مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نظرسنجی- آیا افزایش تعرفه را حق مخابرات می دانید؟

مخابرات ما (سردبیر) – سایت های غریبه , بدون وجود ارتباط روشن با ارتباطات و مخابرات, صرفا برای اهداف خود اقدام به نظرسنجی کرده اند.

فارغ از اینکه نظر شما چیست , و اینکه آیا با نظر ما موافق است یا خیر, می خواهیم نظر شما را بدانیم..می خواهیم بدانیم بعنوان کارکنان مخابرات با افزایش تعرفه ها موافقید یا خیر!

[yop_poll id=”37″]

در این نظر سنجی شرکت کنید. لطفا!

614250cookie-checkنظرسنجی- آیا افزایش تعرفه را حق مخابرات می دانید؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    با سلام افزایش تعرفه ها حق ذاتی است جرا در طول 13سال افزایش نداشته ایم در حالی که دیگران آب و برق و گاز 2000هزار برابر شدهاتد توزیع منابع شادی عادلانه نباشد

  2. ناشناس می گوید

    فکر نمیکنم با افزایش تعرفه تغییری در دریافتی کارکنان رخ بدهد(البته اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل را نمیگم)

  3. زاگرس می گوید

    نه تا زمانیکه برنامه مدنی برای توسعه و مدیریت سازمان داشته باشه

  4. محمد حاتمی از استان فارس شهر اهل می گوید

    سلام علیکم طاعات و عبادات شما قبول درگاه احدیت باشه انشاءالله تعالی عرضم بحضورتان که بله افزایش تعرفه حق مخابرات است مخابراتی که بدون هیچ گونه بودجه ای از طرف دولت و فقط با درآمد اندک خودش این خانواده بزرگ ارتباطات را میچرخاند واقعا شاهکار کرده است چرا افزایش تعرفه نداشته باشیم چرا بعضی ها اینقدر بفکر دخل و خرج مخابرات نیستند آیا کسی میداندکه برای دایری هر خط تلفن ثابت قریب به یک میلیون و پانصد هزار ار تومان هزینه در بردارد آیا میدانید که هزینه نگهداری و ساپورت یک خط چقدر است مخابراتی که بدون آبونمان خدمات میدهد یعنی کار مفتی یعنی کار بدون درآمد آیا شرکتی جزء مخابرات سراغ دارید که الحق والنصاف سازمانش و نیروهایش را فدای ملت کند مخابرات یک خط تلفن ثابت را به قیمت ۵۴۵۰۰ تومان میفروشد و زمان دایری هم حداقل ۵۰ متر سیم هم جهت دایری مصرف مینماید نگاه کنید تو بازار سیم متری چند است باور کنید خط واگذار شده به مشترک مفت و مجانی بدست مصرف کننده افتاده است بدن آبونمان . نگاه کنید سازمانهایی مثل آب و برق و گاز چقدر هزینه اشتراک و آبونمان میگیرند یک کمی هم در مورد مخابرات انصاف داشته باشید و بدون کارشناسی اظهار نظر نکنیم که گناه بزرگی است حقیقتا تابحال به مخابرات و کل خانواده اش که پرسنلش است ظلم بزرگی شده است لذا امیدوارم هرچه زودتر این مسئله خاتمه یابد و افزایش تعرفه انجام گیرد تا مخابراتی که یک روز سرآمد تمام شرکت‌ها بود دو باره زنده شود .

  5. ناشناس می گوید

    اگه قراره هزینه ها بالاتر بره باید هزینه های همراه هم افزایش پیدا کنه در غیر اینصورت به ضرر تلفن ثابت خواهد بود.

