مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

چلچله های مخابرات خراسان رضوی در چله های انقلاب تشویق و تقدیر شدند.

مخابرات ما – چهل چهل نفر (40 نفر رسمی + 40 نفر شرکتی) از کارکنان شرکت مخابرات خراسان رضوی , در یک برنامه تلویزیونی -که بمناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ضبط می شد- با نام چله های انقالاب نشویق شدند.بنابراین عنوان خبر ما این شد : چلچله های مخابرات خراسان رضوی در چله انقلاب تشویق و تقدیر شدند.

 

مخابرات ما- جشن بزرگی بمناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد، استان خراسان رضوی به همت دو مرکز بزرگ و جالب برپا شد که بزودی از شبکه های صدا و سیما پخش خواهد شد.

شرکت مخابرات خراسان رضوی و صدا و سیمای خراسان رضوی در سالن ورزشی امام علی(ع) شرکت مخابرات، بطور مشترک جشنی گرفته بودند که مدعوین کارکنان شرکت مخابرات خراسان رضوی بودند.همه کارکنان. رسمی و شرکتی.در این جشن که با حضور امام جمعه شهر گلبهار مشهد آغاز شد در قاب دکور زیبای آن برنامه های متنوعی دیده شد از جمله جنگ، استندآپ کمدی، موسیقی, نمایش  و ….

در مهمترین بخش این مراسم هشتاد نفر از کارکنان شرکت، 40 نفر نیروی رسمی و 40 نفر نیروی شرکتی خدمات اول تشویق شدند و لوح تقدیر دریافت کردند.

در این مراسم دکتر کارگزار مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در قالب گفتگوی تلویزیونی بخشی از فعالیت های شرکت مخابرات خراسان رضوی را در چهل سال عمر انقلاب اسلامی بیان کرد.

در خبرهای بعدی بخشی از مصاحبه دکتر کارگزار و همچنین  اسامی همه  همکاران تشویق شده را  -در حد امکان- منتشر می کنیم.فعلا چند عکس زیبا از این مراسم تقدیم می کنیم.

 

1010890cookie-checkچلچله های مخابرات خراسان رضوی در چله های انقلاب تشویق و تقدیر شدند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.