مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

۵ درصد درآمد فروش تلفن رُند به معرف آن اختصاص می یابد

مخابرات ما  – هر قدر مشتری را بیشتردرک کنیم توزان بین مشتری ومحصول به صورتی درمی آیدکه کفه ترازو به نفع مشتری سنگین خواهدشد.

مخابرات ما ( محمد – برنا) – با حضور محمد رضا زارع ، سرپرست مخابرات منطقه یزد ، نشست حوزه تجاری با روسای مخابرات شهرستان های استان به صورت ویدیوکنفرانسی برگزار شد. در این نشست ابتدا محمد جواد حاتمی زاده سرپرست حوزه تجاری برنامه های بازاریابی و فروش محصولات مخابراتی در سال ۱۳۹۸ و نیز عملکرد فروش محصولات در سال ۱۳۹۷ را به تفکیک شهرستان ها ارائه نمود.

وی از منطقه بندی شدن فعالیت بازاریابی و فروش اینترنت پرسرعت مخابرات برای پیمانکاران سه گانه و تمرکز پشتیبانی ۲۰۲۰ در قرارداد مخابرات ایران خبر داد و بر ضرورت تحقق برنامه کاهش تلفن های بدون کارکرد، تکمیل ثبت کلاسه شاهکار برای مشترکان، محقق شدن تعهدهای درآمدی تاکید کرد و افزود: با توجه به ضروری بودن فروش تلفن های رُند، و تشویق معرفان مشتری، از این پس ۵ درصد از درآمد فروش تلفن رُند به معرف آن اختصاص می یابد و این درصدانه شامل همکاران، دفاتر پیشخوان و نمایندگان فروش می شود.

سرپرست حوزه تجاری از روسای مخابرات شهرستان ها خواست تا تلفن هایی را که بیش از اطمینان یافتن از ارسال اخطاریه قطع، نسبت به تخلیه آنها اقدام نمایند.

در ادامه خانم مرزبان کارشناس اداره بازاریابی گزارشی از نتایج نظرسنجی صورت گرفته با عنوان «دلایل انصراف مشتریان اینترنت پرسرعت مخابرات در ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۷« را برای حاضران ارائه و پیشنهادهایی را برای پیشگیری از انصراف مشتریان مطرح کرد.

وی بیان داشت: تعرفه بالا، سرعت پایین، جابجایی مالک و مستأجر،طرحهای تشویقی شرکتهای رقیب ازجمله دلایل ابرازشده برای انصراف مشترک از اشتراک  ADSLمخابرات بوده است که پس از انصراف به شرکتهای رقیب پیوسته اند.

مرزبان با اشاره به این که خود را باید جای مشتری قرار دهیم تا احساسات او را درک کنیم تاکید کرد:هر قدر مشتری را بیشتردرک کنیم توزان بین مشتری ومحصول به صورتی درمی آیدکه کفه ترازو به نفع مشتری سنگین خواهدشد.

سید هاشم حکیمی کارشناس اداره خدمات پس از فروش نیز اظهار داشت: ضعف پشتیبانی سرویس، از مرکز تماس تا حوزه شهرستان و فنی و فناوری را باید رفع کنیم. ما در زمینه کاهش تعرفه کاری نمی توانیم پیش ببریم، بنابر این باید به تقویت پشتیبانی بپردازیم.

محمد امامی رئیس اداره بازاریابی نیز ضمن برشمردن تعهد درآمدی مخابرات منطقه از محل فروش اینترنت پرسرعت ADSL ، VDSL ، تانوما ، دیتای تجاری ، SIP ، تلفن رُند و ثبت مشاغل در سامانه ۱۱۸ بر اهمیت مشارکت و تعامل فعال تر روسای مخابرات شهرستان ها با نمایندگان بازاریابی و فروش برای ایجاد تحرک بیشتر در جذب مشتری جدید و فروش خدمات مخابراتی تاکید کرد و اضافه کرد: با منطقه بندی شدن استان و شهرستان ها برای نمایندگان بازاریابی و فروش به زودی فعالیت ها برای جذب مشتریان جدید ثبت مشاغل آغاز می شود و مشترکان حقیقی تلفن ثابت می توانند با پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه عنوان دومی را برای ثبت در سامانه ۱۱۸ انتخاب کنند.

