مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

به بهانه حضور مدير عامل مخابرات ايران در مراسم تهران

 

photo_2016-07-24_14-43-23مخابرات ما – ديروز سوم مرداد ماه  مراسم معارفه دکتر سرییان وتشکر از دکتر بقای در ساختمان ویلا در تهران برگزار شد.

در اين مواقع چه انتظاري از دكتر سرائيان مي رود؟ مي خواهيم او چه بگويد و ا زچه حرف بزند؟

حالا شاید زمان آن باشد که دکتر سراییان گزارشی بدهد از آنچه باید انجام می شد ونیز آنچه هدف انجامش را داشته ولي موفق نشده است.

اين گفتگوها يعني شفافيت در عملكرد.يعني شريك كردن ديگران در كارها و موفقيت ها و شكست ها.

آيا چنين خواهد شد؟

 

625770cookie-checkبه بهانه حضور مدير عامل مخابرات ايران در مراسم تهران

Please rate this

0 1 2 3 4 5
14 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سال طلایی مخابرات یعنی :منظورشون این بوده که برای هممون طلامیخرند

  2. ناشناس می گوید

    بنظرم آقاي سرائيان بهترين كاري كه در شرايط حاضر مي توانست را انجام داده است و با اين كار يعني هيئت مديره ها حذف شده اند ؛ يعني نخواسته براي بزرگترين شركت مخابرات استاني نفر جديدي بياورد و هم خودش كارها را متمركز كرده و هم براي ادامه تغيير ساختار و حذف هيئت مديره ها و شركت هاي استاني زمينه سازي كرده است.

  3. مهرداد می گوید

    آقای رسمی متعصب مواظب باش موتور فرمانده یک دفعه خاموش نشه.چون ایشون پیاده کننده سیاستها و منویات وزیر است تا مجموعه مخابرات.خدا کنه این دروغی که میگن درست باشه.

    1. مریم می گوید

      سال دیگه انتخاب ریاست جمهوری است دوباره خرداد همه چی عوض میشه !!! کلا این نیومده اون یکی میاد. مبارکه . من که هیچ شناختی از آقای سراییان ندارم ولی ایشالا در کارشان موفق باشند ولی میدونم اگه مسول یا مدیر باشی بایستی اطرافت را بر اساس چیدمان خودت که راحتی بچینی تا بتونی جلو بری چون مخالف در کشور ما همیشه وقفه ایجاد میکنه و کلا از بچگی ما ایرانی ها به کار دست جمعی عادت نکردیم انتقاد واسمون سخته ولی فرد منتقد کننده هم راه حل نداره مدام سنگ اندازی میکنه بعد که خودش هم به اون پست رسید میدونه نه بابا به این سادگی ها هم نیست و یه عده دیگه تخریبش میکنن!!!!

  4. ناشناس می گوید

    سلام
    مسلما اگر کاری در ش م تهران بشود. آنگاه می توان آن کار را به تمامی استانها تسری داد.
    استان تهران یعنی 5 استان بزرگ.
    یک واحد افزایش درآمد در استان تهران یعنی افزودن 3 برابری درآمد مخابرات کشور.
    حل مشکلات و معضلات مخابرات تهران یعنی حل مشکلات و معضلات استانها.
    و تصمیم گیری در هیات مدیره تهران یعنی تصمیم گیری در استانها در حالیکه ضرورتی به سفر به استانهای دور نیست.
    البته اجرای تصمیمات هیات مدیره وقتیکه جایگاه و قدرت مدیرعاملی ش م ایران را نیز داشته باشد نیازمند مدیرعاملی فوق العاده توانمندبرای مخابرات تهران است که پیدا کردن مدیرعاملی آشنا به مخابرات و توانا در امر مدیریت یعنی ایجاد تحول در شرکت مخابرات ایران از طریق تغییر نسل کنونی مدیران مخابرات و با توجه به گفته های سابق آقای دکتر سرائیان می باید انتظار مدیری جوان و توانمند را داشته باشیم که احتمالا آقای دکتر سرائیان چنین مدیری را در آستین خود دارند.
    باید نشست و منتظر بود و ببینیم چه می شود؟
    توکلت علی الله

  5. رسمی متعصب می گوید

    به نظر من این حرکت فوق العاده است.مطمئن باشید دکتر سرائیان کم حرف و پرکاره.با اینکار عملا سکان کل مخابرات را از تهران در دست میگیره.دوستان عزیز خوش بین و منتظر باشید.خیلیها باید میزها رو بسپارن و برن.ایشان مثل یک فرمانده نیروی هوائی،بجای فرماندهی از روی زمین ،سوار قویترین و مقدم ترین هواپیما شده.با شناختی که من دارم هیچ حرکتی ایشان بی حساب و کتاب نیست.

