مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

صرفه‌جویی ۱۸ هزار تنی در کاغذ با اجرای طرح قبض سبز

مخابرات ما – مالکی

علیرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در راستای ارائه خدمات به شهروندان اقدامات متعددی انجام می‌دهد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به استراتژی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تا سال ۱۴۰۴ بیان کرد: کاهش متوسط زمان انرژی توزیع نشده هر مشترک به ۱۴۰ دقیقه در سال، به صفر رساندن ارائه خدمات حضوری و کاهش درصد تلفات انرژی در بخش توزیع به ۴ درصد از جمله این برنامه‌ها است.

وی گزارشی از وضعیت عملکردی شرکت در حوزه امور مشترکین و همچنین ظرفیت پهنای توزیع، متوسط ظرفیت پست‌های توزیع موجود، طول خطوط فشار ضعیف، طول خطوط فشار متوسط ارائه کرد و افزود: با تلاش صورت گرفته شاخص‌های استان در این حوزه‌ها افزایش یافته است.

علیزاده همچنین به مبحث اجرای قبض سبز نیز اشاره کرد و گفت: طرح قبوض سبز گامی بلند در راستای تحول خدمات دیجیتال و ارائه خدمات غیر حضوری بوده و شرکت توزیع نیروی برق تلاش دارد که این خدمات افزایش پیدا کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به اینکه ۴۵۱ هزار مشترک برق در استان زنجان وجود دارد، گفت: سالانه در این استان ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار قبض صادر می‌شود که با این اقدام در طول سال از قطع ۱۹۶ اصله درخت خودداری خواهد شد و ۱۸ هزار تن کاغذ صرفه‌جویی می‌شود.

وی در ادامه به برخی از اقدامات شاخص شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان اشاره کرد و گفت: با تلاش صورت گرفته، در حال حاضر همه روستاهای استان یعنی ۱۰۰ درصد روستاها برق دارند.

علیزاده گفت: از دیگر اقدامات شاخص انجام شده در استان شامل مدیریت اجرایی دیتاسنتر شمالغرب کشور، هوشمندسازی شبکه توزیع برق با نصب ۳۵۰ دستگاه کلید هوشمند کنترل از راه دور، نصب ۳ هزار و ۵۰۰ دستگاه کنتور هوشمند و راه‌اندازی سیستم قرائت کنتور برق از راه دور است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان افزود: کاهش مدت زمان خاموشی از ۲.۵ دقیقه در روز به یک دقیقه در روز به ازای هر مشترک در سال، بهره‌گیری از تکنولوژی خط گرم با هدف تعمیرات پست شبکه بدون اعمال خاموشی، راه‌اندازی سامانه برق زنجان سبز برای ارائه خدمات غیرحضوری بر روی گوشی تلفن همراه نیز از دیگر اقدامات انجام شده توسط این شرکت است.

1141050cookie-checkصرفه‌جویی ۱۸ هزار تنی در کاغذ با اجرای طرح قبض سبز

نظرات بسته شده است.