مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

توسعه شبکه مخابراتی؛ اولویت مخابرات منطقه آذربایجان شرقی

مخابرات ما – مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی بر توسعه شبکه مخابراتی استان جھت ارائه سرویس ھای با کیفیت بالاتر تاکید کرد.

مخابرات ما ( محمد – روابط عمومی مخابرات منطقه قزوین) – در دیدار نوروزی مدیر مخابرات منطقه با مدیران شھرستان ھا و ستاد مخابرات ، ضمن تقدیر و تشکر از تلاشھای کلیه ھمکاران در سال قبل و آرزوی سالی پر خیر و برکت توام با سلامتی و شادکامی و تسلیت درگذشتگان سیل اخیر در کشور افزود : اولویت مخابرات استان در سال ٩٨ ، توسعه شبکه مخابراتی خواھد بود و لازم است تمام مدیران و روسای ادارات مخابرات شھرستان ھا برنامه ریزی لازم برای توسعه شبکه با اولویت نیازھای مردم را انجام و با در نظر گرفتن شرایط جوی حداکثر تا آخر پاییز به اتمام برسانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بازنشستگی تعدادی زیادی از ھمکاران در سال گذشته اشاره و بر استفاده بھینه از تخصص ، تجربه و توانمندیھای ھمکاران در تمامی حوزه ھا تاکید و اظھار امیداواری نمودند که استفاده بھینه موجب کاھش ھزینه ھای منطقه خواھد شد.

در این دیدار ھمچنین مشکلات شھرستانھا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و راھکارھای لازم برای تحقق برنامه دایری و توسعه شبکه ارائه شد.

***

1041200cookie-checkتوسعه شبکه مخابراتی؛ اولویت مخابرات منطقه آذربایجان شرقی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.