مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رفع اختلال سامانه‌های 2020 و ارتباط با مشتریان اینترنت مخابرات تا 2 روز آینده

مخابرات ما-

یکی از کاربران فارس در بخش فارس من با ثبت سوژه‌ای با عنوان «اختلال یک ماهه در خدمات اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات تهران» از این اختلال گلایه کرده است.

این کاربر نوشته: «آن دسته از کاربرانی که از شرکت مخابرات ایران خدمات اینترنت پرسرعت خریداری کرده اند، در صورتی که جزء مشتریان پیش پرداخت باشند، یعنی بعد از اتمام حجم یا مدت زمان اشتراک مجبور به مراجعه به سایت شرکت مخابرات برای تمدید آن باشند، به علت خرابی و نقص فنی پنل مربوطه قادر به شارژ مجدد حساب خود نیستند. کاربرانی که نام کاربری و کلمه عبور خود را در این صفحه وارد می کنند، مرتب با پیام خطا مواجه می شوند و تماس با 2020 برای تغییر نام کاربری و کلمه عبور نیز هیچ فایده ای ندارد و اگر چه اپراتورهای 2020 می توانند با تغییر کلمه عبور به صفحه شخصی هر مشترک دسترسی یابند، اما این کار برای مشترکان ممکن نیست. طبق شنیده ها پنل خارجی قبلی با یک پنل داخلی جایگزین شده که مشکل فنی دارد و همین مساله عامل ایجاد مشکلی است که 350 هزار مشترک را در تهران درگیر کرده است.»

پیگیری خبرنگار فارس

خبرنگار فارس این موضوع را از شرکت مخابرات ایران پیگیری کرده است.

داود زارعیان معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس در این باره توضیح داد: «به دلیل اجرای عملیات فنی در سامانه های ۲۰۲۰ و CRM تجاری در هفته گذشته تمامی سرویس های مرتبط با این سامانه‌ها با اختلال همراه شد که بخشی زیادی از کار انجام شده و ارتباط حدود 300 هزار نفر از مشترکان به حالت عادی بازگشته و بخش باقی‌مانده از عملیات نیز به زودی به پایان می‌رسد و طی یک یا 2 روز آینده مشکل برای تمام مشتریان برطرف می‌شود.»

به گزارش فارس، CRM به معنی سیستم ارتباط با مشتریان است.

پیش از این خبرنگار فارس، سوژه‌های فارس من درباره امکان سوء‌استفاده از اطلاعات مشترکان همراه اول، اجرای فیلترینگ پوسته‌های تلگرام، وعده حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی، تغییر روال ثبت گوشی مسافری، گلایه مشترکان از مشکل سرویس ارزش افزوده موبایل، اعتراض مردم به تبانی احتمالی همراه اول و ایرانسل، درخواست کارکنان مخابرات برای اجرای طبقه بندی مشاغل، اعتراض به روش فروشگاه‌های اینترنتی در عودت وجه، اطلاع از موجودی تولیدات داخلی در اپلیکیشن حمایت از کالای ایرانی، گلایه فروشندگان موبایل از رجیستری گوشی‌های مسافری، اعتراض به تخلیه خطوط بدهکار توسط مخابرات و شکایت کاربران از هزینه مکالمه موبایل در اربعین را پیگیری کرده است.

1005230cookie-checkرفع اختلال سامانه‌های 2020 و ارتباط با مشتریان اینترنت مخابرات تا 2 روز آینده

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.