مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در عصر ارتباطات «روشن‌آباد»از دسترس خارج است/نارضایتی مردم از خدمات مخابرات

مخابرات ما – در حالی که ۹ ماه از قطعی آنتن تلفن همراه در روستای روشن‌آباد از توابع کهگیلویه می‌گذرد مخابرات هنوز نسبت به رفع این مشکل چاره‌اندیشی نکرده است. 

مخابرات ما ( محمد – فارس از کهگیلویه) –  تفلن همراه جزء لاینفک زندگی هر فرد و یکی از مهمترین نیازهای روزانه مردم تبدیل شده زیرا امکان برقراری سریع ارتباط در دور دست‌ها را فراهم می‌سازد.

در عصر ارتباطات که اینترنت به روستاهای دورافتاده هم رفته است آنتن ندادن تلفن همراه در روستاهای کهگیلویه محرومیت‌های رفاهی که با آن مواجه هستند را دو چندان کرده است.

روستای روشن‌آباد از توابع دهستان غربی دهدشت یکی از این روستاها است که قطعی شبکه‌های تلفن همراه، نبود تلفن ثابت و به تبع آن عدم دسترسی به اینترنت حالا ۹ ماهی می‌شود که مردم این روستا را از دنیای ارتباطات دور کرده و نارضایتی آن‌ها از مسؤولان را در پی داشته است.

جمعی از اهالی این روستا طی نامه‌ای به دفتر خبرگزاری فارس ضمن ابراز تأسف از عدم رسیدگی به مشکلات موجود خواستار رساندن صدای آن‌ها به گوش مقامات کشوری شدند.

در این متن آمده است: ما اهالی روستای روشن آباد به آدرس استان کهگیلویه و بویراحمد از توابع شهرستان کهگیلویه دهستان دهدشت غربی  در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از ۱۲ شهید و بیش از ۵۰ نفر جانباز و آزاده و یک صد نفر رزمنده تقدیم نظام کرده و در عین حال دارای بیش از ۵۵۰ نفر بسیجی فعال هستیم.

با ابراز تاسف به اطلاع کلیه مسؤولان محترم کشوری و لشکری و قوای سه گانه و تمامی مسئولان ارشد و دلسوز نظام اسلامی و به ویژه وزیر محترم ارتباطات می‌رسانیم که مدت ۹ ماه یعنی ۲۷۰ روز تمام یا بیشتر دکل مخابراتی آنتن دهی تلفن همراه اول منطقه پوشش دهنده روشن آباد قطع شده است که در صورت بروز هر گونه حوادث و مشکلات حاد احتمالی امکان ارتباط و دسترسی سریع با گروه‌ها و نهادهای امداد و نجات وجود ندارد و یا با هزاران مشقت باید صورت بپذیرد.

از طرفی هم سال‌هاست که با مشکل نداشتن اینترنت دست و پنجه نرم می‌کنیم که در خصوص موانع و مشکلات موجود با مراجعه و تماس‌های تلفنی مکرر و عدیده با اداره مخابرات شهرستان و تلفن های ۹۹۹۰ و ۱۹۵ پیگیر شدیم اما متاسفانه تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

  شهدای گرانقدر و گلگون کفن نظام اسلامی به خاطر دفاع از حقوق ملت‌های مسلمان و نجات آنان از بحران مشکلات و محرومیت‌ها رفتند و جان دادند اما مدیرانی بی‌مسئولیت و بی‌تدبیر تکیه بر صندلی زده و در فکر مردم نیستند و با این عملکرد ضعیف خود نظام را زیر سوال می‌برند.

از همه مسئولان صدیق و دلسوز و عالیرتبه کشوری و لشکری و قوای محترم سه گانه و مقامات عالی قضائی و اجرایی و به ویژه وزیر محترم ارتباطات تقاضامندیم تا در این خصوص با توجه به توصیه‌های رهبری در جهت رفع محرومیت‌ها چاره‌اندیشی کنند و اقدامات لازم را به عمل آورند.

دهیار روشن‌آباد در این باره به فارس گفت: شبکه‌های تلفن همراه بیش از هشت ماه است در این روستا آنتن‌دهی ندارد.

احمد پورنگ افزود: سرقت تجهیزات دکل کوهبرد که با روشن‌آباد فاصله دوری دارد منجر به قطعی آنتن تلفن همراه شده است.

وی با بیان اینکه تلفن ثابت روستا جمع‌آوری شده و مردم دسترسی ندارند، گفت: برای رفع مشکل پیگیری مستمر داشتم اما تاکنون نتیجه نداد.

پورنگ اظهار داشت: قطعی شبکه‌های تلفن همراه و اینترنت باعث نارضایتی مردم شده و آنها را کلافه کرده است.

بی‌شک نقش تلفن همراه و اینترنت در زندگی روزمره مردم غیر قابل انکار است و این مشکلات و تداوم این معضل برای مردم قابل پذیرش نیست. رفع هر چه سریعتر این مشکل مستلزم پیگیری مجدانه مسؤولان مخابرات استان است.

***

1041610cookie-checkدر عصر ارتباطات «روشن‌آباد»از دسترس خارج است/نارضایتی مردم از خدمات مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.