مخابرات اخطار گرفت
مخابرات ما – شرکت مخابرات ایران که به دلیل بالا رفتن حجم تماسها در سامانههای شارژینگ و فنی با اختلالاتی روبهروست، به دلیل بهبود نیافتن وضعیت موجود از رگولاتوری اخطار گرفت و در صورت عدم رفع مشکلات موجود، بر اساس پروانه صادره با این شرکت برخورد خواهد شد.
مخابرات ما ( محمد – سازمان تنظیم مقررات) – معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: در پی بازرسی های ویژه و انجام تست های اتفاقی از مراکز تماس و سامانه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران، متاسفانه علیرغم اخطارهای قبلی مبنی بر بهبود وضعیت پاسخگویی سیستم پشتیبانی این شرکت، مشخص شد سامانه های شارژینگ و فنی شرکت مخابرات ایران در پایان هر ماه و همچنین ابتدای ماه بعدی با مشکل مواجه می شود.
مجید حقی افزود: مشکلات سامانه های مخابرات باعث بالا رفتن حجم تماس ها در مراکز تماس ۲۰۲۰ شده و نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال داشته است.
وی با اشاره به بروز مشکل اختلال در سامانه های شرکت مخابرات از ابتدای هفته جاری گفت: بررسی ها نشان می دهد حتی کاربران و تماس گیرندگان با مرکز پشتیبانی ۲۰۲۰ این شرکت تا ۲۰ دقیقه پشت خط منتظر می مانند و در هنگامی که در صف انتظار هستند، تماس های آنها بدون دلیل قطع می شود.
حقی درباره اقدام رگولاتوری در مواجهه با چنین مشکلی تصریح کرد: در پی بروز این مشکلات، به شرکت مخابرات ایران اخطار لازم داده شده و این شرکت موظف شده است در سریعترین زمان برای رفع اختلال اقدام کند. در غیر این صورت بر اساس پروانه صادره با شرکت مخابرات برخورد خواهد شد.
وی تاکید کرد: به مردم عزیز اطمینان میدهیم که رضایت آنها در اولویت اول رگولاتوری بوده و درباره این موضوع هیچ اغماضی نخواهیم کرد.
***
سازمان تنظیم خودش را سرکار گذاشته است اگر سازمان تنظیم به وظایفش درست عمل می کرد مخابرات وضعش این نبود البته وقتی روسای اصلی شان (وزرا) بر سر مدیریت مخابرات معامله می کنند و به فکرچند صباح حکومت خودو جناح خود هستند انتظاری بیش از این نیست. شعور مردم را به سخره نگیرند عطایشان را به لقایشان می بخشیم.