مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- یک بازنشسته ۹۷ هستم.امیدوارم سری اول و دوم معنی نداشته باشد.

مخابرات ما- نوشته دوست و همکار بازنشسته خوبمان, علیرضا بقدر کافی گویاست نیازی به توضیح ندارد.

ما در انتهای سال ۹۷, هر چه تلاش کردیم هم دو دسته ایجاد نشود, نشد … که نشد!

 

علیرضا بازنشسته ۹۷

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ در ۱۲:۲۶ ب.ظ

 

سلام، من از مشهد و در سری دوم یعنی ۱۹ اسفند در اچ آر درخواست دادم و تاریخ بازنشستگی هم ۲۷ اسفند ۹۷ است. قبل سال هم تمام کارهای اداری بازنشستکی و همچنین تامین اجتماعی را انجام دادم و تکمیل شد.

در ۱۸ فروردین ۹۸ از طریق واحد بازنشستگی پیگیر ۵۰ میلیون شدم. با واحد مربوطه در تهران تماس گرفتند و آنها پاسخ دادند برای درخواستهای سری دوم، امیدوارند تا پایان فروردین واریز شود!

اول اینکه «امیدوارند» یعنی قطعی نیست. اگر اندکی شرایط همکاران در این شرایط که حقوق قطع شده و تا پایان اردیبهشت هم دریافتی مستمری تامین اجتماعی ندارند را در نظر می‌گرفتند، برای این ۱۸۳ نفر در سطح کشور که سری دوم بودند و در مقابل ۳۵۰۰ نفر عددی نبود، ساز جداگانه نمی‌زدند. اکثر بازنشستگان سری اول و با تاخیر حدود ۱۰ روز ۵۰ میلیون را گرفته‌اند. برای ما قول فروردین ۹۸ را دادند که قبول، امروز ۲۴ روز از فروردین گذشته و ما هنوز نمی‌دانیم بالاخره در این ۷ روز باقیمانده پولی خواهیم گرفت یا خیر؟

از سردبیر محترم خواهش می‌کنیم، اگر کانال ارتباطی دارند که حتما دارند، خبری برای ما هم بیاورند و امیدواریم از این پس، دیگر سری اول و سری دوم نداشته باشیم و همه زیر عنوان بازنشستگان ۹۷ در لیست پرداختها قرار بگیرند و به موقع پرداخت‌ها صورت پذیرد. متشکرم

1043240cookie-checkشما نوشته اید- یک بازنشسته ۹۷ هستم.امیدوارم سری اول و دوم معنی نداشته باشد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. علیرضا می گوید

    سلام، گلایه را گفتیم، به دور از انصاف است اگر اقدامات شرکت برای رفع آن را نگوییم! امروز ۵۰ میلیون من و چند بازنشسته ۹۷ دیگر که در مشهد و «سری دوم» بودیم پرداخت شد. از سردبیر محترم که صدای ما را به گوش دوستان رساندند بسیار سپاسگزار و قدردانیم. و البته باز هم تاکید کرده و امید داریم از اینجا به بعد دیگر نقطه پایانی بر «سری اول و سری دوم» باشد و دیگر نه این عنوان را از ما بشنوید و نه از سایر همکاران بازنشسته ۹۷ و مسئولین و دست اندرکاران محترم. متشکرم!

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      علیرضا جان
      خوشحالم که مشکل شما هم حل شد.
      خدا رو هم شکر می کنم که وسیله ای در اختیارم گذاشت تا صدای شما باشم.
      بقیه جاها هم خبر بدهند که ۵۰ تومن رو گرفتن یا نه

  2. ناشناس می گوید

    جناب سردبیر محترم سلام متاسفانهدر مشهد ازدی ماه ۹۷ وامهای صندوق ایثارگران را پرداخت نکرده اند ودر جای دیگری …… هزینه کرده اند ایا ازنظر شرعی درست است که پول خودمان را که اخر هر ماه از حقوق مان کسر میکنند در جای دیگری خرج نمایند ؟؟؟؟؟؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      این صندوق شخصی است قطعا هزینه اش در جای دیگر منطقی نیست.از نظر شرعی باید متخصصش نظر بدهد

نظرات بسته شده است.