مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

افزایش ۶۶ درصدی شکایات اینترنتی

مخابرات ما – مقایسه شکایات در حوزه اینترنت حاکی از آن است که آمار شکایات ثبت‌شده در حوزه اینترنت در آذرماه سال جاری در مقایسه با شهریورماه، بیش از ۶۶ درصد رشد داشته است.

مخابرات ما (محمد – دنیای اقتصاد) – مقایسه شکایات در حوزه اینترنت حاکی از آن است که آمار شکایات ثبت‌شده در حوزه اینترنت در آذرماه سال جاری در مقایسه با شهریورماه، بیش از ۶۶ درصد رشد داشته است. مهم‌ترین نتایج حاصل از تحلیل داده‌های استخراج‌شده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حاکی از آن است که تعداد شکایات ثبتی در آذرماه نسبت به آبان‌ماه ۴/۲۶ درصد افزایش و نسبت به مهرماه ۲/۲۶ درصد افزایش داشته است. بیشترین شکایات ثبتی در آذرماه مربوط به حوزه اینترنت (۶/۵۷ درصد) و کمترین شکایات مربوط به حوزه سرویس ارزش افزوده بوده است. نکته قابل توجه افزایش چشمگیر شکایات حوزه اینترنت است که در آذرماه نسبت به آبان‌ماه افزایش ۸/۶۰ درصدی داشته است. در آذرماه از طریق درگاه مرکز تماس ۱۹۵، ۶۶۴۳ شکایت ثبت‌ شده است که ۲/۵۴درصد کل شکایات ثبتی در آذرماه بوده و نسبت به آبان‌ماه افزایش ۴/۱۸ درصدی داشته است. نتایج حاصل از تحلیل داده‌های استخراج‌شده از شرکت مخابرات حاکی از آن است که در آذرماه در حوزه اینترنت ۲۲۹۲ شکایت ثبت ‌شده که ۳/۷۱ درصد شکایات مربوط به پشتیبانی و ارائه خدمات بوده و در آذرماه نسبت به آبان‌ماه و مهرماه افزایش داشته است. تعداد شکایات رسیدگی‌شده در آذرماه نسبت به آبان‌ماه ۵/۷۰ درصد افزایش داشته، درحالی‌که تعداد شکایات ثبتی در همین بازه ۱/۴۹ درصد افزایش داشته است. با توجه به این آمار می‌توان نتیجه گرفت عملکرد این اپراتور در رسیدگی به شکایات در آذرماه نسبت به آبان‌ماه افزایش ۴/۲۱ درصدی داشته است. شکایات ثبت‌شده از شرکت مخابرات در آذرماه در بخش پشتیبانی و ارائه خدمات در مقایسه با شهریورماه، ۳۸ درصد افزایش، در بخش کیفیت سرویس ۲۶ درصد افزایش و در بخش مشکلات مالی و تعرفه ۱۳ درصد افزایش داشته است. مهم‌ترین نتایج حاصل از تحلیل داده‌های استخراج‌شده از همراه اول حاکی از آن است که در آذرماه در حوزه اینترنت ۶۰۶ شکایت ثبت و به ۷۸/۷۲ درصد از کل شکایات رسیدگی شده است. از ایرانسل نیز در آذرماه در حوزه اینترنت ۴۵۲ شکایت ثبت‌شده که ۷/۴۶ درصد شکایات مربوط به پشتیبانی و ارائه خدمات بوده است و در آذرماه نسبت به آبان‌ماه و مهرماه افزایش داشته است. از رایتل هم در آذرماه در حوزه اینترنت ۱۲۰ شکایت ثبت‌شده که ۵/۵۲درصد شکایات مربوط به پشتیبانی و ارائه خدمات بوده و در آذرماه نسبت به آبان‌ماه و مهرماه افزایش داشته است.

***

1144390cookie-checkافزایش ۶۶ درصدی شکایات اینترنتی

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.