مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رتبه اول برای مخابرات ایران

مخابرات ما –شرکت مخابرات ایران در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ها علاوه بر کسب دیپلم زرین افتخار، در بخش سرمقاله، تبلیغات مکتوب وجایزه معنوی کتاب “زخم های متبرک” رتبه اول را کسب کرد.

مخابرات ما ( محمد -شرکت مخابرات ایران) – چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، ۹ شهریور ماه ۱۳۹۸ در دو بخش رقابتی و آموزشی در بخش های ادبیات ،برنامه انتشاراتی ، تحلیل محتوا ، تبلیغات و رسانه های دیجیتال با هدف انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه انتشارات روابط عمومی ها توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد .

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران علاوه بر کسب مقام های نخست در بخش های ذکر شده، در بخش تحلیل محتوا ، پوستر ،گزارش ، تیزر و موشن گرافیک رتبه دوم را در بین تمامی شرکت کنندگان کسب کرد .

بر اساس این گزارش، آشنایی با اصول و استانداردهای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ، توسعه و ارتقای سطح توانمندی ها ، مهارت های مدیران و کارشناسان روابط عمومی در حوزه فعالیت های انتشاراتی و فرهنگ سازی ، تکریم و معرفی نخبگان و الگوهای برتر در حوزه انتشارات ، از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

همچنین، تبیین نقش تکنولوژیهای نوین ارتباطی و آموزشی در فرایند انتشارات ، دستیابی به راهکارهای مناسب برای اعتلاء و ارتقای نشر الکترونیک و مکتوب در روابط عمومی ها و ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی در بین روابط عمومی های کشور از اهداف دیگر برگزاری این جشنواره است.

***

1096550cookie-checkرتبه اول برای مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.