقع زیاد نداریم.حداقل اضافه کاری ساعت های اضافه کارکرد ما را بدهندجناب سردبیر اگه پیگیرشوید ممنون میشم.ومرخصی کارگران شیفتی بر اسا س قانون کار ۳۰ روز با احتساب چهارروزجمعه می باشد. درحالیکه برای ما با احتساب چهارروز جمه ۲۶ روز درسال در نظرگرفته اند لطفا خواهش می کنم از طریق همین سایت پیگیر شوید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من ثبلا هم سوال کردم.
      میشه بفرمایید الان با چه شرکتی قرارداد دارین تا متناسب با اون روی کامنت شما عمل کنیم
      اگر خدمات اول باشه , با مدیارن این شرکت گفتگو کنیم
      اگر شرکت محلی است با مدیارن استانی شاید بشه حرف زد.
      ولی پاسخ سوال ما مهم است

  2. همکار حقوق نگرفته شما می گوید

    سردبیر جان کمک فکریتو از ما دریغ نکن
    تو صورت وضعیت ها اگه اشتباه نکنم استان تهران ۱۳ ریال و کرمان ۷ ریال سود ساخته بود
    (تعداد مراکز و مشترکین تهران ده ها برابر کرمانه)
    چرا به ما میگن ورشکسته ایم و حقوق نمیدن اما تهران ورشکسته نیست !!
    شاید عیب از چشای کم سوی منه !
    حقوق دادن چند لیوان اب هویج میخرم بعد باز صورت های مالی رو دوباره نگاه میکنم !

  3. همکار حقوق نگرفته شما می گوید

    دوستی که درمورد پاداش روز کارگر پرسیدی
    به حقوق فروردین ما یک ایتم بنام پاداش روز کارگر پدر زن. به مبلغ ۱۶۰ تومن پرداخت شد
    حالا ما نفهمیدیم منظورشون سه مناسبت بود یا چیز دیگه !!
    اما بخاطر همون ۱۶۰ تومن این ماه هنوز حقوق نگرفتیم !

  4. دعوت کننده می گوید

    سلام
    حقوق مگر قسطی هم ممکن است؟
    می ترسم اینقدر این موضوع برایمان عادی جلوه کند که نهایتا به سر همه ما بیاید.
    مدیرانی که چنین کاری کرده اند و به انجام چنین کاری اصرار دارند. بعلاوه مدیرانی که این موضوع را شنیده و دیده اند و مدیر مسئول را در آن استان مواخذه نکرده اند، نه مدیر هستند و نه مخابراتی و نه غیرت دارند و نه شعور و نه حیثیت و آبرو.
    سالها پیش وقتی از دانشگاه فارغ التحصیل شدم و جویای کار بودم و در بسیاری از ورودیه ها و آزمونهای مختلف ارگانهای دولتی و خصوصی مورد پذیرش قرار می گرفتم، پس از تحقیقات فراوان به من گفتند بعد از شرکت نفت بهترین شرکت از لحاظ وجهه، حقوق، خدمت به مردم، کار تخصصی و … شرکت مخابرات می باشد. و در طول مدت این سالها به حضور و خدمتم در مخابرات همواره افتخار می کنم. چه مدیران ؟؟؟؟ی که شرکتی با این عظمت و بزرگی و افتخار را به این روز رسانده اند!
    اگر واقعا چنین چیزی وجود داشته و تکرار شده است. لازم است آقای سرائیان ورود کرده و مسببین اینکار را به شدت مواخذه کنند.
    واقعا در حینی که دارم این مطلب را می نویسم ضمن اینکه در درونم تلاطم وجود دارد، دهها لفظ بد مرتب روی قلمم چرخیده که بنویسم ولی حیا کردم و حرمت نگه داشتم.
    هر کارمندی از هر استانی این موضوع را بشنود و واکنش نشان ندهد. به تمام مخابرات و کارکنانش از قبل و حال و بعد خیانت کرده است.
    لطفا کمپینی را تشکیل داده و نسبت به این موضوع واکنش نشان دهید.
    شاید آقای سردبیر معذور باشد و نتواند چنین کند ولی پیشنهاد من این است که همکارانی که این مطلب را شنیده اند و یا دیده اند و به انها اثبات شده که چنین چیزی وجود دارد از هر استان و از هر شرکتی زیرمجموعه مخابرات ایران که هستند یک ایمیل برای آقای سرائیان به آدرس info@tci.ir بفرستند و مدیرعامل را مخاطب قرار دهند و به دفاع از همکارانی که حقوق خود را دیر و یا اقساط گرفته اند واکنش نشان داده و به سبک آرام از ایشان بخواهند که رسیدگی کنند.

