مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اولین دور جلسات کارشناسی مصوبه ۱۷ آذر پایان یافت.

مخابرات ما – از روز گذشته تا امشب ساعت ۲۱، اولین دور جلسات کارشناسی پیرامون مصوبه ۱۷ آذر انجام گرفت.

 

مخابرات ما- بر اساس گزارش خبرنگار مخابرات ما امشب ساعت ۹ پس از دو روز جلسه پیوسته کارشناسی پیرامون مصوبه ۱۷ آذر دور اول مذاکرات پایان یافت.

در این جلسه که برای بحث کارشناسی در مورد کلیه مصوبات ۱۷ آذر بویژه بند ۶ مصوبه هیئت وزیران در مورد خصوصی سازی تشکیل شده بود این افراد شرکت داشتند.

دکتر فرقانی معاون توسعه نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران و صدوقی و تمیزی از سوی شرکت مخابرات ایران و زنگی و حلال خور به نمایندگی از شواری عالی هماهنگی تشکل های کارگری مخابرات .

گفته می شود نتایج اولیه بررسی های کارشناسی بسیار رضایت بخش بوده است. ما منتظریم تا نتایج این جلسه بصورت رسمی اعلام شود تا آن را منتشر کنیم.

گفتنی است نتایج این جلسه به جلسه ای دیگر اعلام می شود که مدیران ارشد مخابرات و ستاد اجرائی در آن حاضر خواهند بود.تصمیم نهایی در مورد نتایج کارشناسی در آن جلسه گرفته خواهد شد.

تا ساعتی دیگر نتایج اولیه جلسه را منتشر می کنیم.

1144820cookie-checkاولین دور جلسات کارشناسی مصوبه ۱۷ آذر پایان یافت.

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. همکار می گوید

    با سلام
    آیا این مصوبه تا این حد تنزل پیدا کرده است ؟ صحبت در خصوص مسایل بسیار سطحی نظیر بیمه دانا و ۱۰% فرانشیز و …. با شناختی که اینجانب از نوع نگاه و تفکر افراد حاضر در جلسه ( فرقانی ، صدوقی ، تمیزی ) دارم ارجاع مصوبه به این گروه از طرف مدیران عالی شرکت به معنی آن است که هیچ کاری قرار نیست صورت پذیرد . این گروه استاد پیچیده کردن مسایل بسیار ساده بوده و شدیدا وابسته به میز و پست خود بوده و برای نگهداری آن حاضر به انجام هر کاری میباشند حتی خود زنی ( و سایر موضوعاتی که جای ذکر آنها در اینجا نمیباشد و با ذکر آنها نیز قاعدتا سردبیر آنها را منتشر نخواهد کرد ) . از آقای زنگی به عنوان یکی از مذاکره کنندگان تعجب میکنم که چگونه حاضر شده است با توجه به شناختی که از این آقایان دارد و از نزدیک در دوران مسئولیت خود با آنها کار کرده و با روحیات آنها آشنا میباشد برای مذاکره دور یک میز بنشیند و سایر اعضاء اتحادیه را از این موضوع آگاه ننموده است . جلسه با این گروه آب در هاون کوبیدن است و آبی برای کارمندان گرم نخواهد شد .
    این نوشته را جناب سر دبیر پس از انتشار در جایی نگهداری بفرما تا از سیاست های مدیران ارشد که کار کارشناسی را به این گروه سپرده اند و پس از مدتی که همه را با این روش پا در هوا نگه داشتند مجددا منتشر نمایی و از ساست های آنان رونمایی فرمایی که همگان علی الخصوص نمایندگان آنها مطلع گردند که نبایستی اینقدر خوش خیال باشند به …….
    به امید روزهای بهتر برای همه همکاران و بازنشستگان و سایر ذینفعان که رستگاری خود را در این مصوبه دیده اند .

  2. همکارشما می گوید

    اول گروه های معوقه رو انجام بدند بعدش بیایند تغییر صندوق اعمال کنند که باگروه جدید محاسبات انجام بشه
    بعد تمام معوقات که عمومیت بیشتری داره انجام بشه واقعا بعضی ازهمکاران دوسال یا یکسال ازخدمتشان مونده که اگه تغییر صندوق اعمال بشه میدونید چقدر براشون خوب میشه کلی توی حقوق بازنشستگی موثر میشه واختلاف حقوقی با همکاران تامین اجتماعی ندارند همه یک شکل میشه
    سردبیر شاید این همکار که اینجوری میگه فکر میکنه اگه پول تغییر صندوق به تامین اجتماعی داده بشه دیگه پولی واسه بقیه ایتم ها نباشه که پرداخت کنند خوب ازاین دیدگاه هم نگاه کنیم بد نیست چون عمومیتش بیشتره تا تغییر صندوق ولی من امیدوارم اول تغییر صندوق انجام بشه هرچند خود م تامین اجتماعی هستم چون میدونم تفاوت حقوق نزدیک به دومیلیون هست درزمان بازنشستگی

  3. ناشناس می گوید

    با سلام
    یک نکته ای خیلی برای من جالبه ، اینکه این شورای کارگری و جلسات و …. تاکید زیادی بر تبدیل صندوق بازنشستگی دارند . اولاً مگر چند نفر از کارمندان مخابرات الان صندوق تامین اجتماعی نیستند؟ شاید کمتر از ۱% در استان ما که کلا ۵ نفر هم نیست
    و آیا میدانید برای تبدیل صندوق برای هر نفر بیشتر از ۷۰۰ میلیون تومان باید به حساب تامین اجتماعی واریز بشه؟پس این جزء غیر ممکناته
    ثانیاً قانون تبدیل صندوق مربوط به کارمندان دولت هست و نه شرکتهای انتفاعی و خصوصی .
    ثالثاً: ما این همه حق و حقوق مغفول مانده در مخابرات داریم چه اصراری بر این بند و در اولویت قرار دادنش هست؟ احتمالاً آقایان خود ذینفع هستند و ….
    برادران بچسبید به اصل ماجرا و چیزی که همه از آن منتفع شوند و نه موارد شخصی و جزئی …. دنیا ارزش نداره

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      اولا آمار شما غلطه
      دوم اینکه صاحب حق اگر یک نفر هم باشه باید دنبالش برن
      سوم اینکه اینقدر خودخواه نباش.تغییر بیمه در زندگی بازنشستگان و شاغلان خیلی مهمه.چرا نباید اجرا بشه این قانون؟
      چهارم در بقیه کشور بویژه مراکز ستادی این افراد خیلی زیادن
      پنجم همه مغفولات داره بررسی میشه
      ششم اصل ماجرا چیه بنظر شما؟ اونی که من و شما ازش نفع می بریم؟
      هفتم اگر دنیا ارزش نداره لطفا از حقوق خودتون بگذرین و دنبال گروه و رفاه و … نباشید
      هشتم اینقدر خودخواه نباشید لطفا
      نهم باشه؟!

      1. بی نام می گوید

        اولا این حق بر عهده دولت است که پرداخت کنه دوما سردبیر جان سنگ بزرگ نشانه نزدن است

        1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

          کدومش وظیفه دولته؟
          فقط تبدیل بیمه با دولته …
          بقیه اش وظیفه مخابراته

  4. ناشناس می گوید

    کارشناس بالای ۳۰ سال

    سر دبیرعزیز سلامت میکنیم.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ما مخلصیم
      سلام بر شما عزیز مهربان سردبیر

  5. حامی بازنشسته می گوید

    ما دعا می کنیم

  6. ناشناس می گوید

    بزک نمیر بهار میاد

نظرات بسته شده است.