مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سامانه ۲۰۲۰ مخابرات تمامی خدمات تلفن ثابت را به مردم می دهد

مخابرات ما-مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: سامانه USSD شرکت مخابرات ایران با شماره #۲۰۲۰* امکان ارائه تمامی خدمات در خصوص تلفن ثابت، اعلام خرابی، بخش دیتا و پشتیبانی تلفن ثابت را فراهم کرده است.

مخابرات ما- محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه سامانه ۲۰۲۰ مخابرات تمامی خدمات تلفن ثابت را به مردم می دهد، گفت: روش های مختلفی برای مشاهده و پرداخت انواع قبوض میان دوره، پایان دوره و تجمیعی توسط شرکت مخابرات ایران ایجاد شده است که تمام مشتریان اعم از حقیقی یا حقوقی و تجاری یا خانگی، می توانند ضمن استفاده سریع از این روش ها و آگاهی از ریز موارد مربوط به قبوض شخصی خود، در کسری از ثانیه صورتحساب های خود را پرداخت و به روزرسانی کنند.

* ارائه تمامی خدمات  اعلام خرابی، بخش دیتا و پشتیبانی  تلفن ثابت با سامانه ۲۰۲۰

وی افزود: این شرکت به دنبال ایجاد شرایط فعلی کشور با شیوع بیماری کرونا و با رایج شدن بیشتر خدمات غیر حضوری، تسهیل استفاده تمام مشتریان  از درگاه‌های ارتباطی شرکت مخابرات را در دستور کار خود قرار داده است و بر این اساس، در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر، سامانه USSD شرکت مخابرات ایران با شماره #۲۰۲۰* امکان ارائه تمامی خدمات در خصوص تلفن ثابت، اعلام خرابی، بخش دیتا و پشتیبانی  تلفن ثابت را فراهم کرده است.

*  استفاده مشتریان از کددستوری#۲۰۲۰*

بیدخام با تاکید بر اینکه یکی از بهترین امکانات موجود که حتی در ثبت شماره تلفن همراه برای دریافت قبض به صورت پیامکی نیز کاربرد دارد، استفاده مشتریان از کددستوری#۲۰۲۰* است،تصریح کرد: استفاده از این کد دستوری ضمن فراهم آوردن امکان  پشتیبانی و استفاده مشتریان کلیه اپراتورها از آن، تمام خدمات مبتنی بر آگاهی و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت، دیتا و موارد مشابه را انجام می دهد.

* اطلاع‌رسانی پیامکی برای تمام مشترکین در نظر گرفته ‌شده است

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در USSD مخابرات، اطلاع‌رسانی پیامکی برای تمام مشترکین در نظر گرفته ‌شده است و مشتریان می‌توانند پس از ثبت شماره تلفن همراه خود از خدمات کلی کد دستوری #۲۰۲۰* و پیگیری خدمات آن  شامل آگاهی از میزان قبض تلقن ثابت و دیگر موارد بهره‌مند شوند.

*  آگاهی از میزان کارکرد و پرداخت قبوض تلفن ثابت در بخش “مخابرات من” وجود دارد

وی اضافه کرد: در پرتال رسمی شرکت مخابرات ایران به آدرس  www.tci.ir  امکان آگاهی از میزان کارکرد و پرداخت قبوض تلفن ثابت در بخش “مخابرات من” وجود دارد که  در این بخش ، گستره سودمندی از اطلاعات مربوط به استعلام و نحوه پرداخت قبوض، قبوض تجمیعی، قبض میان دوره و قبض پایان دوره به صورتی کاملا نمایان و کاربرپسند در اختیار مشتریان قرار دارد.

* سامانه تلفنی ۲۰۰۰ میزان کارکرد تلفن را به صورت لحظه ای و برخط اطلاع رسانی می کند

 بیدخام در تشریح بیشتر روش های دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت مشتریان در سراسر کشور خاطر نشان کرد: علاوه بر تمام درگاه ها ارائه خدمات،  مشتریان مخابرات در سراسر کشور می توانند، با شماره گیری سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و استفاده از قابلیت های متنوع آن،در کمترین زمان ممکن از میزان کارکرد تلفن خود به صورت لحظه ای و برخط آگاه شده و همزمان، قبوض تلفن ثابت را به صورت میان دوره یا پایان دوره، پرداخت و صورتحساب خود را در کسری از ثانیه با انجام عملیات بانکی مورد نیاز صفر کنند.

1220580cookie-checkسامانه ۲۰۲۰ مخابرات تمامی خدمات تلفن ثابت را به مردم می دهد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
161 نظرات
  1. خانم کریمی می گوید

    من اول شهریور پول قبض رودادم دوباره ۱۵ آبان اخطار قطع اومده با بدهی گذشته اول شهریور۱۲۴۴۰۰ تومن پرداخت کردم قبض بعدی (ماه شهریور) شده ۵۹۶۱۷ تومن ،وبدهی گذشته هم داره درحالی که من اول شهریور بدهی قبلی رو پرداخت کردم با وجود این که من قبض رو پرداخت میکنم همش باید دوبله پر اخت کنم این ی دزدیه از جیب مشتری.

