مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مدیر مخابرات منطقه قم: بدون تعارف بگویم همکاران در تله آفساید تورم و هزینه ها گرفتار شده اند.

مخابرات ما (مخابرات قم)- مهندس دهناد در جلسه نشست صمیمی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با همکاران مخابرات منطقه قم با بیان این مطلب گفت : سرمایه شرکت فقط امکانات و تجهیزات لجستیکی نیست. بلکه سرمایه اصلی همین عزیزانی هستند که در این جلسه حضور دارند.
در این نشست مهندس دهناد ضمن عرض خیر مقدم به  جناب مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و هیئت همراه افزود:
عامل انسانی اصلی ترین مولفه در موفقیت شرکت است.
مدیر مخابرات منطقه قم با اشاره به اینکه کارکنان ونیروی انسانی موتور محرکه اهداف سازمان هستند گفت: اگر بستر لازم فراهم شود به تبع آن خروجی و بهره وری افزایش خواهد داشت.
وی وضعیت معیشت همکاران را مورد توجه قرار داد و افزود: شاید مهمترین موضوعی که بنده می توانم به آن اشاره کنم در سه محور قابل ارائه باشد:

  • ۱.محور معیشت
  • ۲.محور معیشت
  • ۳.محور معیشت

مهندس دهناد اضافه کرد؛تورم در یکی دو سال اخیر همکاران عزیز را در تنگنای جدی قرار داده است که باید برای آن فکری اساسی شود.
وی همچنین به مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای همکاران اشاره کرد وافزود:بدون تعارف همکاران در تله آفساید تورم و هزینه ها گرفتار شده اند.
نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با مدیران وکارکنان مخابرات منطقه قم روز چهارشنبه در نماز خانه مخابرات منطقه قم برگزارشد.

 

1070430cookie-checkمدیر مخابرات منطقه قم: بدون تعارف بگویم همکاران در تله آفساید تورم و هزینه ها گرفتار شده اند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. کارمند کوچولو می گوید

    خوب حداقل سوالات همکاران وپاسخ برادر صدری را نیز در این گزارش می آوردید

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اه …. در هر مطلب باید اونا رو هی تکرار کنیم؟
      نمشه که
      در چند مطلب مستقل آوردیمش دیگه
      از شما بعید بود

  2. بازنشسته می گوید

    یعنی بعد سی سال کار ودیدن وازمودن هزاران مدیر وگپ زدن با صد ها تن از این عزیزان باید احمق باشم که اگه یکی ادعای پیامبری هم بکنه با یه ازمون ساده هلش ندم تو پرتگاه سقوط …. عزیز بالا تو دیدم پایینت رو هم دیدم خدایا یعنی این همه نون تو کتابت بود و ..یاد فیلم کمیک چارلی چاپلین افتادم یه چماق دستش گرفته بود ومانند صفحه ساعت میچرخید درجا ومحکم میزد تو سر پلیس وقهقه بی صدا میخندید حالا داستان مدیران عامل مخابرات همه کشوره با کارگران ورعایای بیمقدارش در این شهر ازموده ایم رخت خویش را

نظرات بسته شده است.