مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- سود سهام ما را نیز مشابه بقیه سهامداران , زود پرداخت کنید.

[box]مخابرات ما – پرداخت سود سهام در سه قسط , همه را ناراحت کرده است.[/box]

shoma-neveshte-eed-slide

مخابرات ما (نادر 80) – آنچه میخوانید نوشته یکی از اعضای سایت است پیرامون یک خبر! خبری که نشان میداد مخابرات می خواهد سود سهام را در سه قسط از اواسط تیر ماه پرداخت کند:

[box]

امید

با سلام
اینا زورشون فقط به کارکنان شرکت میرسه و پارسال سود سهام ترجیحی کارکنان را نیمه دوم سال پرداخت کردند اما سود سهامداران رو بعد از اردیبهشت ماه
امسال هم اعلام کردند بعد از نیمه تیر در سه قسط پرداخت خواهند کرد حالا نمیدونم سود بقیه سهامداران را پرداخت کردن یا نه یا کی میخوان پرداخت کنن اما اگه پرداخت سود باعث تاخیر در پرداخت حقوق شده لابد سود سهام داران را پرداخت کرده اند
اما در هر حال مظلوم تر و دیوار کوتاه تر از کارکنان پیدا نمیکنن که زور بگن و هر طور دلشون میخواد باهاش رفتار میکنن
کسانی که حق کارکنان را ضایع می کنند ….

[/box]

 

603480cookie-checkشما نوشته اید- سود سهام ما را نیز مشابه بقیه سهامداران , زود پرداخت کنید.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. م می گوید

    یه قدم وردارین و وارد سایت خصوصی سازی بشین و ایرادتون رو در مورد عدم پرداخت سود منعکس کنین.آگه هزار نفر ، این کارو بکنن، حتماً بی اثر نخواهد بود. پارسال اینکارو کردم ، امسالم می کنم.

  2. سجاد می گوید

    سلام، آسیاب به نوبت، همکاران عزیز، میدونم سبب ناراحتیه اما دلتون رو خوش نکنید، سود سهام هم همین یکی دو ساله و بعدا با یک ترفند حرفه ای یا غیر حرفه ای یا قلدر مابانه از همکاران همین رو هم خواهند گرفت!
    میپرسید مگه میشه؟ چطوری؟
    همکاران استان هایی که امروز حقوقتون رو اقساطی پرداخت میکنند، اگر کسی 5 سال پیش این موضوع رو به شما میگفت چه عکس العملی داشتید؟ ممکن میدونستید؟
    همکاران عزیزم از سراسر کشور، اگر کسی 5 یا 6 سال پیش به شما میگفت 300 درصد پاداش سالیانه (حداقل همونی که تا 3 سال پیش در استان تهران پرداخت میشد) به سالی کمتر از 150 درصد یا 1.5 برج در استان های به اصطلاح ثروتمند میرسه باورتون میشد؟
    حالا سردبیر عزیز توجیه میکنه که پاداش مربوط به بهره وری بوده و ماخذ 45 درصد بوده و … که میشه گفت همون دلایلی که شرکت میاره!
    برخی هم ممکنه بگن که مخابرات به دلیل تعرفه های غیر عادلانه اش ضررده هست و … . ولی من عرض میکنم اگر مخابرات ضررده هست پس این سود سهامداران عمده از کجا میاد؟ ممکنه بگید همراه اول، مگر همراه اول جزء مخابرات نیست! همین مخابرات ثابت هم اگه ازش چیزی کسر نشه خرج خودش رو با همین تعرفه ها درمیاره، اینترکانکشنی که به نفع همراه اول چشم پوشی میشه رو تمام و کمال بگیرند خرجش در میاد.
    میبینید امروز کسی باورش نمیشه و همه میگن که سود سهام حق قانونی ماست، اما چند سال دیگه اگر هنوز در شرکت حضور داشته باشید و به سعادت بازنشستگی نائل نشده باشید خواهید دید شرکت در این مورد هم شما دور خواهد زد و این حق قانونی شما هم به شکلی خواهد خورد.
    سردبیر جان امیدوارم که بنا بر مصالح این متن رو حذف یا اصلاح نکنید. بگذارید یک کم هم به برخی بر بخوره!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سجاد دفعه آخرت باشه که با این نوع زرنگی مجوز انتشار میگیری ها!
      خوشم نمیاد اینجوری فکر کنی.
      در حالت عادی اگر قابل انتشار باشه منتشر میکنم
      وگرنه هیچ عاملی باعث نمشه منتشر کنم
      شما همیشه از ندادن پاداش سالانه خرف زدین
      من گفتم اون پاداش رو دادن
      برای اینکه حرفی رو یخواهید بزنید نباید دروغ گفته بشه
      ضمنا من دیگه به کامنتهای شما دست نمیزنم .
      همینجور یا تایید میکنم یا رد.

      1. سجاد می گوید

        سردبیر جان چرا ناراحت میشید؟ وقتی اینطور از کامنت من دلگیر میشید من اصلا دیگه نمیتونم کامنت بگذارم که مبادا موجب ناراحتی شما بشه، بنده به شما ارادت خیلی ویژه ای داشته و دارم و همیشه هم این موضوع رو مطرح کردم.
        میدونم گاهی اوقات مصلحت اندیشی شما بسیار هم مفیده و تندی نوشتار ما رو میگیره ولی حق بدید که به عملکرد شرکت بدبین باشم. اصلا علاقه ندارم که مشکل من با عملکرد ضعیف شرکت سبب تیره شدن روابط برادرانه بنده با انسان فرهیخته ای همچون حضرتعالی بشه، پس لطفا از من دلگیر نشید.
        چند روز پیش هم کامنتی در مورد مصاحبه آقای وصلی در گیلان در مورد تعداد کارکنان مخابرات گذاشته بودم که تصور میکنم بنا به مصالحی اون رو منتشر نفرمودید، اگرچه حاوی مطالب تندی راجع به اشخاص نبود. جمله ی پایانی کامنت بالایی من بیشتر یک اشاره کوچک به اون کامنت منتشر نشده بود، اگر موچب سوء تفاهم و ناراحتی شد عذرخواهی میکنم.
        در هر حال بنده همیشه هم عرض کردم که به عنوان سردبیر سایت حق دارید هم از جانب خودتان و هم از جانب ما به عنوان اعضا و دوستداران سایت که مطالب رو بنا به صلاحدید حذف یا اصلاح نمایید.
        برای شما آرزوی سلامتی و خدا قوت دارم.
        جمله ی پایانی کامنت بالایی من بیشتر یک اشاره کوچک به اون کامنت منتشر نشده بود، اگر موچب سوء تفاهم و ناراحتی شد عذرخواهی میکنم.

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          سجاد عزیزم
          فکر میکنم اگه من حلالتون نکنم اوضاعتون در رابطه با من خیلی خراب خواهد بود
          اون کامنت شما قبلا تایید شده و اینجاست عزیزم:
          http://mokhaberatema.ir/?p=60131&cpage=1#comment-108098

        2. بهزاد می گوید

          شما که اینقدر بدبین هستید چرا نگهداشتن چند برابر پرسنل مخابرات؛حفظ وبکارگماردن پرسنل شرکتی را نمی بینید که مخابرات هیچ اجباری به نگهداری آنها نداشت اقدامات مثبت مخابرات را هم ببینید بهره وری شماو شرکتی ها رویهم یک دهم شرکت های خصوصی نیست. اینها از نعمت خصولتی بودن مخابرات است .

نظرات بسته شده است.