مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید-تمرکز ۲۰۲۰ در ۷ استان, موجب کندی کار است.

2020

مخابرات ما- شما نوشته اید گفته می شود قرار است ۲۰۲۰ در ۷ استان متمرکز شود.نویسنده دراین مورد نظرات جالبی دارد.

 

۱۳۹۸/۰۳/۳۱ در ۱:۵۹ ق.ظ

با سلام.

شرکت مخابرات هنوز راه درست و کارشناسی چگونگی پشنیبانی و نگهداری و رفع خرابی اینترنت بر بستر سیم مسی را نمی داند .

اکنون که هر استان مرکز مستقل پاسخگویی ۲۰۲۰ دارد مشترکین ناراضی هستند . حالا که قرار هست در ۷ استان مراکز پاسخگویی محدود شود چه مصیبتی خواهد شد.

مثلا مشترکی در یکی از روستاههای استان بوشهر شهرستان گناوه روستای چهارروستایی با ۲۰۲۰ تماس می گیرید و اعلام خرابی خط فیزیکی می کند .استان فارس به بوشهر ارجاع و مرکز استان به شهرستان و روستا که هیچ پشتیبانی برای رفع خرابی فیزیکی ندارد و ممکن هست هفته ای یکبار یه نفر سیمبان که فقط متعهد به رساندن بوق به مشترک هست و نه کیفیت بالا خط فیزیکی مراجعه و اعلام می کند که بوق به مشترک می رسد و نه دستگاهی دارد که کیفیت خط فیزیکی را چک کند و نه وظیفه ای و مشترک بعد از دو هفته همچنان قطع و ناراضی.اگر شرکت مخابرات رضایت مشترکین اینترنت برایش اهمیتی دارد و می خواهد افزایش درامدی داشته باشد بایستی سریعا نرم افزارهای رفع خرابی اینترنت را با نظارت دقیق تهیه و در اختیار استانها و شهرستانها قرار دهد و با اموزش سیمبانان جهت رفع خرابی فیزیکی و افزایش کیفیت خطوط با دستگاههای تست کیفیت مخصوص و ایجاد پست رئیس مراکز جهت نظارت بر امور فنی و نگهداری شبکه که اکنون بدون مسئول فنی بحال خود رها شده و رئیس اداره ها نیز بدلیل نداشتن دانش فنی لازم بیشترین اسیب را به شرکت وارد می کنند و روز به روز مشتریان ناراضی تر و درامد اینترنت بدلیل قطعی های طولانی و کیفیت پایین خطوط کاهش می یابد .

بنابراین اگر شرکت مخابرات در فکر استفاده بهینه از اینترنت در جهت تکریم ارباب رجوع و افزایش درامد می باشد باید ضمن گرفتن مشاوران توانمند سریعا نرم افزارهای مورد نیاز را تهیه و معاونت itاسنانی و زیر مجموعه های شهرستانی را ایجاد نماید و الی هیچ اقدامی در جهت ارائه خدمات مناسب اتفاق نخواهد افتاد.

 

1070840cookie-checkشما نوشته اید-تمرکز ۲۰۲۰ در ۷ استان, موجب کندی کار است.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
6 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    ۲۰۲۰ با سرعتِ افتضاح عملا اصلا قابلیت نداره

  2. ناشناس می گوید

    خیلی کُندِ . چرا به دروغ میگید اینترنتِ پرسرعت ؟ عملا غیرِ قابلِ استفاده هست …

  3. ناشناس می گوید

    در این متن مشخص نیست هدف نویسنده ارزیابی تمرکز ۲۰۲۰ در ۷ استان است یا پیشنهاد دیگر.قابل ذکر است در حال حاضر شرکت سپنا در تعدادی از استان ها در حال پاسخگویی متمرکز ۲۰۲۰ مخابرات است.با ید به این نکته توجه داشت که مهم نیست خرابی در کجا صادر می شود.مشترک بدون اینکه متوجه شود با کجا تماس گرفته مشکل خود را مطرح می کند اگر تلفنی رفع نشد و مشکل فیزیکی بودخرابی ارجاع می شود.تمرکز یا عدم تمرکز مرکز تماس ۲۰۲۰ هیچ تاثیری در این امر ندارد. به نظر می رسد بیشتر نگرانی از سرنوشت کاری شاغلین این بخش باعث نگراش این طلب ولی با عنوان و پوسته دیگر شده است.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      نویسنده متن لطفا پاسخ بدهند

  4. احمد می گوید

    با سلام
    خدمت نویسنده محترم عارضم عزیزان پاسخگوی ۲۰۲۰ صرفا بر اساس گفته های مشترک و سیستم پارتاک جوابگو بوده و رفع خرابی فیزیکی خطوط ای دی اس ال دار در حیطه ی وظیفه ی این عزیزان نمی باشد.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      بله
      ولی باید بتونه مشخصات خط رو روی مونیتورش ببینه
      ولی نمیبینه

نظرات بسته شده است.