مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اولین جلسه هیئت مدیره شسکام در حضور مدیر عامل مخابرات ایران تشکیل شد.

مخابرات ما- روز گذشته -شنبه- هیئت مدیره جدید شرکت سرمایه گذاری کارکنان مخابرات ایران -شسکام- اولین جلسه خود را با حضور مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تشکیل داد.

در این جلسه اعضای جدید هیئت مدیره و مدیر عامل شسکام حضور داشتند.

ابتدا مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از هیئت مدیره و تیم مدیریتی قبلی شسکام تشکر کرد وضعیت امروز را حاصل مدیریت  آنان ذکر کرد.

در ادامه مدیر عامل از هیئت مدیره شسکام خواست محدوده کاری شسکام را گسترش دهند بطوری که بتوانند از بقیه شرکتها و موسسات کار بگیرند و زمینه نفوذ شسکام در پروژه های داخلی و خارجی فراهم گردد. او تاکید کرد باید با بکار بستن شیوه های جدید برای کسب و کار ، سود سهامداران را تضمین کرد.

صدری با توجه به درخواست های کارکنان مختلف برای عضویت در شسکام به اعضای هیئت مدیره توصیه کرد در های سهامداری را به روی افراد جدید هم باز کنند تا همه بتوانند وارد شوند و تا رسیدن به جمعی ۷۰-۸۰ هزار نفره تلاش کنند.

در باره ارتباط شسکام و مخابرات نیز توصیه مدیر عامل به همکاری کامل بین دو شرکت بود بطوری که هر دو بتوانند از توانمندی های یکدیگر استفاده کنند.

 

در این جلسه لطفعلی، اقدم، بیگی، کرم بیگی، جعفری  و سعیدی حضور داشتند که در پایان لطفعلی بعنوان رئیس هیئت مدیره و اقدم بعنوان نایب رئیس برای دوره بعدی انتخاب شدند. ضمن اینکه هیئت مدیره مدیر عامل قبلی – بابک سعیدی- را در سمت  خود ابقا کرد.

در این جلسه مقرر شد بزودی جلسه ای برای تقدیر و تشکر از اعضای قبلی هیئت مدیره برگزار گردد.

 

*************

پی نویس خبر (سردبیر)- در لیست حاضرین در جلسه، نام  یکی از اعضای هیئت مدیره جدید شسکام جا مانده بود. اشکال از انتقال تلفنی خبر بود بین من و گوینده خبر. هر دو عذرخواهی میکنیم از مهندس جعفری و برایش آرزوی توفیق می کنیم.

1099240cookie-checkاولین جلسه هیئت مدیره شسکام در حضور مدیر عامل مخابرات ایران تشکیل شد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    سلام
    این مدیران که همگی منصوب آقای صدری هستند! پس مدیران منتخب کارکنان کی انتخاب میشوند؟

  2. دوستدار اصفهانی می گوید

    سلام
    انتخاب شایسته جناب آقای مهندس جعفری تنها عضو منتخب کارکنان شرکت مخابرات ایران و عضو غیرانتصابی هیات مدیره شسکام را تبریک عرض میکنیم و برای ایشان موفقیت خواستاریم.

  3. ناشناس می گوید

    نفهمیدیم بالاخره این شسکام کیه ؟چیه؟چه نوع تشکلیه؟چه نوع بازاریه؟

  4. مهدی می گوید

    با سلام؛
    جناب سردبیر شنیده شده نیروهای قراردادی هم می خوان برن زیر مجموعه شسکام این درسته؟
    البته این سوال خیلی مایه دردسره؟
    و تقریبا اونجور که ماشنیدیم قطعی!!

    1. ناشناس می گوید

      منم شنیدم ولی فکر نکنم درست باشه

    2. ناشناس می گوید

      منم اینو شنیدم ولی فکر نکنم درست باشه مگه میشه؟

    3. محمود می گوید

      سلام
      شسکام یه شرکته . مخابرات ایران یه شرکت
      بدو استخدام طی موارد و مفاد قانون استخدام کشوری ، مخابرات نیرو گرفته و وضعیت آنها که قرار بوده به رسمی تغییر پیدا کنه ، فعلا مسکوت مونده
      و اینچیزی که شما می فرمایید یعنی که مخابرات ایران نیروهای خودشو اخراج کنه و برن با شسکام قرارداد ببندن، که همچین چیزی با عقل جور در نمی آد.
      اینها دو شرکت جدا هستن
      مثل این می مونه که شرکت برق نیروهاش برن با قرارگاه سازندگی خاتم قرارداد ببندن!!!!!!!!

