مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پاتوق ما پیشکسوتان و بازنشستگان

975870cookie-checkپاتوق ما پیشکسوتان و بازنشستگان
19,480 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    چرا بن خوار بار مهرماه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران ۱۴۰۲ بعداز گذشت ۱۰ ماه و ۱۴ روز است که هنوز پرداخت نشده است

  2. ناشناس می گوید

    شرکت مخابرات باید خسارت تاخیر در پرداخت بن خوار بار و معوقات بازنشستگان را پرداخت کند
    تکلیف پرداخت تفاوت افزایش معوقات بازنشستگان شرکت مخابرات از فروردین ماه سال ۱۴۰۱ تاکنون چه خواهد شد؟
    مخابرات باید خسارت تاخیر در پرداخت معوقات بازنشستگان را پرداخت کند
    طبق ۳۲ ماه است که اگر مخابرات برای پرداخت پول بن خوار بار و سایر رفاهیات معوقات بازنشستگان تاخیر کرد باید خسارت آن را پرداخت کند.
    هنوز بن خوار بار مهر ماه سال ۱۴۰۲ برای بازنشستگان شرکت مخابرات پرداخت نشده است لطفا اطلاع رسانی کنید کی پرداخت میشه آیا قرار است که در شورای امنیت قطعنامه صادر کند.

  3. ناشناس می گوید

    بعد از ۴ سال سرمایه‌گذاری هنوز هم بیش از ۷۶ درصد در بورس زیان کرده ایم خواهش می کنم زودتر چاره ای بیندیشید.

  4. ناشناس می گوید

    ه گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان مخابرات ایران صبح امروز، دوشنبه، ۸ مردادماه، در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، کرمانشاه، گیلان، هرمزگان و دیگر استان‌ها تجمع کردند.

    عدم اجرای مصوبه هیئت وزیران قبل از واگذاری مخابرات وعدم اجرای آئین نامه ۸۹/۲۴، بروزنشدن کمک هزینه‌های رفاهی درسالهای ۴۰۱و۴۰۲ و ادامه آن درسال ۱۴۰۳، عدم اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ و تبصره ۲ ماده ۳۱ سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص بازنشستگان ۹٪ بعد از خصوصی‌سازی، از جمله موضوعات مورد اعتراض این کارگران است.

  5. ناشناس می گوید

    سردبیر عزیز چرا مطالب ارسالی که حاوی مطالب دادخواهی بازنشستگان ۱۴۰در خصوص صندوق ۶درصد است وعاری از هر گونه توهین وافتراست را پخش نمی کنید ولی مطالب سحطی وسخیف را منتشر می کنید شماهم سانسور وگزینشی عمل می کنید چه کسی یا مقامی این اختیار را به شما داده است ۲۰ بار ارسال نمودم منتشر نشده است

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست گرامی
      چند وقتی است کل کامنتها مونده.یه چند تایی رو تونستم تایید کنم
      همه شون منتشر میشه

  6. ناشناس می گوید

    سردبیر عزیزسلام: لطفا بفرمایید ایا جایی هست ما بازنشستگان استان مرکزی سال ۱۴۰۰ که سنواتی را بصورت صدقه در مدت یکسال دادند و صندوق ۶% را برای یک عده دادند و تعداد زیادی را پرداخت نکردند و مدیر منطقه هم طرفدار مدیر عامل سلطانی است وخودش هم کار شکنی میکند که این حق قانونی به بازنشسته ها نرسد به کجا شکایت کنیم نزدیک ۳ سال است

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      من فقط ادارات کار رو می شناسم

  7. ناشناس می گوید

    سلام
    سردبیر محترم
    امروز چهارشنبه است ولی تا کنون خبر تجمع بازنشستگان در روز دوشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۸ منتشر نشده است خبر که ار تاریخش بگذرد از تب وتاب می افتد.

  8. علی پور می گوید

    سلام خدمت سردبیر محترم و سایر بازنشستگان گرامی . میخواستم بدونم کسی اطلاعی از سود سهام داره که امسال هر سهم چند شده و اینکه سهام متوفیان کی پرداخت میشه ؟

    1. ناشناس می گوید

      با سلام خدمت سر دبیر عزیز و همکاران گرامیشان
      سود نقدی هر سهم مربوط به سال مالی ۱۴۰۲ برابر با ۳۵۴ ریال است که برای کسانی که در سامانه سجام ثبت نام کردند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۲۳ به حسابشان واریز خواهد شد و کسانی که سجامی نیستند از تاریخ ۱۴۰۳/۰۸/۳۰ با مراجعه به شعب بانک پارسیان می توانند سود خود را دریافت کنند.

      زمانبندی پرداخت سود سال ۱۴۰۲

      1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

        ممنون از خبرتون
        میذارمش توی سایت
        کمک های شما همیناست! کار سختی نمی خوام! باز هم ممنون

  9. ناشناس می گوید

    کد خبر : ۱۵۱۰۸۱۸

    بازنشستگان مخابرات ایران در استان‌های مختلف به دلیل بی‌توجهی مدیران به مطالباتشان تجمع کردند.

