مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۷۱ هزار و ۱۶۲ خط خالی تلفن ثابت آماده واگذاری است

مخابرات ما – مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مخابرات استان آمادگی خود را برای واگذاری ۷۱ هزار و ۱۶۲ ظرفیت خالی خط تلفن ثابت در استان به متقاضیان اعلام می‌دارد

مخابرات ما ( محمد – فارس) -آزاد حکمت گفت: با توجه به برنامه‌ریزی و استراتژی مخابرات منطقه کردستان برای رشد سرمایه‌گذاری و ارتقا خدمات مخابراتی، درآمدهای کسب شده در حوزه تلفن ثابت در راستای ورود و بهره‌گیری تکنولوژی‌های جدید مخابراتی سرمایه‌گذاری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۵۱۹ هزار و ۳۲۴ شماره تلفن ثابت در کردستان فعال است، افزود: ضریب نفوذ تلفن ثابت در استان ۳۱.۸ درصد است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اعلام کرد: خوش حسابی و پرداخت به موقع قبض‌های تلفن ثابت از سوی مشترکان امکان برنامه‌ریزی و جذب سرمایه‌گذاری در این حوزه را میسر می‌سازد که نتایج آن ارتقای سطح خدمات مخابراتی به شهروندان است‌.

آزاد تعامل و همراهی مخابرات منطقه کردستان با مشترکان خود در تمامی حوزه‌ها به‌ویژه مشترکان تلفن ثابت طی چند سال اخیر را بسیار قابل توجه خواند.

وی افزود: اجرای طرح همکدسازی (با اجرای این طرح، این امکان برای هم استانی‌ها فراهم می‌شود تا بدون نیاز به کد و با یک تعرفه و شرایط یکسان در سطح استان، با یکدیگر مکالمه کنند) که نهایتا منجر به کاهش هزینه‌های ارتباطی درون استانی مشترکان شده، نمونه بارز این اقدام است.

وی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های مخابرات منطقه کردستان در راستای مشتری‌مداری در حوزه وصول مطالبات است که مخابرات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی و حقوقی، نهایت همکاری و تعامل را با همه مشترکان تلفن ثابت داشته بگونه‌ای که در صورت بالابودن کارکرد کنتور تلفن ثابت، اقدام به تقسیط کردن قبوض آنها می‌نماید.

مدیر مخابرات منطقه کردستان مشترکان تلفن ثابت را جزو اولین مشتریان شرکت مخابرات و یاران قدیمی حوزه مخابرات دانست و تصریح کرد: با وجود توسعه دیگر حوزه‌های ارتباطی و مخابراتی از جمله ارتباطات سیار و دیتا، مدیران شرکت مخابرات ایران و به تبع آن مخابرات منطقه کردستان، همچنان فراهم کردن بسترهای جدید مخابراتی را برای مشتریان تلفن ثابت در اولویت قرار داده‌اند.

حکمت فراهم کردن و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی برای واگذاری سرویس FTTH و ADSL برای بهره‌مندی مشترکان تلفن ثابت را از جمله اقدامات مهم برای ارائه تکنولوژی‌های جدید و محصولات مخابراتی در حوزه تلفن ثابت بیان کرد.

وی اضافه کرد: مخابرات منطقه کردستان آمادگی خود را برای واگذاری ۷۱ هزار و ۱۶۲ ظرفیت خالی خط تلفن ثابت در استان به متقاضیان اعلام می‌کند.

وی افزود: در حال حاضر هزینه راه‌اندازی خط تلفن ثابت به صورت نقدی یک میلیون و ۹۶۰ هزار ریال و به صورت قسطی دو میلیون و ۱۸۰ هزار ریال است.

***

1027720cookie-check۷۱ هزار و ۱۶۲ خط خالی تلفن ثابت آماده واگذاری است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.