مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات زنجان، رتبه دوم کشور در ارزیابی عملکرد را کسب کرد

مخابرات ما – مخابرات این منطقه در ارزیابی که از سوی معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران و بر اساس تحلیل عملکرد عملیاتی و شاخص‌های مالی انجام شد از رتبه دهم امسال به رتبه دوم کشوری صعود کرد.

مخابرات ما ( محمد – جمهوری اسلامی) – همایون دلجویی روز شنبه در جلسه هفتگی کنترل پروژه مخابرات منطقه زنجان، افزود: این ارزیابی در بخش‌های مالی، تجاری، مشتریان، تنظیم مقررات و شبکه صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: کسب رتبه دوم کشوری توسط مخابرات زنجان، شایسته همت والای کارکنان است.

دلجویی خاطرنشان کرد: کسب این رتبه در شان و پاسداشت همت والای همکاران بوده و امیدوارم ضمن بالا رفتن یک پله دیگر، شاهد اختصاص رتبه اول در کشور باشیم.

دلجویی افزود: با توجه به شناختی که از همت و تعهدات کارکنان مخابرات منطقه زنجان دارم این جایگاه، شایسته فعالیت‌ها است.

سرپرست مخابرات منطقه زنجان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری، اظهار داشت: با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران مبنی بر عدم حمایت از نامزدها در محیط اداری، این مهم را در مخابرات منطقه زنجان بر خود وظیفه می‌دانیم.

وی تصریح کرد: رسالت اصلی مخابرات، تلاش برای برقراری ارتباطات و حفظ و پایداری آن است.

در ادامه این جلسه، وضعیت پروژه‌های در حال اجرای استان زنجان در حوزه تلفن ثابت، تلفن همراه، فیبر نوری، ADSL ( اینترنت بر بستر سیم )، FTTH ( اینترنت پرسرعت فیبر نوری ) نیرو و سوئیچ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

هم‌اکنون ۴۲۸ هزار شماره تلفن ثابت منصوبه در استان زنجان وجود دارد که حدود ۳۲۱ هزار مورد از آن‌ها فعال است.

همچنین حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار خط تلفن همراه در این استان فعال است که حدود ۲۵۵ هزار، دائمی و حدود یک میلیون و ۶۰ هزار نیز خط اعتباری است و ضریب نفوذ تلفن همراه در زنجان ۱۲۵ درصد است.

***

1142340cookie-checkمخابرات زنجان، رتبه دوم کشور در ارزیابی عملکرد را کسب کرد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. ناشناس می گوید

    راستشو بگو مخابرات زنجان ! چه کسی رو داری که با بچه های بالا در ارتباط است ؟

نظرات بسته شده است.