مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سرقت کابل‌های مخابرات با اتوبوس شرکت واحد!

مخابرات ما-راننده اتوبوس شرکت واحد تهران که با همدستی دو نفر از دوستانش کابل و تجهیزات مخابراتی را سرقت می‌کرد، بازداشت شد. تحقیقات پلیس تهران برای بازداشت دو همدست متهم در جریان است.

مخابرات ما(مالکی)-به گزارش جهان نیوز، اواخر خرداد‌سال‌۹۸ بود که نماینده حقوقی شرکت مخابرات وارد شعبه‌دوم دادسرای ناحیه‌۳۴ شد و گزارش سرقت تجهیزات و کابل‌های مخابراتی را گزارش داد. او گفت: مقدار زیادی از کابل و تجهیزات مخابراتی به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان حوالی میدان کتاب به سرقت رفته است. بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور بازپرس به تیمی از کارآگاهان اداره‌۱۷ پلیس‌آگاهی تهران سپرده شد. کارآگاهان پلیس در اولین گام با بررسی در محل‌هایی که سرقت‌ها از آن رقم خورده بود دوربین‌های مداربسته را بررسی کردند.

بررسی تصاویر به دست آمده نشان داد که قبل از سرقت یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد روی حوضچه مخابراتی که سرقت از آن انجام شده توقف می‌کند و یک‌ساعت بعد هم حرکت می‌کند. بعد از به دست آمدن این تصاویر کارآگاهان متوجه شدند که سرقت‌های مشابهی یکماه قبل به پلیس گزارش شده است. محل سرقت‌ها حوالی خیابان ۱۷‌شهریور بود.
بررسی اوراق آن پرونده هم نشان داد که دزدی کابل‌ها و تجهیزات مخابرات این بار هم در پوشش اتوبوس شرکت واحد انجام شده‌است.
بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که کارآگاهان با بررسی شماره پلاک خودروی اتوبوس شرکت واحد مالک آن را که مرد ۵۰‌ساله‌ای به نام شهریار و ساکن شهری در جنوب کشور بود بازداشت کردند. شهریار گفت: من از ماجرای سرقت‌های انجام شده خبر ندارم. مدتی قبل اتوبوسم را به سه راننده اجاره دادم و آن‌ها با شرکت واحد تهران کار می‌کردند.
با اطلاعاتی که شهریار در اختیار پلیس گذاشت یکی از رانندگان که مردی ۴۷‌ساله به نام فرامرز شناسایی و دو روز قبل در جنوب تهران بازداشت شد. فرامرز در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت:مدتی قبل بود که با همدستی سه‌نفر از دوستانم تصمیم به سرقت کابل و تجهیزات مخابرات گرفتیم.
بعد از شناسایی حوضچه‌های مخابرات شبانه با اتوبوس راهی محل می‌شدیم و در تاریکی هوا اتوبوس را روی حوضچه پارک می‌کردیم و از مسیری که به حوضچه باز کرده بودیم وارد آن شده و تجهیزات و کابل‌ها را سرقت می‌کردیم. متهم گفت: اموال سرقت شده را به افراد ناشناس می‌فروختیم و پول آن را بین خودمان تقسیم می‌کردیم.
سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: تحقیقات برای بازداشت همدستان متهم در جریان است.
1180300cookie-checkسرقت کابل‌های مخابرات با اتوبوس شرکت واحد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. فریبرز می گوید

    باسلام به عقل جن هم خطور نمیکنه عجب دزدایی جریمه شون اینا یه هفته بندازنشون تو حو ضچه ودرشو ببندن تا بفهمند مفصل بند تو حو ضچه چه زجری برای تک تک این سیما متحمل میشه

نظرات بسته شده است.