سامانه ۲۰۲۰ مخابرات تمامی خدمات تلفن ثابت را به مردم می دهد
مخابرات ما-مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: سامانه USSD شرکت مخابرات ایران با شماره #۲۰۲۰* امکان ارائه تمامی خدمات در خصوص تلفن ثابت، اعلام خرابی، بخش دیتا و پشتیبانی تلفن ثابت را فراهم کرده است.
مخابرات ما- محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه سامانه ۲۰۲۰ مخابرات تمامی خدمات تلفن ثابت را به مردم می دهد، گفت: روش های مختلفی برای مشاهده و پرداخت انواع قبوض میان دوره، پایان دوره و تجمیعی توسط شرکت مخابرات ایران ایجاد شده است که تمام مشتریان اعم از حقیقی یا حقوقی و تجاری یا خانگی، می توانند ضمن استفاده سریع از این روش ها و آگاهی از ریز موارد مربوط به قبوض شخصی خود، در کسری از ثانیه صورتحساب های خود را پرداخت و به روزرسانی کنند.
* ارائه تمامی خدمات اعلام خرابی، بخش دیتا و پشتیبانی تلفن ثابت با سامانه ۲۰۲۰
وی افزود: این شرکت به دنبال ایجاد شرایط فعلی کشور با شیوع بیماری کرونا و با رایج شدن بیشتر خدمات غیر حضوری، تسهیل استفاده تمام مشتریان از درگاههای ارتباطی شرکت مخابرات را در دستور کار خود قرار داده است و بر این اساس، در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر، سامانه USSD شرکت مخابرات ایران با شماره #۲۰۲۰* امکان ارائه تمامی خدمات در خصوص تلفن ثابت، اعلام خرابی، بخش دیتا و پشتیبانی تلفن ثابت را فراهم کرده است.
* استفاده مشتریان از کددستوری#۲۰۲۰*
بیدخام با تاکید بر اینکه یکی از بهترین امکانات موجود که حتی در ثبت شماره تلفن همراه برای دریافت قبض به صورت پیامکی نیز کاربرد دارد، استفاده مشتریان از کددستوری#۲۰۲۰* است،تصریح کرد: استفاده از این کد دستوری ضمن فراهم آوردن امکان پشتیبانی و استفاده مشتریان کلیه اپراتورها از آن، تمام خدمات مبتنی بر آگاهی و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت، دیتا و موارد مشابه را انجام می دهد.
* اطلاعرسانی پیامکی برای تمام مشترکین در نظر گرفته شده است
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در USSD مخابرات، اطلاعرسانی پیامکی برای تمام مشترکین در نظر گرفته شده است و مشتریان میتوانند پس از ثبت شماره تلفن همراه خود از خدمات کلی کد دستوری #۲۰۲۰* و پیگیری خدمات آن شامل آگاهی از میزان قبض تلقن ثابت و دیگر موارد بهرهمند شوند.
* آگاهی از میزان کارکرد و پرداخت قبوض تلفن ثابت در بخش “مخابرات من” وجود دارد
وی اضافه کرد: در پرتال رسمی شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir امکان آگاهی از میزان کارکرد و پرداخت قبوض تلفن ثابت در بخش “مخابرات من” وجود دارد که در این بخش ، گستره سودمندی از اطلاعات مربوط به استعلام و نحوه پرداخت قبوض، قبوض تجمیعی، قبض میان دوره و قبض پایان دوره به صورتی کاملا نمایان و کاربرپسند در اختیار مشتریان قرار دارد.
* سامانه تلفنی ۲۰۰۰ میزان کارکرد تلفن را به صورت لحظه ای و برخط اطلاع رسانی می کند
بیدخام در تشریح بیشتر روش های دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت مشتریان در سراسر کشور خاطر نشان کرد: علاوه بر تمام درگاه ها ارائه خدمات، مشتریان مخابرات در سراسر کشور می توانند، با شماره گیری سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و استفاده از قابلیت های متنوع آن،در کمترین زمان ممکن از میزان کارکرد تلفن خود به صورت لحظه ای و برخط آگاه شده و همزمان، قبوض تلفن ثابت را به صورت میان دوره یا پایان دوره، پرداخت و صورتحساب خود را در کسری از ثانیه با انجام عملیات بانکی مورد نیاز صفر کنند.
