تحول در مدل همکاری مخابرات و شرکت های FCP نتیجه ایجاد تغییرات ساختاری در کارنامه ۱ سال گذشته مخابرات ایران
مخابرات ما – آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور حتی در سخت ترین دوره اقتصادی سال های اخیر تلاش کرده با آینده نگری و استفاده بهینه از منابع و امکانات، در راستای سیاست های کلان نظام گام بردارد
مخابرات ما ( محمد – شهروند) – توجه به شرایط اقتصادی حاکم و بررسی کسب و کارهای فعال در بازار شرکت های FCP و تغییر ذائقه مردم به استفاده از اینترنت پرسرعت با قابلیت جابه جایی ( پرتابل)، به یکی از چالش ها و دغدغه های اصلی صنعت تبدیل شده و چالش های فراوانی را برای شرکت های دارنده پروانه اینترنت ثابت فراهم آورده است. در این میان بی شک رضایت، از آن دو اپراتور بزرگ کشور است که توانسته اند با استفاده حداکثری از فرصت بوجود آمده، سهم بازار خود را افزایش دهند. این در حالی است که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف گذر از انحصاری بودن برخی از خدمات تلفن و ارتباطات ثابت و مشکلات موجود بر سر استفاده از زیرساختهای انحصاری در اختیار برخی شرکت ها و شرکتهای خصولتی تابعه آن ها، سبب شد تا پروانهی FCP برگرفته از Fixed Communication Provider طراحی و به برخی از شرکت های فعال و حائز شرایط تخصیص داده شود. دریافت کنندگان پروانه FCP با اخذ این مجوز علاوه بر اینترنت پر سرعت ADSL خدماتی از قبیل تلفن ثابت، تلفن مبتنی بر IP ، اینترنت نسل چهارمTD-LTE ، خدمات وایفای، فیبر نوری و چند مورد سرویس دیگر را ارائه دهند.
آسیاتک به عنوان برترین اپراتور ارتباطات ثابت کشور حتی در سخت ترین دوره اقتصادی سال های اخیر تلاش کرده با آینده نگری و استفاده بهینه از منابع و امکانات، در راستای سیاست های کلان نظام گام بردارد. افزایش نیروی انسانی متخصص و حفظ و ارتقاء کیفیت سرویس ها با توجه به کاهش چندباره قیمت سرویس ها و افزایش بهای تمام شده، برخی از فعالیت های این شرکت است که امید می رود با عنایت پروردگار متعال و همکاری مناسب همه نهادهای مسئول، راه برای خدمت رسانی به مردم هموارتر گردد.
***
نظرات بسته شده است.