    لازم نیست که متنهای طولانی بنویسید. همینکه بنویسید ” از شما تقاضا داریم که به مشکل تاخیر و یا تقسیط حقوق پرسنل رسیدگی کنید” کفایت می کند.

    در ضمن اگر خواستید و با اجازه آقای سردبیر یک رونوشت از نامه را نیز به سایت “مخابرات ما” به آدرس mokhaberatema@gmail.com بفرستید تا امار و ارقام نامه ها نیز توسط سایت “مخابرات ما” منعکس شود. همچنین می توانید نامه خودتان را برای دوستان و همکارانتان نیز رونوشت بزنید که انها نیز فراموش نکرده و اقدام کنند.
    لطفا چه کارمند، چه کارگر و چه مدیر و چه غیر مدیر نسبت به حقوق مسلم خود حساس باشید و به همگی نیز اطلاع رسانی کنید که اینکار هرچند کوچک ولی موثر را انجام دهند.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من د ر خدمتم.
      وقتی ما به این موضوع اعتراض میکنیم برخی دوستان میگن «داری دکتر سرائیان رو تضعیف میکنی. چرا قبلا از این حرفها نمی زدی؟«

  5. خراسان رضوی - احمد می گوید

    با سلام خدمت سر دبیر محترم با توجه به اینکه همکاران اداری در روز کارگر تعطیلن همکاران شیفتی چطوری از یک روز تعطیلی استفاده کنند

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مشابه بقیه روزهای تعطیل است دیگه.
      مگر برای روزهای تعطیل دیگه, چیزی پرداخت میکنن؟
      ولی در این مورد خاص سعی میکنم بپرسم.

  6. خراسان رضوی - احمد می گوید

    با سلام خراسان رضوی چهارشنبه پرداخت شد

  7. همکار حقوق نگرفته شما می گوید

    کرمان هنوز پرداخت نشده و فیش حقوقی دیروز بر روی سایت قرار گرفت

  8. ناشناس می گوید

    لطفا در مورد پرداخت پاداش روز کارگر توضیح دهید

  9. م می گوید

    بهتره یواش یواش، این کلمه ی حقوق رو حذف کنیم و بجاش از عبارت : “هر وقت دلشون خواست” استفاده کنیم.

  10. ناشناس می گوید

    سلام
    معمولا در ماه بعد از برگزاری مجمع که شرکت قصد دارد سود سهامداران را بدهد چنین اتفاقاتی که به یکباره پول نقد در شرکت کم بشود می افتد.
    ولی قانونگذار پیشبینی کرده است و سوابق در شرکت مخابرات ایران نیز نشان می دهد که سود سهامداران تقسیط شده و به ایشان پرداخته می شود و بعضی اوقات حتی این پول تا برج 9 و 10 یعنی زمستان هم به تاخیر می افتاد.
    ولی چه شده که در شرکت مخابرات ایران اولویت بازپرداخت سود به سهامداران بالاتر از حقوق کارکنان قرار گرفته، می بایست از معاون مالی شرکت مخابرات ایران پرسید که چرا شرکت و کار جاری شرکت را به بهانه پرداخت سود سهامداران لنگ می کنند.
    جالب است بدانید این اشکال دقیقا به خود شرکت مخابرات ایران بر می گردد. چونکه آنها هستند که سراغ حساب استانها رفته و حساب آنها را راسا خالی می کنند!
    لطفا از آقایانی که مدام می گویند ارزش کارکنان و منابع انسانی شرکت خیلی بالاست بپرسید این چه احترامی است! که سود سهامداران که تحمل تاخیر را دارند به حقوق زن و بچه کارمندان ارجحیت دارد؟!!

  11. همكار می گوید

    سلام
    اين مسائل نشان دهنده بي لياقتي مديران مالي استانها است كه هرماه حقوق رو باتاخير پرداخت ميكنند فكر كارمندا نيستند كه تمام برنامه ريزي و قسط وچك رو براساس حقوق به موقع انجام ميدهند

  12. رضا می گوید

    بوشهر تا امروز 5 خرداد هیچ خبری مبنی بر پرداخت حقوق نیست.مخابرات ایران اگر واقعا می خواهد کمک کند بایدبه استانهای ضعیف تر کمک نماید.

نظرات بسته شده است.