مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تمام روستاهای دهگلان دارای ارتباط مخابراتی هستند

مخابرات ما- آزاد حکمت در بازدید از تاسیسات مخابراتی شهرستان دهگلان با اشاره به اینکه کار این شرکت به لحاظ تنوع محصولات و بروز شدن تکنولوژی های ارتباطی حساس است، اظهار داشت: این مجموعه تمام توان خود را در راستای مشتری مداری و ارائه خدمات بکار گرفته است.
وی یادآور شد: در راستای ارائه تکنولوژی ها و خدمات روز مخابراتی به شهروندان، بیشتر روستاهای شهرستان دهگلان از خدمات بستر فیبر نوری بهره مند شده اند.
حکمت سرعت، کیفیت و ظرفیت بالا را از مزایای فیبر نوری اعلام کرد و افزود: بر بستر فیبر نوری بطور همزمان امکان 2،5 میلیون مکالمه وجود دارد در حالی که در کابل مسی همزمان 6 مکالمه امکان پذیر است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر برای شهرک های جدید از امکانات فیبر نوری استفاده می شود، یادآور شد: با تمام محدودیت های مالی و توپوگرافی کردستان، جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در استان به مشترکان مخابراتی ارائه می شود که این مهم علاوه بر اولویت های کاری مخابرات، در راستای ایجاد شرایط رفاهی برای مشترکان در جامعه صورت گرفته است.
وی یکی از شرایط لازم برای ارتقا زیر ساخت ها و خدمات حوزه تلفن همراه را نصب دکل های مخابراتی عنوان کرد و افزود: با بالا رفتن سطح آگاهی و هوشیاری مردم نسب به گذشته در خصوص عدم مضر بودن دکل های مخابراتی اقدامات چشمگیری صورت می پذیرد که نتیجه این امر بهره مندی مشترکان از خدمات با کیفیت مخابراتی است.
در حال حاضر حدود 580 هزار مشترک تلفن ثابت تحت پوشش خدمات شرکت مخابرات کردستان بوده و 97 درصد جمعیت این استان از خدمات همراه اول بهره مند هستند.

1006210cookie-checkتمام روستاهای دهگلان دارای ارتباط مخابراتی هستند

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.