مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

قراردادهای کارگزاران مراکز مخابرات روستایی با شرکت مخابرات ایران دائمی می‌شود

مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: در راستای تکریم و ارزش نهادن به زحمات کارگزاران روستایی، با تمام این کارکنان قرارداد دائم امضاء می‌شود.

مخابرات ما ( محمد -سیتنا) – مهندس سید مجید صدری با اشاره به زحمات کارگزاران مخابرات روستایی در سراسر کشور که همواره موردتوجه مدیریت شرکت مخابرات ایران بوده است، افزود: در راستای ارج نهادن به این تلاش‌ها و کاهش دغدغه‌های این عزیزان، قرارداد دائم تا زمان بازنشستگی با کارگزاران به امضاء می‌رسد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، همچنین اضافه کرد: در تهیه این قرارداد تلاش شده تا با توجه به‌صرفه و صلاح کارگزاران و با رعایت قانون کار و آیین‌نامه استخدامی شرکت، موارد درخواست شده کارگزاران نیز تا جای ممکن در آن لحاظ شود.

صدری، با تشریح محدودیت‌ها در منابع مالی شرکت و لزوم سرمایه‌گذاری در توسعه بخش‌های مخابراتی در سطوح مختلف، افزود: علی‌رغم تمام هزینه‌ها با توجه به ارزش و اعتبار سرمایه انسانی کارگزاران روستایی برای شرکت مخابرات ایران، قرارداد دائم با کارگزاران تهیه‌ و تنظیم شده که افزایش پرداختی‌های سال ۱۳۹۸ پس از امضای قرارداد توسط کارگزاران و تصویب شورای عالی کار به این کارکنان تعلق خواهد گرفت.

***

1043440cookie-checkقراردادهای کارگزاران مراکز مخابرات روستایی با شرکت مخابرات ایران دائمی می‌شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5
9 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    مسئولین مخابرات استان چهارمحال و بختیاری به جای حل مسئله صورت مسئله را پاک میکنند. یا شاید هم اگه زورشون برسه تیشه به ریشه کارگر میزنند.!
    مثلاً اگه بهشون ایراد گرفتی چرا در اضافه کاری پارتی بازی میکنید و رابطه را بجای ضابطه استفاده میکنید . تنها واکنشی که دارند این است
    که نام تورا از لیست اضافه کار خذف میکنند. بنازم به این منطق !!
    دقیقاً مصداق این جمله اند که میفرمایید. (( ظالم دست کوتاه!))

  2. ناشناس می گوید

    یکی بگه کارگزاران برای مخابرات چه کارتخصصی انجام میدن .اونا مرتبط با پست هستند نه مخابرات .هرچی سعی میکنن نیروهای مخابرات رو تعدیل کنن دوباره یک عده دیگر تحمیل میشن .ابن چه وضعیه ؟.درپس داد ن پست هم که ازهر ارگانی فشارهست فلانی انتخاب بشه واوضاع هیچ فرقی نکرده واقعا چرایکی خدا رو درنظرنمیگیره که بقیه هم آدمند

  3. ناشناس می گوید

    اگر کارکنان مخابرات روستایی تجمع نمیکردند هیچ کسی به فکرشان نبود واما یک سوال همراه اول با این همه درامد ومخابرات هم در راس ان تا حالا گره ای از کار نیروهای شرکتی باز نکرده اند اقای مهندس صدری امیدوارم به فکر نیروهای شرکتی هم باشید . بخدا این حقوق ناچیز جوابگوی حداقل نیازها نیست

  4. کارمند با وجدان می گوید

    “در راستای ارج نهادن و …. کاهش دغدغه ….. “

    چقدر این جملات آشناست ،پارسال هم به ما ۹۲ یی ها قول دادی جناب مجید خان صدری ، البته که اگر سمبه کارگزارها زور نبود با اونها هم قرارداد امضا نمیکردین سید . خلاصه لطفا وانمود نکنین که دغدغه و ارج نهادن و این حرف ها برای شما مهمه ، یک کلام بفرمایید مجبور هستین قرارداد را تبدیل کنید به دایم به خاطر دیوان عدالت اداری و مجلس ….
    تبریک به کارگزاران عزیز و به امید روزی که همه به حق و حقوقاتشان در این شرکت برسند. یا حق

  5. khardar می گوید

    فقط برای ما شرکتی ها اشکال داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  6. رعد1225 می گوید

    تقدیم به جناب تنظیم کننده قراردادیکطرفه کارگزاران باعشق خبرداری ازخسروان عجم—-که کردن برزیردستان ستم نه آن شوکت وپادشایی بماند—–نه آن ظلم به روستایی بماند وو…………….. انشاا…تعالی

  7. ناشناس می گوید

    محدودیت در منابع مالی شرکت، چه ارتباطی به قرارداد دائمی داره! اگه کسی قرارداد رو نخونده باشه حتماً فکر می‌کنه که این قرارداد دائم موجب افزایش حقوق شده!

نظرات بسته شده است.