محمد کاظم فخرآبادی کارشناس اداره خدمات پس از فروش نیز با توجه به طولانی بودن فاصله رفع خرابی سرویس مشتریان دیتای تجاری و پاسخگویی، از روسای مخابرات شهرستان ها خواست تا با سرعت بخشیدن به رفع خرابی و پاسخگویی، این فاصله را تا ۲۰ دقیقه کاهش دهند.

طاهره دهقانی رئیس اداره فروش تجاری نیز در این نشست با اشاره به مصوبه ۲۸۷ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از افزایش تا ۱۷ برابری برخی از تعرفه ها خبر داد و گفت: افزایش اخیر تعرفه ها منجر به نارضایت مشتریان می شود و با توجه به ادغام برخی بانک ها ما با ریزش مشتری نیز روبرو خواهیم شد.

وی به روسای مخابرات شهرستان ها توصیه کرد با تلاش برای ترغیب مشتریان به خرید سرویس بر بستر وایرلس و تسریع در دایری، به محقق شدن تعهد مخابرات استان یزد کمک کنند.

علیرضا دهقان نائینی کارشناس ومسئول پشتیبانی وتحلیل مشتریان تکمیل کلاسه شاهکار مشتریان را یکی از شاخص های ارزیابی استان معرفی کرد و با انتقاد از کندی پیشرفت کار یادآور شد مهلت درنظر گرفته شده تا پانزدهم خرداد سال ۹۸ است و چنانچه اطلاعات مشترکان در شاهکار تکمیل نشود، این تلفن ها قطع می شود.

محمد اولیا رئیس اداره فروش خانگی در باره چگونگی تخلیه و قطع تلفن هایی که بدهی داشته و بیش از ۶ ماه می گذرد اظهار داشت: چنانچه تعداد تلفن های بدهکار محدود است، با توجه به این که اخطار قطع به صورت سفارشی برای آنان ارسال شده و ۵ روز هم مهلت داشته، روسای مخابرات شهرستان ها می توانند ضمن شناسایی این دسته از تلفن ها، در صورت اطمینان از ارسال اخطاریه، آن ها را قطع و تحلیه کنند.

در پایان زارع ده آبادی سرپرست مخابرات منطقه یزد با سپاسگزاری از زحمات کارکنان حوزه تجاری، تداوم نشست های ماهانه با مخابرات شهرستان ها، تلاش برای کسب درآمد بیشتر و تلاش و مشارکت برای تحقق برنامه را ضروری دانست و خاطرنشان ساخت: برنامه ۹۸ میثاق ما با همه حوزه هاست و ۶۰ درصد برنامه باید در ۶ ماهه نخست سال ۹۸ محقق شود لذا همه باید با همت مضاعف کار کنند و روسای مخابرات شهرستان ها نیز با حوزه تجاری و اداره بازاریابی تعامل داشته باشند تا مشتریان هدف شناسایی شوند و به اهداف برنامه برسیم.

وی حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید، افزایش درآمد و کاهش لاوصولی را مهم خواند و از روسای مخابرات شهرستان ها خواست تعامل با حوزه تجاری را در اولویت خود قرار دهند و از توان پیمانکاران بازاریابی و فروش استفاده کنند تا به سهم ۶۰ درصدی بازار اینترنت پرسرعت دست پیدا کنیم.

در این نشست همچنین روسای مخابرات شهرستان ها ضمن ارائه پیشنهاد ، به بیان مشکلات خود برای اجرای برنامه ۹۸ پرداختند.

***

1061280cookie-check۵ درصد درآمد فروش تلفن رُند به معرف آن اختصاص می یابد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.