    به گزارش خبرنگار ایلنا، بازنشستگان مخابرات ایران صبح امروز، دوشنبه، ۸ مردادماه، در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، کرمانشاه، گیلان، هرمزگان و دیگر استان‌ها تجمع کردند.

    عدم اجرای مصوبه هیئت وزیران قبل از واگذاری مخابرات وعدم اجرای آئین نامه ۸۹/۲۴، بروزنشدن کمک هزینه‌های رفاهی درسالهای ۴۰۱و۴۰۲ و ادامه آن درسال ۱۴۰۳، عدم اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ و تبصره ۲ ماده ۳۱ سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص بازنشستگان ۹٪ بعد از خصوصی‌سازی، از جمله موضوعات مورد اعتراض این کارگران است.

  10. حسن می گوید

    یکی از همکارانی که امسال ما با هم بازنشست شدیم ، اولا که خوار و بار فرودین امسال به بهانه بی مورد ندادند . همکار من که همه فرزندان او سالهاست ازدواج کرده اند ولی حالا که برای پرداخت همین دو ریال خوار و بار رسید ۵۰۰ تومن برایش دادند حالا رفت ببیند چرا اینطور است جواب دادند بیمه های فرزندانت کسر شده . این یعنی حساب کتابی نیست و می خواهند ندهند و وقتی ندادند هرگز دیگه نخواهند داد . با چنین افرادی سر و کار داریم

  11. حسن می گوید

    سلام خدمت سر دبیر و همه همکاران عزیز

  12. ناشناس می گوید

    با تشکیل دولت چدید و انتخاب وزیر مقتدر و توانا برای وزارت ارتباطات ریشه سلطانی و باند ظالم و غارتگر و ویران کننده او به گورستان تاریخ بروند برای همیشه

  13. ناشناس می گوید

    چرا بن خواربار شاغلین رسمی وبازنشسته را ماهیانه ۱۴۰۰۰۰۰ تومان میریزند بن خواربار بازنشستگان وشاغلین رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ باید بر اساس آئین نامه حقوق ودستمزد ماهیانه ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد.
    مگر حداقل حقوق قانون کار در سال ۱۴۰۳ مبلغ ۷۲۰۰۰۰۰ تومان نیست پس باید بن خواربار ماهیانه ۳۹۶۰۰۰۰ تومان باشد وسایر رفاهیات هم بر اساس حقوق ۷۲۰۰۰۰۰ تومان حساب گردد.

  14. ناشناس می گوید

    شرکت مخابرات باید خسارت تاخیر در پرداخت بن خوار بار و معوقات بازنشستگان را پرداخت کند

  15. ناشناس می گوید

    باسلام دولتها مقصر نیستن مدیران مخابرات به فکر کارکنان خود نبوده و نیستن اگه بودن حال روز کارمندان و بازنشستگان این گونه نبود که مرتب توی فضای مجازی دور بزنن ودر گروهایی که دارن خودشون همیشه دغدغه مالی داشته باشن مدیران مخابرات اصلا به قانون توجه ندارن و اگر نه مگر مخابرات کم درآمد دارد این پولها کجا میرود هزینه میشود

  16. ناشناس می گوید

    بدترین خیانت و ظلم برای ما بازنشستگان شرکت مخابرات فقط دردولت سیزدهم بوده است.

  17. واریز سود سهام همراه اول به کجا رسید؟ چرا سود سهام همراه اول واریز نشد؟ می گوید

    ۱۴۰۳/۰۵/۰۱ ۱۰:۲۹
    در مجمع سهامداران تصویب شد؛
    تقسیم سود ۸۰ درصدی بابت هر سهم همراه اول
    سهامداران حاضر در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ارتباطات سیار ایران، با اکثریت آراء نسبت به تقسیم سود ۸۰ درصدی بابت هر سهم همراه اول موافقت کردند.

    واریز سود سهام همراه اول به کجا رسید؟ چرا سود سهام همراه اول واریز نشد؟

  18. ناشناس می گوید

    واریز سود سهام همراه اول به کجا رسید؟

  19. ناشناس می گوید

    مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات از سال ۱۴۰۰ تاکنون ثابت کرد و نشان داد که متأسفانه دولت، مسئولان، نمایندگان مجلس و… در کشور قانون و عدالت را رعایت نکردند و هنوز هم رعایت نمی کنند چرا؟

  20. حسین می گوید

    سلام
    کاش یک حقوقدان پیدا میشد محض رضای خدا یا که شرط کنه از قبل در صورت انجام کار در صدی از مطالبات احقاق شده کارکنان مخابرات را از بیمه معلم و بیمه دانا بعنوان کارمزد برداشت کنه ،واین مهم را به سرانجام برسونه،چند وقت دیگه بیمه ثالثی هم به این دو اضافه خواهد شد،و کار مشلتر خواهد شد ،آقای آرشیان وکیل خوب اگر سراغ داری لطفا استارتش را بزن ،بابا اگر بامید مسئولین مخابرات باشیم از اینها بخاری بلند نمیشه.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      استارتش رو من نمی تونم بزنم
      ولی بازنشستگان وکلای زیادی پیدا کردن که کمکشون کردن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

The maximum upload file size: 64 مگابایت. You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, other. Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded. Drop files here