مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برگزاری اولین جلسه تبیین سیاست‌های جاری واستراتژی مخابرات منطقه هرمزگان در سال ۹۹

مخابرات ما- جلسه تبیین سیاست های جاری و استراتژی مخابرات منطقه هرمزگان از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد .
مخابرات ما (روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان) – به گزارش اداره روابط عمومی و ارتباطات مخابرات منطقه هرمزگان به علت شیوع ویروس کرونا و نیز اهمیت عدم برگزاری جلسات به صورت حضوری ، جلسه تبیین سیاست های جاری مخابرات منطقه هرمزگان به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد .
در ابتدای این جلسه مهندس امیر یگانه مدیر منطقه ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه ، اولویت ها و مهم ترین برنامه های سال جدید را تشریح و جهت اجراء به مدیران ابلاغ کرد .
مدیر منطقه سپس با اشاره به شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا ،اقدامات انجام شده توسط ادارات و مراکز مخابراتی استان را در خصوص پیشگیری از شیوع این ویروس به تفکیک مورد بحث و بررسی قرار داد .
مهندس یگانه در ادامه بر رعایت اصول بهداشتی و دستور العمل های ویژه ستاد مدیریت کرونا ، در روزهای سخت مقابله با این بیماری و نیز حفظ پایداری ارتباطات مخابراتی و ارائه خدمات به مشتریان تاکید کرد.
1178660cookie-checkبرگزاری اولین جلسه تبیین سیاست‌های جاری واستراتژی مخابرات منطقه هرمزگان در سال ۹۹

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. همکار می گوید

    روز های بحرانی کرونا ادارات و احد های بی سرپرست بدلیل انتقال و بازنشستگی و…. ماهها منتظر انتخاب و انتصاب مسئول جدید هستند ولی معاونت نیروی انسانی امروز فردا می کند تا گزینه دلخواه و باب میل پیدا شود لطفا منتشر کنید تا شاید مهندس صدری مدیر عامل محترم بذل توجه نموده واز مسئو لین مربوطه بخواهند گزارشی از وضعییت استخراج شود .

نظرات بسته شده است.