راهاندازی CRM جامع تلفن ثابت در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور
مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خبر داد: توانستیم بعد از دو سال تلاش سیستم جامع ارتباط با مشتریان تلفن ثابت (CRM) را در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور راه اندازی کنیم.
مخابرات ما ( محمد – سیتنا) – سیدمجید صدری توئیت کرد:
خوشبختانه به همت کارشناسان و متخصصان مخابرات ایران توانستیم بعد از دو سال تلاش سیستم جامع #ارتباط_با_مشتریان تلفن ثابت (#CRM) را در بیش از ۱۴ هزار مرکز مخابراتی سطح کشور راه اندازی کنیم. از این پس عملکرد و کارکرد مشترکان بصورت یکپارچه و متمرکز مدیریت می شود.
***
نظرات بسته شده است.