  6. مهدی می گوید

    با سلام

    در گوشی بگم شاید هم خبرهای دیگه ای هست!
    احتمالا قرار کل ساختار مخابرات ایران تغییر کنه!!
    چطور از اینکه مدیر عامل مخابرات ایران به استان تهران رفته خیلی چیزها رو نشون میده!!!

  7. محمدپور می گوید

    سلام
    به نظر من آقایان هیآت مدیره جدید نیز مثل قبلیها چنگی به دل نمیزنند چون الان سسه ماه از انتصاب آقایان میگذرد ولابد زمان برایشان مهم نیست که این خود یک نمونه از سردرگمی در مدیریت است این درحالیستکه به گفته مدیر محترم سال طلایی مخابرات یک سومش گذشته نه تنها وضع بهبود نیافته که از استانها خبر میرسد که اکثرشان با تاخیر در پرداخت مواجه هستند وهیچکدام ا زبدنه مدیریتی قبلی نیز تعویض نشده است آقای مدیر این مدیران اگر خلاقیتی داشتند در چند سال که بر این مسند بودند شکوفا میشد

  8. ناشناس می گوید

    با سلام
    پس معلوم می شود مشکلات خیلی جدی در شرکت مخابرات ایران وجود ندارد و همه چیز سر جای خودش است که مدیرعاملش مسولیت هیئت مدیره تهران را هم عهده دار می شودو یا مدیر عامل استانها کار خاصی ندارند ؟؟
    به نظر اینجانب حالا که وضعیت همه استانها الحمدلله خوب و مدیر عاملها هم کار خاصی ندارند بهتر است که همه مدیر عاملها حذف و آقای دکتر سراییان مدیر عامل همه استانها هم بشوند چون ظاهرا کسی در تهران نبود که ایشان این سمت را هم در کنار سمت قبلی دریافت نمودند و یا آقای دکتر بقایی نمی توانسته در کنار سمت جدید در همراه این سمت راهم داشته باشد؟؟
    چون ممکن است سایت مخابرات ما مورد نامهربانی قرار بگیرد نمی شودنوشت ظاهرا دیگر ……..
    امیدوارم که سر دبیر عزیز این مطلب را برساند به دست مدیرعامل مخابرات ایران و رئیس هیت مدیره جدید مخابرات تهران

  9. ناشناس می گوید

    سلام

    لبخند مدیران ! عاقبت شرکت! ما داریم به کجا می رویم ! ای ساربان آهسته ران !

  10. همکار می گوید

    توانایی هیت مدیره جدید شرکت مخابرات ایران که از اردیبهشت 1395 شروع بکار کردند با بخشنامه بازنشستگی جدید ارزیابی می شوندوبا ابلاغ بخشنامه معلوم می گردد که چندمرد حلاج هستند .؟

    1. ناشناس می گوید

      شرایط پاداش مضاعف برای بازنشستگی هنر مدیریتی نیست همان شرایط بود که تماما به ضرر مخابرات تموم شد؟

  11. یک نفر می گوید

    من هنوز معنی این حرف دکتر سرائیان که چند وقت پیش گفته بود امسال سال طلائی مخابرات هست رو نفهمیدم!!!!!!!!!!

  12. مرتضي می گوید

    با سلام ، مگر از اول سال جاري بر اساس مصوبه هيات مديره مخابرات ،مجمع عمومي مخابرات ايران و توافقنامه سهام داران عمده با وزارت ارتباطا ت موضوع حذف شركت هاي استاني كليد نخورد
    اين انتصاب براي هيات مديره شركت استاني چه مفهومي دارد ؟؟ تعلل چند ماهه و حالا هم اين انتصاب ؟؟…….

نظرات بسته شده است.