مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق ما پیشکسوتان و بازنشستگان

975870cookie-checkپاتوق ما پیشکسوتان و بازنشستگان
19,586 نظرات
  1. همکار باز نشسته شما می گوید

    سلام با توجه قرارداد مخابرات وبیمه دانا ماهیانه تمدید می شود دیگر داروهای تجویزی را داروخانه های طرف قرارداد به طور کامل تحویل نمی دهند.دکتر برایم قرص رزوواستاتین به تعداد ۹۰ عدد نوشته بود داروخانه به این دلیل که قرارداد سی روز تمدید فقط ۳۰ عدد می دهد.چنانچه این روال ادامه یابد هزینه ویزیت چندین برابر خواهد شد .لطفا رسیدگی کنید.

  2. ناصر می گوید

    سلام، امروز ۳۰تیرماه ۱۴۰۳ و هنوز خبری از پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۱۴۰۲ نیست، واقعا با این روند نزولی ارزش پول و تورم سرسام آور، چه کسی یا کسانی در قبال ضرری که با تاخیر در پرداخت پاداش به بازنشسته ها متوجه آنها میشه پاسخگوست؟

  3. ناشناس می گوید

    وای برمخابرات…

  4. ناشناس می گوید

    امروز پنج شنبه ۲۸ تیر ماه سال ۱۴۰۳ است که متأسفانه هنوز هم تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!

    1. وظیفه بگیر حداقلی می گوید

      سلام آقای سردبیر شبتون خوش.۲مرداد ماه هست .چندروزی هست سایت وپاتوق بروزرسانی نمیشه..لطفا کامنت ها رو منتشر کنین..به خدا دلمون پوسید از بس سز زدیم وخبرها مال ۱هفته پیشه

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        چشم
        یه سری مطالب و تحقیقات بود که مجبور بودم وقت رو تقسیم کنم
        به سایت و کامنتها کمتر رسید
        چشم

  5. مهتاب می گوید

    سلام دیروز بیمه دانا هزینه درمانی بنده روواریزکرد.باتشکر راهنمیی کنید چطورمیشه مواردومبالغ واریزشده رو ببینم

    1. رساگو می گوید

      سلام بامراجعه به سایت بیمه داناوگزینه درمان و..مشخص میشود

    2. رضا می گوید

      سلام درگوگل بیمه دانا را جستجو کن وارد سایت شدید ثبت نام کنید بعد از وارد شدن از طریق پرتال مشتریان بیمه دانا گزینه های زیادی آشکار می شود روی گزینه بیمه نامه درمان کلیک کنید جزییات را می توانید ببینید

  6. اعتراض می گوید

    هنوز بن خوار بار مهر ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت نشد لطفا اطلاع رسانی کنید کی پرداخت میشه

  7. ناشناس می گوید

    حق ما سهامداران نبود که دولت سیزدهم این بلا را یر ما بیاورد واقعا خیلی به سهامداران ظلم کردند

  8. مسئولان اگر کاری را نمی‌توانند انجام دهند، وعده ندهند می گوید

    مسئولان اگر کاری را نمی‌توانند انجام دهند، وعده ندهند

  9. ناشناس می گوید

    همه رسانه ها داخلی در این مدت ۳۲ ماه شبانه روز مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات را در سراسر کشور چاپ کرده اند ولی اما متأسفانه دولت، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس وغیره بررسی و پیگیری و رسیدگی نکرده اند و هنوز هم توجهی نمی کنند چرا؟

