مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

همه روستاهای لرستان تا شهریور 98 تحت پوشش اینترنت قرار می‌گیرند

مخابرات ما-

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: تا شهریورماه سال آینده همه روستاهای بالای 15 خانوار استان تحت پوشش شبکه اینترنت پرسرعت قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، شهاب حیدری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر یک‌هزار و 245 روستای لرستان تحت‌پوشش شبکه اینترنت 4G قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مراحل انعقاد قرارداد با پیمانکار به منظور پوشش اینترنت 745 روستای دیگر استان لرستان نیز انجام شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان با بیان اینکه تا شهریورماه سال آینده همه روستاهای بالای 15 خانوار استان تحت پوشش شبکه اینترنت پرسرعت قرار می‌گیرند، افزود: متقاضیان جهت ثبت تقاضا می‌توانند به سامانه 1565 مراجعه و برای دریافت مودم درخواست ارائه دهند.

حیدری ادامه داد: دفاتر ICT روستایی همان ساکنان روستاها هستند، به این معنی که باید به‌عنوان بنگاه اقتصادی درخواست دریافت مودم داده و پس از خرید پهنای اینترنت از آن کسب درآمد کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی دفاتر پیشخوان دولت طی سال 85 در راستای کاهش هزینه و مراجعات مردمی به دستگاه‌های اجرایی بیان داشت: امروز شاهدیم که این مهم به‌طور کامل در لرستان محقق نشده است، به‌نحوی‌که دستگاهی که قرار بود بخشی از خدمات را به‌منظور بستن گلوگاه‌های فساد به دفاتر واگذار کند، از انجام این کار خودداری کرده و شایسته است در این خصوص تجدیدنظر صورت گیرد.

1005040cookie-checkهمه روستاهای لرستان تا شهریور 98 تحت پوشش اینترنت قرار می‌گیرند

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.