مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- مخابرات ما! لطفا حرف شایددار نگو!

مخابرات ما- ما همه تلاش خود را کرده ایم خبرها مستند و نزدیک به اجرا باشد اما باز هم گاهی خبرها – خبرهای حقوقی و مالی- د رلحظه آخر اجرا نمی شود.

ناشناس

سلام

خواهش میکنم اگه مطلبی تو سایت میگذارید یا عمل کنید یا حرف دوطرفه نزنید که شاید و باید توش باشه

به اندازه کافی موقع حقوق دادن با اعصاب و روانمون بازی میشه ،

این کارو نکنید، خدا رو خوش نمیاد

ممنون

 

 

سردبیر – مخابرات ما … در پاسخ به ناشناس.

 

اگر منظورتون ما بوده، میگم چشم.

ولی باور کنید خبرها خیلی پس و پیش میشه

ما صبر می کنیم تا پول بره بانک

لیست ها بره بانک

همه چی فقط یک کلیک بخواد

باز می بینی بانک بهانه مباره میبره یه روز دیگه!

شما جای من !

چکار می کنید؟ کی خبر میدین؟

ما سعی میکنیم در اینجاها با جزئیات خبر بدیم تا بدونید همه چی رو خبر داریم ولی لحظه آخر، اون بانکی که عشقش نکشیده پرداخت کنه باید چه کنیم؟

کی میدونه که بانک این کار رو میکنه؟

1181780cookie-checkشما نوشته اید- مخابرات ما! لطفا حرف شایددار نگو!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
2 نظرات
  1. خورشید تابان می گوید

    امام علی علیه السلام در مورد بیت المال مسلمانان بسیار سختگیر بود تا آنجا که خود در سخت ترین شرایط زندگی به سر می برد و همواره خود را با افراد بی بضاعت و کم درآمد جامعه مقایسه می نمود و سطح زندگی خویش را با آنان تنظیم می نمود. به گونه ای که آن حضرت خوراک خویش را در صندوق می گذاشت و آن را مهر میزد که مبادا دیگران خورشتی بر آن بیفزایند. می فرمود دوست ندارم به جز چیزی که بدان علم دارم چیز دیگری در شکم وارد کنم خوراک آن حضرت غالباً نان جو و سرکه یا نمک، مایعات چرب گیاهی، شیر و خرما بود در حالی که دیگران از نان گندم و گوشت استفاده می کردند و اگر او می خواست می توانست بهترین غذاها را برای خود و خانواده اش تهیه کند. چون، عیر از بیت المال، اموال خصوصی فراوانی در اختیار داشتند. اما امام علیه السلام این رفتار را به عنوان یک الگو انجام داده و می خواست فرهنگ جامعۀ اسلامی را به این سوی رهنمون سازد. و کارگزاران، از هر جهت الگو و اسوۀ مردم باشند.
    امام علیه السلام عثمان بن حنیف فرماندار بصره را که در میهمانی اشرافی یکی از ثروتمندان بصره شرکت کرده بود از همین جهت مورد اعتراض و سرزنش قرار داد، به او فرمود:
    «آگاه باش هر پیروی را امامی است که از او پیروی می کند، و از نور دانشش روشنی می گیرد، آگاه باش امام شما از دنیای خود به دو جامۀ فرسوده، و دو قرص نان رضایت داده است، بدانید که شما توانایی چنین کاری را ندارید، اما با پرهیزگاری و تلاش فراوان و پاکدامنی و راستی، مرا یاری کنید.» [دشتی، ن ۵۴]
    لباس او بسیار ساده و غالباً متشکل از یک شلوار تا نصف ساق، یک پیراهن تا روی پا و یک دوش انداز که از جلو تا روی سینه و از پشت تا روی باسن را می پوشانید که جنس آن ها از پشم یا کرباس و ارزش آن ها از سه تا چهار درهم و یا یک دینار تجاوز نمی کرد. همچنین تا جایی که امکان داشت امام لباس خویش را وصله می زد و از خرید لباس نو اجتناب می نمود.» [الریشهری، ۱۲۴۱ ق، ۹/۳۵۷]
    امام علی علیه السلام نه تنها از بیت المال برای رفاه زندگی شخصی خویش استفاده نکرد، بلکه از اموال شخصی خود نیز در این راه، بهره ای نجست و آن ها را با ایثار و فداکاری، صرف زندگی محرومان و نیازمندان نمود. آن حضرت در تقسیم بیت المال ترجیح و تفاضلی میان آحاد مردم قائل نبود و آن را بطور مساوی میان آن ها تقسیم می کرد و بیشتر اوقات از سهم خویش به نفع فقرا و مساکین صرف نظر می کرد. خود را مقید کرده بود که از بیت المال ارتزاق نکند. حتی در سخت ترین شرایط نیز نظیر زمان جنگ این سیره را ادامه داد – در جنگ جمل از زمان حرکت تا پایان جنگ از اموال شخصی که از مدینه به همراه آورده بود استفاده می کرد – و روزی هم که خواست از بصره برود در حضور مردم اعلام کرد:
    «من در این مدت از بیت المال ارتزاق نکردم اکنون هم چیزی به همراه نمی برم.» [مفید، ۱۳۷۴، ۴۳۲]
    در جای دیگر فرمودند:
    «به خدا قسم من از بیت المال شما درهمی برای خود نخواهم گرفت مادامی که یک درخت خرما در مدینه داشته باشم» [مجلسی، ۱۴۰۳، ۴۰/۱۷۰]
    و نیز فرمود:
    «یا اهل الکوفه اذا انا خَرَجتُ مِن عندکم بغیر رحلی و راحلتی و غلامی فَانَا خائن» [همان، ۴۱/۱۳۷]
    «ای مردم کوفه اگر من با چیزی به جز زیر اندازم و مرکب سواریم و خدمتکارم از میان شما خارج شدم پس خیانتکار خواهم بود.»

