مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بررسی قرارداد کارگزاران با مخابرات ایران ۲- بندهای مالی.

مخابرات ما- در مطلب قبلی به مواد غیر مالی و محدوده وظایف طرفین در قرارداد کارگزاران روستائی با مخابرات ایران پرداختیم.اینک به بندهای مالی نگاهی می اندازیم.

 

مخابرات ما- در بررسی قرارداد جدید مخابرات ایران را کارگزاران بخش های غیر مالی را از نظر گذراندیم اما حالا نگاهی داریم به مواد مالی آن.

در این قرارداد در ماده ۹ پس از نام بردن از حقوق و مزایا، به حق السعی اشاره می کند و جدولی را به شرح زیر تنظیم می کند:

  • تقریبا مزد شغل ۱ میلیون و ۱۷۳ هزار تومان
  • مزد سنوات ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان
  • حق اولاد تقریبا ۲۲۳ هزار تومان
  • حق مسکن ۴۰ هزار تومان
  • کمک هزینه اقلام مصرفی ۱۱۰ هزار تومان
  • مرخصی و عیدی و پاداش مطابق قانون
  • در زمان بازنشستگی به ازای هر سال یک ماه حقوق پاداش می گیرند.

اشاره می شود که کمک هزینه ها فقط مطابق این لیست پرداخت می شود.

پرداختی کامل ماهانه یک میلیون و پانصد و نود و هفت هزار و ۳۴۴ تومان خواهد بود. (۱۵۹۷۳۴۴۳ ریال) که پس از کسور قانونی پرداخت خواهد شد.

بر اساس حکم دیوان باید این قرارداد تا زمان بازنشستگی دوام پیدا می کرد که اینک چنین شده و در متن قرارداد نیز ذکر شده است.

**********

در دو مطلب اخیر صرفا به بیان مواد قانونی قرارداد پرداخته ایم و در مورد هیچیک از مواد آن نظر قانونی نداده ایم.امیدواریم کسانی که تخصص حقوق دارند یا از قانون کار سررشته ای دارند به ما کمک کنند.

 

1030210cookie-checkبررسی قرارداد کارگزاران با مخابرات ایران ۲- بندهای مالی.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    درامد بعضی از کارگزاران از محل پست بانک به غیر از اعطای وام ماهانه ۳الی ۵ میلیون تومان می باشد بیمه مخابرات هستند و برای سایر ارگان ها کار میکنند اخیرا هم که تحت فشار خروج پست بانک از مخابرات شده اند واحدی درکنار مخابرات برای اقدام ایجاد کرده اند و عملااوقت خود را درگیر شعبه پست بانک نموده اند
    تمام امور مخابرات درروستاها توسط اکیپ فنی مخابرات که درمرکز حضوردارند رفع ورجوع می گردد.

  2. ناشناس می گوید

    سلام به نظر میرسد کارگزاران روستایی با سیاسی کردن موضوع گام به گام خواسته های خود را می خواهند جلو ببرند ، آنان با برخورداری از درآمد پست بانک سالهاست درآمد خوبی داشته وچند جانبه درآمد دارند بدون اینکه زحمت آنچنانی داشته باشند درصورتی که نیروهای شبکه کابل ، تلفن همگانی بسیاری از دیگر نیروهای فنی که قریب به ۲۰ سال و بیشتر با پیمانکاران مخابراتی کارمیکنند آنان چه باید بکنند انتظار حضرات کارگزاران بیش از اندازه شده چون بحث های خود را با اعتراض و گردهمایی پیش می برند

نظرات بسته شده است.