مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مخابرات ایران پنجشنبه را به عنوان روز کارگر, تعطیل اعلام کرد

مخابرات ما- بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت مخابرات ایران  با موافقت مدیر عامل  این روز پنجشنبه ، مصادف با  ۱۱  اردیبهشت و روز کارگر برای مشاغل غیر شیفتی تعطیل اعلام شد

اداره کل ارتباطات شرکت مخابرات ایران در اطلاعیه ای نوشته است  به منظور ارج نهادن به جایگاه رفیع کارگر ، همانند سال های قبل، روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ که مصادف است با روز کارگر ، شرکت مخابرات ایران و شرکت های تابعه، به جز واحدهای شیفتی، تعطیل خواهند بود.

این اداره تاکید کرده است کارکنان مراکز شیفتی و خدمت رسان به مردم، کماکان در این روز ، مشغول به کار هستند.

 

مخابرات ایران و مناطق مخابرات در استانها اعلام کرده اند که کارگزاران  روستائی نیز مشمول این قانون بوده و روز پنجشنبه تعطیل هستند.

1189620cookie-checkمخابرات ایران پنجشنبه را به عنوان روز کارگر, تعطیل اعلام کرد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. مجید می گوید

    ۴۱۰ مدرسه روستایی چهارمحال و بختیاری امسال به شبکه اینترنت متصل می‌شود
    ۴۱۰ مدرسه روستایی چهارمحال و بختیاری امسال به شبکه اینترنت متصل می‌شود
    شهرکرد- ایرنا- مدیر شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به ضرورت آموزش مجازی در مدارس، ۴۱۰ مرکز آموزشی و مدارس مناطق روستایی این استان تا پایان ماه مبارک رمضان امسال به شبکه اینترنت متصل خواهد شد.

    حسن آقایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده و توافق به عمل آمده با مرکز فناوری اطلاعات و اداره کل آموزش و پرورش، طرح اتصال این تعداد مرکز آموزشی به اینترنت قبل از شروع امتحانات درسی عملیاتی خواهد شد.
    به گفته وی، با توافق انجام شده با دستگاه‌های مرتبط، به تمامی مدارس روستایی شامل یک سرویس اینترنت با همه پارامترهای کیفی واگذار می‌شود، که با اجرای این طرح، مدارس بدون پرداخت هزینه، به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند و از مزایای این طرح برخوردار خواهند شد.

    مدیر شرکت مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری، به اتصال ۲۷۰ مدرسه روستایی به شبکه اینترنت تاکنون اشاره کرد و گفت: امسال تعداد مدارس هوشمند استان به ۶۸۰ مدرسه افزایش خواهد یافت و دانش‌آموزان برای استفاده از اطلاع‌رسانی و آموزش نوین هوشمند، محدودیتی نخواهند داشت.

    آقایی، هزینه هوشمندسازی مدارس روستایی استان را رایگان و هزینه آن را بر عهده دولت دانست و تاکید کرد: شیوع ویروس کرونا موجب افزایش آمار ارتباطات و مصرف اینترنت در این استان شده،که تاکنون کمترین میزان قطعی و اختلال اینترنتی در استان گزارش شده است.

    به گفته آقایی، تاکنون بیش از ۴ هزار و ۶۵۰ کیلومتر فیبرنوری در استان اجرا شده است، که از این میزان ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر بین شهری، ۴۵۰ کیلومتر درون شهری و یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر فیبر نوری روستایی است.

    وی، تعداد روستاهای دارای خط تلفن ثابت را ۶۷۰ روستا اعلام کرد و گفت:از این تعداد ۶۶۵ روستا دارای تلفن خانگی هستند و در ۵ روستای دیگر نیز یک مرکز ارتباطی فعال است.

    چهارمحال و بختیاری دارای بیش از ۲۰۷هزار دانش‌آموز در بیش از دو هزار و ۴۰۰ آموزشگاه است که حدود ۶۳ درصد مدارس استان در مناطق روستایی قرار است.

  2. كارگر می گوید

    با سلام
    مگه مخابرات پنجشنبه ها دایره که تعطیل بشه؟ تعطیل رو دوباره تعطیل اعلام کردید، شیفت ها هم همچنان توسط بخش خصوصی و کارگر واقعی پا برجا😬

  3. ناشناس می گوید

    یه بار گفتید تعطیل یه بارگفتید تعطیل نیست فعلا هم اکثرا اومدن سر کار ..برید لااقل مدیریت کاری تان را درست کنید.!!!!!!

  4. مسعود می گوید

    متاسفانه باز هم سو مدیریت
    ما پرسنل مخابرات مازندران بطور کامل در مراکز مخابرات حضور داریم و روز کارگر هم به کام ما تلخ شد . فکر کنم روز کارگر مال ما نباشه و احتمالا روز برده داری نوین جهت تکریم اون روز تعطیل باشیم .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      مسعود خان
      لابد شیفت بودی در مراکز!
      فقط در مازندران اینطوری نبوده که /…..
      هر شغلی یک مزایایی داره یه معایبی.
      من حاضرم شیفت باشم. حداقل حسن این کار این بود که هر روز در اداره نبودیم ….

  5. ناشناس می گوید

    جالبه حقوق کارگر رو نمی ده بعد تعطیل میکنه بهانه خوبی هست تا هفته آینده همیشه کاری رو انجام میده که براش منفعت داشته باشه

  6. ناشناس می گوید

    کماکان تمام فشار بر روی قسمت فنی، شبکه و پشتیبانی اینترنت هست و هیچگونه لطفی از سمت مسئولین شرکت شامل حالشون نمیشه حتی افزایش حقوقی که دولت تأیید کرد

  7. ناشناس می گوید

    با سلام مدیران محترم و اگاه در صورت نداشتن اطلاع به اطلاعتان میرسانم روزها پنج شنبه قسمت اداری تعطیل میباشد و شبکه و پشتیبانی فقط کار میکنند که شیفتی محسوب میشوند لذا کارگران مخابرات تعطیل نشدن

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خواهر یا برادر من
      شما فقط به شهر خودت نگاه می کنی؟
      بخش های مشترکین هم ۵ شنبه ها کار میکنن. و ….

  8. ناشناس می گوید

    امسال کبیسه است و روز جهانی کارگر ۱۲ اردیبهشته که جمعه است

نظرات بسته شده است.