  2. مهین می گوید

    مگه شهر بی کلانتره ؟؟؟
    مگه صاحب نداره ؟؟؟
    مگه غیر از اینه که قانون برای همه یکسانه ؟؟؟
    مگه ما کشور اسلامی نیستیم ؟؟؟
    مگه اینجا مخابرات با درآمد خیلییییییییییی بالا نیست ؟؟؟

    هر چند آهن سرد کوبیدن هست و تاثیری نداره ولی جواب این سوالات ؛ ترس و طمع و غفلت!
    ترس از دست دادن پست و مقام و بله چشم گو بودن هر بی دین و بی وجدانی که خدا بهش فرصت داده تا واسه قیامتش آتیش جهنم بخره.
    طمع ماندن لحظاتی پول بیشتر برای سود بیشتر در حالی که روزی رسان و قطع روزی فقط به عهده خداست.
    غفلت مرگ آن مسئولی که نمیدونه فردا تو این دنیا هست یا نه !

    خاک تو سر این دنیا کنن . واقعا متاسفم واسه همه گدا گشنه هایی که بالای ۱۰ میلیون درآمد دارند.
    آهای آقا و خانمی و مسئولی که پیام بنده را میخونی و به خودت نمیگیری شک نکنید مرگ حق هست و قیامت حق ، جواب خدا و امامها رو زود آماده کنید. وای به حال اونهایی که کم کاری میکنند . وای به حال اونهایی که حق الناس حقوق همکاران به گردنشان هست. دلم واسه امام زمانم میسوزه که با زبان یارش هستیم ولی در عمل هیچ خبری نیست که نیست.

    نظم داشته باشید. نظم داشته باشید. نظم داشته باشید. لطفا لطفا لطفا. اگر منظم باشید و خدا را شاهد کارتون بدانید نه دزدی میشه و نه حق و حقوق کسی پایمال میشه و نه بد قولی میشه.

نظرات بسته شده است.