    4. ناشناس می گوید

      موضوعی که میفرمایید نزدیک به یک ساله که در مخابرات شنیده میشه، میشه گفت پس از بدقولی مدیرعامل در مورد وعده تبدیل وضعیت ۹۲ ی ها! ولی یه سری تناقض ها داریم که قابل درک نیست، حدود ۷ یا ۸ ماه پیش این موضوع رو از سردبیر محترم پرسیدم و ایشون فرمودند تا به حال چنین مطلبی نشنیدند ولی حالا که دومرتبه این موضوع مطرح شده از سردبیر عزیز درخواست میکنم که تحقیقی راجع به این موضوع داشته باشند تا متوجه بشیم منبع و منشا این خبر یا شایعه از کجاست، چنانچه رصدگر عزیز این کامنت رو تایید میکنند هم ازشون درخواست دارم که این موضوع رو برای بررسی خدمت سردبیر عزیز طرح کنند.
      به زودی مخابرات از نیروهای رسمی دولتی خالی میشه، میمونند دو دسته نیروهایی که در سال ۷۶ و سال ۸۰ و همون حوالی رسمی شدند که تعدادشون در کل کشور هم فکر نکنم به ۲۰۰ نفر برسه، از طرفی همین حالا هم تعدادی رئیس اداره از میان قراردادی ها در مخابرات وجود داره! نمیشه رئیس اداره ی شرکت مخابرات باشند ولی قرارداد جای دیگه، (اگرچه مدیرعامل در این زمینه که نیروهای شرکتی در مخابرات سمت بگیرند فرمایشاتی داره ولی غیر منطقی و حتی فکر میکنم غیرقانونی باشه و دارای بار و تعهد حقوقی برای مخابرات باشه که اصولاً مدیرعامل به طرح فرضیه ها عادت داره!) به علاوه مخابرات به آزمونی ها یا حداقل آزمونی های ۹۲ که سراسری برگزار شده تعهداتی داره، (اگرچه ثابت شده که خیلی راحت روز روشن رو انکار میکنه) و به نظرم قابل طرح در دادگاه و شکایت باشه، در میان کارکنان قراردادی هم تعدادی فرزندان شهدا و فرزندان ایثارگران هم هستند که مطابق قانون نمیشه قرار با اونها رو لغو کرد و تعدادی هم با روابط قوی با مدیران مخابرات و افراد سیاسی وجود دارند که بعید میدونم قرار بر تغییر قراردادشون باشه، با در نظر گرفتند تمامی این موارد بعید به نظر میرسه که مخابرات بخواد چنین کاری رو انجام بده، فکر نکنم قانوناً بتونه با کارمندی که سال ها قرارداد مستقیم داشته بدون دلیل منطقی و مشهود فسخ قرارداد کنه! اگر قانون توان داشته باشه اجازه نمیده!
      ولی مهمه بدونیم منشاء این شایعات کجاست، با توجه به همزمانی شروع این شایعات با اعلام غیر حقیقی مصوبه خیالی سال ۹۴ هیئت مدیره در مورد عدم تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی، و با توجه به پیگیری قراردادی های سال ۹۲، شاید از مرجعی در مخابرات قصد تهدید و ارعاب این عده رو دارند! امیدوارم سردبیر عزیز این موضوع رو هم در میان بررسی هاشون قرار بدن.

  5. ناشناس می گوید

    سلام
    هیچ صحبتی از تقسیم سود سهام نشد؟ معلوم نیست کی سود سهام رو واریز میکنند؟

  6. ناشناس می گوید

    آقای لطفعلی شخصیت فرهیخته و بزرگواری هستند ولی چطور ممکنه ایشون همزمان هم معاون تدارکات و پشتیبانی مخابرات و هم رئیس هیئت مدیره شسکام باشه!؟!؟ نتیجه می‌گیریم مشاغل اشخاص در ایران صوری است!

نظرات بسته شده است.