سلام من قبض تلفنمونو دادم ولی بعلت بدهی قطع شده کجا باید پیگیری کنم؟
سلام من قبض میاندوره تلفن ثابت رو پرداخت کردم ولی تلفن گویا قبض بروز رو همون قبلی اعلام میکنه و هر روز مبلغ بیشتر میشه چرا؟
فعلا که هیچ تغییری نکرده تعرفه
سلام ما تلفن ثابت مان ۵۰۰۰۰۰ریال میومد صابقه از این بالا تر نداشتیم الان اومده که ۱۶۶۰۰۰۰ریال ما هم ناچار موندیم پرداخت کردیم واقعا چرا اینجوری شده یکی جواب منو بده ما یعنی انقد حرف زدیم با تلفن ثابت ؟ 😕
گل بگیرن دره سامانشونو ، یه اپراتور نداره آدم بتونه جواب سوالشو بگیره ، زده بخش تلفن همگانی کلا تلفن گویا حرف میزنه ، اپراتوری واسه جوابگو بودن وجود نداره
رویکردمافقط عالی
عالی
سلام ما قبض تلفن پرداخت کردیم الان تلفن و اینترنت قطع است و هنوز وصل نشده با۲۰۲۰هم تماس گرفتیم گفتند شماره رو بذارید تماس میگیرند کسی تماس نگرفته چکار کنیم؟
سلام ما قبض تلفن پرداخت کردیم الان تلفن و اینترنت قطع است و هنوز وصل نشده با۲۰۲۰هم تماس گرفتیم گفتند شماره رو بذارید تماس میگیرند کسی تماس نگرفته چکار کنیم؟
باسلام مخابرات منطقه کرمانشاه امام خمینی مدت چهل روزه تلفن ثابت منزل اینجانب قطع شده به هرکجا بگوئید زنگ زدم تماس گرفتم سیم تلفن هم مشکلی ندارد کسی نیست بیاید برسی بکند چراتلفن قطع شده واینترنت خریداری شده که مصرف نکردم امروز تمام میشود استدعا دارم بررسی بکنید لااقل جوابی بدهیدوهیچ بدهی هم ندارم سر وقت زودتر از تاریخ پول تلفن را پرداخت کردم
اصغر آقا
این مسائل به ما ربطی نداره. یعنی شرکت مخابرات به اختیار ما نیست
ما سایتی خصوصی و خبری و مستقل هستیم
اینترنت من قطع شده در صورتی ک هنوز یک ماه هم نشده شماره ای هم ک گذاشتید اصلا به اپراتور وصل نمیشه پس من چطور میتونم مشکلمو حل کنم؟
برای اینترنت با 2020 تماس بگیرید
البته به ما مربوط نمیشه ها. برای کار راه اندازی توضیح دادم
دوستان خواننده .کسی میتونه ایشون رو بهتر از من راهنمایی کنه؟
اپراتور جوابگو نیست ، امکان خرید و تغییر سرویس نیست ، اینترنت قطع و وصل میشه ، خدایی این چه وضعیه ؟
سلام من مشکل ضعیفی اینترنت دارم والا اسمی که گذاشتین اینترنت پرسرعت خانگی با سرعتی که الان ما داریم هم خانی نداره یا اسمشو تغییر بدید یا اینترنت رو پرسرعت کنید قوی ترین سرویس رو هم امتحان کردم باز سرعتش کمه لطفا لطفا رسیدگی کنید🙏🙏🙏🙏
امیر جان
بطور کلی مدیران و کارمندان مخابرات اینجا میان و پیام شما رو میخونن
اما اینجا مخابرات نیست
خجالت آوره که عرضه هیچ کاری رو ندارید… از این خط ۲۰۲۰ هفت صبح ۵شنبه بارها زنگ زدن و تلفن گویاتون شروع به خوندن یه عدد میکنه… یعنی مخل آسایش مردمید فقط…
سلام خسته نباشید
امروز یک پیام اومد نوشته بود یه شماره تلفن ثابت ب کد ملی مامانم تو مخابرات ثبت شده شماره تلفن غریبه بود چیکار کنم
بروید به دفاتر پیشخوان. اگر چنین کاری شده باشه تلفن رو اول قطع کنید دوم تغییر مکان بدین به خونه خودتون!
