مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- لطفا تعهد دیگری را گردن مخابرات نگذارید.

[box type=”info”]مخابرات ما (نادر80) –  کارشناسان مخابراتی در قالب کامنتها حرفهایی میزنند که در عین کوتاه نویسی , بسیار جالب است.[/box]

shoma-neveshte-eed-slide

واقعا در قالب این نوشته ها, تجربه, تخصص, دلسوزی و راه نمائی را بخوبی می توان دید.ما مطلبی نوشته بودیم با این عنوان و د راینجا:

شما نوشته اید- یک حرف منطقی! دولت باید هزینه برخی سرویس ها (ارتباطات روستایی) را از جیب خودش بدهد!

 

جالب اینکه نوشته فوق هم کار همکاران و اعضای سایت است نه نویسندگان ما.

در پاسخ به آن حرفها, دوست دیگری نوشته اند:

[box type=”info”]

سلام
حرف داخل این متن بسیار منطقی می باشد.

فقط مانده برخی تعهدات شرکت مخابرات ایران در پروانه:

هفت سال دولت تعهداتی مبنی بر دایر نمودن تلفن ثابت را بر عهده شرکت مخابرات ایران گذاشت که زمان آن تعهد گذشت و مخابرات نیز تعهداتش را انجام داد.

متاسفانه در الحاقیه پروانه نیز مجددا تعهداتی را به شرکت مخابرات ایران اضافه کرد که حدود ۵۰۰ هزار خط تلفن ثابت در سال می باشد و خوشبختانه این تعهدی نیست که شرکت مخابرات بخواهد برای ان هزینه سرمایه گذاری جدیدی بکند. بلکه صرفا اگر همان منصوبات قبلی خودش را به بهره برداری برساند آنگاه اتوماتیک تعهدات خودش را در زمینه تلفن ثابت پوشش خواهد داد.

فقط باید از برخی باصطلاح مدیران بی تجربه و بی عرق مخابرات عاجزانه بخواهیم که در ارتباطات بعدی شان با سازمان تنظیم مقررات بسیار مواظب باشند که دیگر تعهدی را به دوش مخابرات تحمیل نکنند. و اگر دولت بخواهد کاری برای مناطق کم فروش و کم مصرف بکند می باید در قالب قرارداد با مخابرات ایران انجام دهد.

در خصوص بقیه تعهدات اصلی و الحاقی پروانه نیز، شرکت مخابرات ایران می باید برنامه داشته باشد طوریکه با کمترین سرمایه گذاری، بیشترین سود و بهره برداری را داشته باشد.

همکاران شرکت مخابرات ایران بیاد داشته باشند مردم ولی نعمتها و مشتریان ما هستند و این صحبتها بهیچ عنوان معنی کم لطفی به مردم را ندارد. بلکه حساب مردم از دولت جدا است و هر کس باید هزینه های مرتبط با خویش را بپردازد.

[/box]

وقتی ما می پذیریم که شرکتی خصوصی هستیم و نباید برای حقوق ماهیانه مان دست توی جیب مردم بکنیم, دولت هم باید این را بپذیرد که وظایفی خارج از قدرت و توان مخابرات روی دوش آن نگذارد.

در حقیقت اینجا سهامدارانش مردم هم هستند لذا دلیلی ندارد دولت وظایف خود را روی دوش دیگری بیندازد.

در عین حال که مردم بعنوان صاحبان و ولی نعمتان ما , همیشه تکلیف خود را با درخواستها و جیب شان هماهنگ کرده اند. البته در بسیاری موارد هم (تقریبا همه , بجز مخابرات) جیب مردم را جیب خود دانسته اند.

 

 

603460cookie-checkشما نوشته اید- لطفا تعهد دیگری را گردن مخابرات نگذارید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. کارشناس مخابرات می گوید

    سلام
    سردبیر عزیز کامنت های ارسالی از طرف همکاران عزیز حاکی از تعهد – دلسوزی – افق دید بالا
    دانش – و مطالعه فراوان می باشد امید است اقایان هیئت مدیره قول خود را فراموش نکرده و از خرد جمعی همکاران برای نجات و اعتلای شرکت استفاده نمایند مشکل دیگری که وجود دارد این است که تاکنون شفافیتی در اهداف شرکت مشاهده نگردیده است که امید واریم عزیزان به این قول نیز چامه عمل بپوشانند . به امید اعتلای شرکت مخابرات ایران

  2. زاگرس می گوید

    برخی مدیران فقط بدنبال پر کردن جیب و بستن بار خود میباشند حتی به اندازه مدیران ادارات دولتی هم تعهد کاری ندارند همین ادارت دولتی مثل زیرساخت ، برق یا گاز کاش یه نگاه بندازیم ببینیم مدیراشون برای منافع اداره چند برابر ما تلاش میکنن؟؟ در استان ما مدیران فنی با سایر اپراتورها مانند های وب و ایرانسل سر و سر ها دارند واقعا مدیر جان کسی هست که اینا رو پیگیری کنه؟؟؟
    خوبه در ادارات دیگه میشه به همچین چیزی گفت ضرر به بیت المال ولی اینجا نمیدونم اصطلاحش چیه؟؟
    نفر فنی بیچاره صبح تا شب دنبال رفع خرابیه اونوقت حقوقش با تاخیر و با تخفیف !!! بعضی مدیران لم داده و هر قراردادی هرچند به ضرر شرکت رو امضاء میکنن. واقعا مایه تاسفه.

    1. حرف دل می گوید

      تفکر مدیران فعلی این است که بیکار تحصیلکرده زیاد هست ، شما نباشید یکی دیگه ، میگیم بابا ما تجربه کسب کردیم، دوره برگزار کردید خودتون،این همه سال زیر و زبر سیستمها دستمون اومده ، مشکلات و خرابیها را میدانیم چطور سریع رفع کنیم ، چطور ممکنه یه دکترای با معدل 20 بتونه کار مارو انجام بده ؟ میگن 6 ماه زمان ببره یاد میگیره هرکی بیاد، شما نباشید یکی دیگه ، حالا من این سوال برام پیش اومده که چطور همین مدیران مثال میزنند که جرا شرکت شاتل و های وب و دیگر پپها کیفیت خط و سرویس دهیشون بهتر از مخابرات هست ؟ خب آخه تو برو سوال کن اون چطور اداره میکنه شماها چطور ؟ 20 نفر رو تو یه واحد جمع کردید و حقوق 2 و 3 و 4 میلیونی میگیرید هر کدوم اندازه یه سیکل هم بدرد مجموعه نمیخورید و قرارداد ترکمانجای میبندید با پیمانکار و انتظار دارید با همین سیتمها و تجهیزات و تفکرات شماها این سیستم عالی کار کنه و کار نکرد پیمانکار رو جریمه میکنید ، کمی به خودتون بیاین ، ماها رو بیکار کردید خودتون تا کی میخواین با این شیوه کار کنید ؟ در همیشه روی یه پاشنه نمیچرخه یه روزی این همه ظلم که کردید رو باید جواب بدید، ظلم به من و همکارام فقط نیست ، ظلم به مردم هست و اون حقوقی که از جیب مظلوم میزنید و پاداشی که میگیرید در صورتی که 800 تومن حقوق اون بیچاره ای که داره براتون کار میکنه رو تا نصف ماه نمیدید اونم اخرش علی الحساب میدید، فقط همین را میتونیم بگیم حساب شماها با خدا درست در نمياد! خود دانيد!

نظرات بسته شده است.