  2. Akbar می گوید

    دروغی بیش نیست تماس بگیرید متوجه میشوید به امید برخورد با مسئولین دروغگو

  3. ادریس رسول پور می گوید

    سلام چند روز قبض تلفن رو به روز پرداخت کردم ولی هنوز تلفن یکطرفه هست و هیچ شما ه تماس برای پیگیری وجود نداره

  4. ددد می گوید

    کلا مخابرات کارهاشون بعد از ساعات اداری هست$$$ .﷼﷼﷼﷼

  5. حسن کلهر می گوید

    خسلام adsl ما تا دم در سالمه چهارروزه کارشناس منطقه سر کارمون گذاشته برای داخل خونه یکساله وصل بود تلفن قطع شد مودم هم قطع شد کارشناس دم در تحویل داد وما فکر کردیم خونه هم سالمه و بعد دیدیم خونه جواب نداد شماره کارشناس را میگیریم میگه یکساعت دیگه میام بعد خبری نمیشه چهار روزه همینجور سرکاریم منطقه شاد ابادیم لطفا راهنمایی فرمایید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      داخلی تون خرابه
      یه سیم کش معمولی از سر خیابون بردار بیار بگو درست کنه
      اگر بوق نتونست بده بعدا دوباره خرابی اعلام کن از رطیق 117 یا هر شماره ای که گفتن
      اگر هم این کارها رو نیمکنی
      همین الان از طریق 117 خرابی اعلام کن

  6. محمد می گوید

    سلام. چطور میشه طرح اینترنت رو خودمون تغییر بدیم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      2020 رو بگیرین اطلاعات میده

  7. نسرین رایگانی می گوید

    سلام تلفن ثابت من از سیم های داخلی خراب شده ونمیدونم از چه کسی تقاضای درست شدن ان را داشته باشم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باید یک سیم کش یا برقکار ببری درست کنه
      یا به همون نماینده رفع خرابی که میاد پول بدی بگی رفع کنه اونم بعد از ساعت اداری میاد درست میکنه

    2. سیدبتولی می گوید

      سلام خسته نباشید
      وقتی برق شهری قطع میشه تلفن ثابت من که معمولی است نه بیسیمی هم بوق نداره چه باید کرد

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        اون روی کافوی نوری است و کافوی نوری شما باطری پشتیبان نداره
        کاری نمی تونید بکنید

  8. منادی می گوید

    سلام برای تلفن ثابت خط جدید خرداد ثبت نام کردیم و هزینه شو هم پرداخت کردیم به شرکت مخابرات منطقه رفتم گفتند نصب شده باید به شماره ۲۰۱۱۸ تماس بگیرید مأمور بیاد خط رو وصل کنه الان به این شماره زنگ میزنم می گه این شماره در شبکه موجود نمی باشد چه کار کنم ؟

  9. بهروز همتی می گوید

    سلام قبض این ماه (تیرماه ) یک اآیتم اضافه شده به اسم شبکه هوشمند استانی با رقم بالا نمیدونم چیه میشه توضیخ بدین ممنون میشم

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      کسی از همکاران توضیحی داره ؟

  10. حسین می گوید

    تلفن خانه ما را هک کرده و برای. شماره خانه ما حساب تجاری وصل کرده چگونه آن را پاک کنیم ؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ما هک شدن تلفن ثابت رو نشنیده بودیم. البته دیده بودیم سیم دوم کشیده بودن خونه همسایه و تماس خارج از کشور میگیرن ولی اینجوری نه
      ضمن اینکه تلفن تجاری و خانگی نداریم
      میشه توضیح بدین؟

  11. رضابهراد می گوید

    سلام از صبح برای من smsهای شامل چهار شماره مختلف با کد 21 اومده میخواستم بدونم برای شماره تلفن همراه من چرا اومده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام متوجه نشدم منظورتون چیه
      از شماره های 021 پیامک تبلیغ اومده؟

  12. اميد می گوید

    سلام
    من قبض مربوط به دوره خرداد تلفن ثابت را به موقع پرداخت کردم
    الان قبض تیرماه اومده و مبلغ قبلی را به عنوان بدهی حساب کرده و اخطار قطع داده.٢٠٢٠ هم تماس گرفتم اصلا به اپراتور وصل نمیشه که پیگیری کنم
    لطفا کمک کنید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      طبیعتا فیش داده شده با اختلاف چند روز (بسته به بانکی که دادین) روی طلب بستانکاری شما می شینه
      اگر مبلغ قبض زیاد نیست به همین دلیل بالا توصیه میکنم قبض رو بدین
      مبلغ میاد روی طلبکاری تون
      اگر هم مبلغش زیاده تشریف ببرین یکی از دفاتر پاسخگویی