شماره شماست دیگه! با تلفن خودتون هر کاری میخواهید بکنید
چرا به اپراتور وصل نمیشه
سلام و خسته نباشید
چرا دیگر اپراتوری در کار نیست
سلام وقتتون بخیر .آقا خدمتون عرض کنم ک من الان دوماهه دارم از adsl استفاده میکنم ولی تو این دوماه هیچ اتصال پایداری نداشتم و مرتب قطع میشه و نویز داره زنگ زدم اسیاتک کارشناس فرستاد و اومد پول گرفت گفت قطع بین مسیره ک باید با مخابرات در میون بزاری .مخابرات هم اعلام خرابی کردم تو سامانه ۲۰۱۱۷میگن مشکلی نداره .میشه راهنمایی کنید ک برا مشکل قطع بین مسیر باید چکار کنم ؟؟؟؟خداییش خیلی اذیت شدم
سلام من یه شماره برای تلفن ثابت می خواستم
ما قبزض راهم پرداخت کردیم ولی هنوز یک ترفه
است کی پاسخ گو هست
چرا ۲۰۲۰ به اپراطور وصل نمیشه؟؟
با سلام عزیز یک شماره گذاشتین انگار نه انگار برای تلفن ثابت حتی برای پنج هزار تومان تلفن را قطع میکنید دریافت وجه را ماهیانه کردید فیشها را جمع کردید هر کاری هر مبلغی دلتان میخواهد از مشتری میگیرید هیچکس حرفی نمیزنه حتی الاقل مثل قبل ها یک زنگ بزنید بعد قطع کنید یا یک اس ام اس هیچ کاری نمیکنید بعد از یکروز از پرداخت ده روز میکشه تا تلفن را وصل کنید با این وضع میگویید تلفن ثابت ورشکسته هستش همیشه این ملت برا چه تلفن ثابت باشه چه همراه بدهکار نمیدانیم بعد از واریزی فیش دیگر این چه صیغه ایست بعد از واریزی فیش ده روز طول میکشه تا تلفن وصل بشه ترا خدا ترا به قران اگه اینرا قبول ندارید ترا به هر انچه میپرستید یک مقداری بفکر ملت باشید نه جیبتان یکروز خواهد رسید که ملت دست از این تلفنهای ثابت دست بکشند انروز دیگر دیر است
اقای مقام مسئول عزیز ایرانسل نزدیک یکصد وبیست میلیون مشترک دارد یک بخش خصوصیه شما چند مشترک دارید
سلام دوست من
می دانید که ما شرکت مخابرات نیستیم.اما این مشکلات را هم اعلام می کنیم هم پیگیری میکنیم
مطلب شما را هم بردم روی سایت تا انشا الله موثر بیفتد
سلام میخوام سرویس اینترنت پر سرعت رو به دلیل جابهجایی قطع کنم چکار کنم
مودم ما همش قطع ووصل میشه مخابرات منطقه بررسی کرد و گفت مشکلی نیست باید چکار کنم
اعلام خرابی کنید
تلفن ما قطع شده هرچی ب مخابرات میگیم بیان درستش کنن نمیان ازکجا پیگیری کنیم یا چجوری ازشون شکایت کنیم؟
عزیز من به کجای مخابرات گفتین؟
دقیقا چکار کردین؟
شماره پیگیری دادن بهتون؟
كره شمالي خوش امديد طرح صيانت همه اينترنها قطع كردن بسته نميشه خريد طرح صيانت اجرا ميكنند
سلام و خسته نباشید
چرا دیگر اپراتوری در کار نیست