    1. ناشناس می گوید

      چون براشون اهمیت ندارد که ما چی می خوایم و مشکلات ما چیه

  10. ناشناس می گوید

    با سلام واحترام
    بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات ایران مصوب سال ۱۳۸۹ بن خواربار بازنشستگان ۵۵ درصد حداقل قانون کار همان سال میباشد.
    حداقل حقوق قانون کار در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۳۰۰۰۰۰ تومان است پس بن خواربارشاغلین رسمی وبازنشستگان در سال ۱۴۰۲ ماهیانه ۲۹۱۵۰۰۰ تومان میباشد.
    ولی متأسفانه مخابرات تهران کمک هزینه خوار بار فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه سال ۱۴۰۲ را و با کمک هزینه خوار بار سال ۱۴۰۰ را مبلغ ۲۲۳، ۶۰۵، ۱۴ ریال حساب کرده است چرا؟
    بن خواربار شاغلین رسمی و بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ماهیانه مبلغ ۳۹۶۰۰۰۰تومان است چرا مخابرات بن خواربار را هنوز بر اساس سال ۱۴۰۰مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰تومان محاسبه میکند .

  11. ناشناس می گوید

    کاهش ۹۷ درصدی ارزش سهام و سود مخابرات ایران درسال گذشته ۱۰۰ درصد فقط به خاطر بی مدیریتی مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران بوده است.

  12. ناشناس می گوید

    کاهش ۹۷ درصدی ارزش سهام و سود مخابرات ایران درسال گذشته
    سود خالص شرکت مخابرات ایران در سال گذشته کاهش ۹۷درصدی داشته و ارزش هر سهم این شرکت نیزدر سال گذشته با افت ۹۷ درصدی همراه بوده است.

  13. ۹۷ می گوید

    سلام بر همه بزرگواران.
    بهوش باشید که آخرین روز های مدیریت اینان است و دوره اقتدار ایشان تمام میشه .الوداع . .ای خاطره ها

  14. Hasan می گوید

    السلام علیک یا ابا عبد الله ،سلام به سر دبیر عزیز و حسینی وسلام به تمام همکاران ،مقتنم شمردم تا در این ماه محرم ماه پیروزی حق بر باطل از خدا درخواست کنم تا به سردبیر ،و تمام خانواده مخابرات سلامتی ،عزت ،صبر ،خوشبختی و عاقبت بخیر برای فرزندانشان عنایت نماید،دعا میکنم در این ماه عزیز تمام مشکلات مادی و معنوی همه همکاران حل شود تمام بیماران شفا پیدا کنند همه عاقبت بخیر شوند ،وتنها فکر و ذکر ما بر پایی هرچه با شکوه تر عزاداری سالار شهیدان ابا عبد الله الحسین (ع)باشد ،سردبیر عزیز علی اقای بزرگوار و دوست داشتی از اینکه چند سالی است که با توجه به مشکلات فراوانتان باز سایت مخابرات ما را راهبری و هدایت میکنید و اطلاعات بسیاری را در اختیار ما قرار میدهید و چه بسا تنها امید و دلگرمی ما همین مخابرات ما است به همین بهانه خواستم از شما رسما تشکر و قدردانی نمایم ،و دعا میکنم با صحت و سلامت طولانی این سایت و مسیر را سالها رهبری و هدایت نمایید و انشاالله روزی برسد که در مخابرات ما ببینیم و بشنویم که تمام مطالبات بحق همکاران پرداخت و به روز شده است پرحرفی کردم ببخشید در اخر برای شما سردبیر همکارانتان و تمام ۶۰ هزارخانواده مخابرات ارزوی سلامتی دارم ،ارادتمند صفا .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ارادتمند صفای دلنشین شما
      ممنونم. هر کسی کاری را بر اساس اعتقادات خودش انجام میده لذا از کسی طلبکار نیست
      کار داوطلبانه .. همینه … یعنی انجام بده و بگذر!