  13. عباس می گوید

    الان ۳ روزه تلفن ثابت بوق آزاد میخوره ولی هیچ تماسی برقرار نمیکنه و تماس از جای دیگه رو هم دریافت نمیکنه. مشکل از کجاست و چجوری باید پیگیری کرد؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      به 117 یا 20117 زنگ بزنید .پیشنهاد میکنم به سایت مخابرات در استان خودتون مراجعه کنید تا ببینید شماره تلفن اعلام خرابی ها چنده
      بهشون خبر بدین

  14. صمد می گوید

    سلام من قبض دوره دوره قبل راپرداخت کردم ولی بازهم روی قبض جدید حساب شده با2020هم تماس میگیرم اصلابه اپراتورفصل نمیشه،بایدچکارکنم؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شماره تو بفرست شاید من بتونم کمک کنم
      مشکلات رو به مخابرت و مدیرانش منعکس کردم قرار شد بطور کلی رفع مشکل کنن

  15. بهناز می گوید

    سلام و عرض ادب.
    بنده امروز صبح تاریخ1400/5/2 قبض تلفن ثابت منزل و به علت یکطرفه شدن پرداخت کردم الان ساعت 6بعداز ظهرهستش هنوز وصل نشده درجایی که ازطریق سایت خودمخابرات هم پرداخت کردم بهم گفتم اگه از طریق سایت پرداخت بشه تا2ساعت بعد وصل میشه ولی متاسفانه هنوز وصل نشده ماتهران هستیم.
    ممنون میشم رسیدگی کنید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باید زود وصل بشه
      شاید بخاطر تعطیلات تهران باشه
      هر چند که مخابرات شیفت داره
      به نظر شما بدون شماره تلفن میشه پیگیری کرد؟

  16. ابولفضل می گوید

    سلام لطفن نتمون رو درست کنید از ساعت ۸ تا الان قطع هستن لطفن درست کنید نام شهر اهواز

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      شهر اهواز اینترنت ندارین؟

  17. حامدی می گوید

    سلام و خسته نباشید
    امیدوارم جواب من رو بدهید
    خط تلفن ما به علت بدهی قطع شده و حتی اخطار سلب امتیاز هم اومده
    از طرف دیگه خط به اسم پدرم هستش که به رحمت خدا رفته و اینکه ما به منطقه دیگه ای از شهر نقل مکان کردیم
    الان برای اینکه بتونم خط رو به خونه جدید منتقل کنم باید چیکار کنم؟
    برم اداره مخابرات خط رو به نام خودم بکنم بعد بدهی رو تقسیط کنم و بعد درخواست انتقال بدم؟؟
    یا اینکه برم پیش خوان دولت؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست من
      شما تا خط رو بنام خودتون منتقل نکنید هیچ کاری نمی تونین بکنین
      مدارک قانونی رو ببرین و خط رو منتقل کنید
      بعدش بقیه کارها همزمان انجام میشه
      فقط امیدوارم جای جدید امکانات داشته باشه بهر حال خط رو منتقل کنید به نام خودتون

  18. رحمانی می گوید

    از اول عید تا حالا میشه چهار ماه من هر روز با مخابرات سامانه 2020 تماس میگیرم برای رفع خرابی اینترنت روزی نیم ساعت بیشتر نمیتونم از اینترنت استفاده کنم دایما قطه از مخابرات کارشناس اومد کابلارو برسی کرده کلی هزینه دادم دو روز بیشتر درست نشد باز همونجور تماس گرفتم گفت از تجهیزاتتونه مودم اسپیلیتر سوکت همه چیو عوض کردم هیچ فرقی نکرد فقط هزینه دادم الانم میگند سیم رو کار بکش این چ پشتیبانی ایه هر چقدرم میگم کارشناس اوردم دیده گفته سالمه بازم میگند کارشناس بیار هیچکدوم از اپراتورا اصلا به حرف ادم توجه نمیکنند که میگم اوردم میگه سالمه خطوط ما

  19. امید می گوید

    سلام ۲ هفته اس درخواست انتقال خط ب محل جدید دادیم همه ی کاره من با اینترنت هست و عملا از کارم افتادم ۲ هفته.حضوری مراجعه میکنم مخابرات هی امروز فردا کردند الانم میگن بعد انتخابات.تکلیف من چیه؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      امید جان
      به این شکل که نوشتی چی رو میشه پیگیری کرد؟ چه راهنمایی بکنم؟

  20. رضوان می گوید

    چرا ۴ روزه در روستایمان نت ضعیف است اصلاً نمیشه توی واتساپ پیام داد چرا
    شهرستان پیشین روستای دوشنبه چاه

نظرات بسته شده است.