  6. همکار می گوید

    اینهایی مخالف افزایش تعرفه بعد سال ها هستند احتمالا تا حالا نشده مثل ما چندرغاز حقوق بگیرند اونم بااینهمه تاخیر
    احتمالا جز همون قشر حقوق کلان بگیر و مفت خور ان

  7. سرمقاله مجله ارتباطات می گوید

    سلام
    آقای دکتر زارعیان در سرمقاله مجله اخیر ارتباطات مطلبی را نوشته اند که هم خوب و هم جدید است چونکه چنین مطلبی که ایشان از زبان آقای دکتر سرائیان نوشته اند را قبلا جایی ندیده بودیم و یا نخوانده بودیم و این نشان از این دارد که روابط عمومی برخی مطالب آقای مدیرعامل را سریعا منعکس نمی کند بلکه آن را در محلهای خاص و به نفع خودش خرج می کند. در هر صورت شنیدنی است و من کمی از آن را می آورم.

    شـرکت مخابـرات ایـران، شـرکتی 45 سـاله اسـت کـه فرهنگـی بهـره ور، مردمـی و متمایـز در بخشهـای مختلـف دارد و همواره بـا ویژگیهـای مثبت و کارآمد خـود، از دیگر سـازمانها متمایـز و در نـزد افـکار عمومـی امیـن و قابـل اعتماد بوده اسـت. با این وجود، دکتـر سـرائیان، مدیرعامـل شـرکت مخابرات ایـران، مهمتریـن انتظـارات و ماموریـت مدیـران شـرکت را در قالـب دسـتورالعملی ابلاغ کرده اسـت که میتـوان آن را “فرهنگ سـازمانی جدیـد” نامیـد. امیدواریم بـا اجرای ایـن دسـتورالعمل همچنان متمایـز و بهره ور باشـیم. محورهـای کلـی ابلاغیـه مدیرعامـل جدید شـرکت شـامل مـوارد زیر اسـت.
    – مشـخص کـردن نقشـه راه و حـوزه تحـت امـر خـود،
    – اولویتهـا و برنامه هـا و بسـیج همـه منابـع و امکانـات بـرای اجـرای ایـن اولویتهـا.
    – کنارگذاشتن کارهای اضافی و غیرضروری
    – رعایت صرفه جویی
    – تمرکز بر برنامه های ابلاغی
    – ارائـه یک چهره پاک، شـفاف و سلامت در محیط بیرونی
    – جلوگیری از هرگونه انحراف در زیرمجموعه
    – امانـتداری در اطلاعـات، برنامه هـا و فعا لیت هـا
    – شـفافیت در معاملات، خریدهـا، مناقصه و مزایده ها
    – کوتـاه شـدن فراینـد پرداختهـای مالی به کارکنـان و پیمانکاران
    – احترام به مشتریان خرد و کلان
    – اسـتفاده از توان کارکنان،
    – احترام به آنان و پرداخـت به موقع مطالبات با حفظ شـأن و جایـگاه تک تک کارکنان
    – باز تعریف برند مخابرات در ذهن مردم .

    برایـن اسـاس، یـک فرهنـگ سـازمانی خـوب و جدیـد ابلاغ شـده اسـت کـه همـه مـا ملـزم بـه رعایـت آن هسـتیم؛ هرچند در گذشـته هم فرهنگ غنی کارکنـان مخابرات، به ویـژه سلامت کاری آنـان، زبـانزد دیگـر سـازمانها بـوده اسـت. خروجی فرهنگ سازمانی خوب، انسجام درونی، زبان مشترک و روابط قدرت، همچنین سازگاری بیرونی، اجماع در مورد رسالت سازمان، اهداف و برنامه ها است.

    1. کربلایی می گوید

      آقای سردبیر سلام
      این ابلاغیه فرهنگ سازمانی کجا بوده است که شما تابحال آن را اطلاع رسانی نکرده بودی؟
      آیا این همان منشور قبلی مدیرعامل و هیات مدیره می باشد که اصل شفاف سازی نیز جزو آن بود؟

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        لطفا ما رو دنبال این جیزها تفرستید.
        نه اعتقادی به این ابلاغیه های فرهنگی داریم نه دنبالش میرویم

  8. ناشناس می گوید

    بله

نظرات بسته شده است.