  15. متأسفانه دولت سیزدهم قیمت سهام ها شرکت مخابرات ایران به زیر ۱۱ ریال رسیده است چرا؟ می گوید

    تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ – ۱۲:۲۸
    در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مخابرات تصویب شد
    تقسیم ۳۳۳ ریال سود به ازای هر سهم مخابرات ایران
    مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران به روال سالیان گذشته در اردیبهشت ماه برگزار شد.
    تقسیم ۳۳۳ ریال سود به ازای هر سهم مخابرات ایرانبه گزارش بولتن نیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت مخابرات ایران با هدف بررسی و ارائه عملکرد شرکت مخابرات ایران امروز با حضور صاحبان سهام این شرکت در سالن همایشهای پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

    متأسفانه دولت سیزدهم قیمت سهام ها شرکت مخابرات ایران به زیر ۱۱ ریال رسیده است چرا؟

    1. وظیفه بگیرحداقلی می گوید

      سلام جناب سردبیرمحترم..
      منم با نظر بازنشسته ازاصفهان موافقم..
      انشالله واسطه ها که برش دارن مشکلات بازنشستگان وظیفه بگیران وکارکنان مخابرات رو به گوش آقای دکتر پزشکیان باسوادترین رئیس جمهور برسونن..انشالله مشکلات مطالبات و خواربار ومناسبت ها بروزرسانی شود بیمه ی درمانی مشکلاتش حل بشه..خواربار بازنشسته ها ماهانه واریز بشه که توی این گرونی بااین حداقل حقوق واقعاااااا سخته..
      ممنون از شما

  16. ناشناس می گوید

    متأسفانه دولت سیزدهم قیمت سهام ها شرکت مخابرات ایران به زیر ۱۱ ریال رسیده است چرا؟

    1. ناشناس می گوید

      سلام
      ۱۱ریال سود سهامه نه ارزش سهام

  17. ناشناس می گوید

    امروز یکشنبه ۲۴ تیر ماه سال ۱۴۰۳ است که متأسفانه هنوز هم تکلیف تفاوت افزایش معوقات بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون مشخص و روشن نیست چرا؟ به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت بی شرمانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس!

  18. ع .ناج می گوید

    دوست دارم روزی فرا برسد که مدیران شرمنده زن وبچه بشوند و آنروز شاید شرایط ما بازنشستگان را درک کند من نمیدانم این نوشته ها را میخواند یا نه ؟ و از وضیعت بازنشسته ها با خبر هست یا نه ؟ و فکر میکنم درطول تاریخ شرکت مخابرات تاکنون این شرایط راهرگز بخود ندیده است و اکنون مخابرات بحرانی ترین وضع ممکن را سپری میکند شرکتی که یک زمان بعد از شرکت نفت دومین شرکت دولتی درآمدزا بود آلان به فلاکت افتاده است یک مدیر سازمان را میتواند به نوک قله برساند ویا به قعر چاه بیافکند که ماشاهد دومی آن هستیم

    1. بازنشسته پیش از موعد می گوید

      سلام آقا اینها هدف دارند ولی نمی‌دانند ایران و ایرانی ضد حیله هستند همراه اول را جدا کردند بعد مخابرات را زمین بزنند بعد مخابرات را به دولت بازگردانند بدون همراه اول ولی دولت پزشکیان خوب حریفی برای اینهاست

  19. ناشناس می گوید

    مجید سلطانی مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در ماه محرم هم ثابت کرد و نشان داد که …

  20. ناشناس می گوید

    آقای پزشکیان گفته‌اند حقوق‌ها باید به اندازه تورم افزایش پیدا کند. حالا بانک مرکزی تورم را ۴۳درصد اعلام کرده است. آیا رئیس‌جمهور منتخب حقوق‌ها را تا اول شهریورماه به نسبت تورم افزایش می‌دهد؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ببینید!
      انتخابات تموم شده ها!
      من به نظرم پزشکیان اصالتا اصفهانی باشه …..!

      1. ناصر می گوید

        منظور؟؟

      2. بازنشسته ازاصفهان می گوید

        سلام اقای مهندس..
        منظورتون بنظرم آقای پزشکیان اصفهانی باشه چیه؟؟؟؟
        متوجه منظورتون نشدم🙏

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          اصفهانی ها حسابگر و زیرک هستند
          همین.
          به همین دلیل فکر می کنم یک رگ و ریشه پزشکیان اصفهانی باشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here