استقبال مشترکان مازندرانی از اینترنت تلفن ثابت
مخابرات ما-معاون شبکه مخابرات منطقه مازندران گفت: با شیوع ویروس کرونا استقبال مشترکین برای استفاده از اینترنت تلفن ثابت بیسابقه بود.
مخابرات ما-به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه مازندران، علی اخضری اظهار کرد: با شیوع بیماری کرونا در کشور، اهمیت رعایت نکات بهداشتی دوچندان شده است و کماکان در خانه ماندن مهمترین راه مقابله با کرونا به شمار میرود.
وی افزود: با سخت شدن ارتباط حضوری، تقاضا جهت استفاده از شبکه اینترنت افزایش یافت و حفظ کیفیت خدمات اینترنتی یکی از مهمترین وظایف شرکت مخابرات ایران در این روزهای سخت بوده است.
معاون شبکه مخابرات منطقه مازندران از استقبال بیسابقه مشترکین جهت استفاده از اینترنت تلفن ثابت خبر داد و تصریح کرد: در ابتدا همکاران ما در واحدهای فروش با حجم بالای مراجعه جهت ثبت نام تلفن ثابت و اینترنت مواجه بودند و از سوی دیگر دستورالعملهای بهداشتی در راستای کاهش نیرو سختی کار را دوچندان کرد، اما با تلاش همه کارکنان توانستیم به این تقاضاها پاسخ دهیم
اخضری رفع نقص احتمالی تلفن ثابت و ADSL را از مهمترین دغدغههای همکاران حوزه نگهداری و سیمبانان پرتلاش برشمرد و خاطرنشان کرد: اعلام این نقصها توسط مشترکین در سامانه ۲۰۲۰ و ۲۰۱۱۷ به صورت غیرحضوری ثبت میشود ولی جهت رفع آن، نیاز به حضور فیزیکی همکاران مان در محل اعلام شده (ثبت شده) بوده و با توجه به کاهش حجم نیروهای حاضر در مراکز، رفع نقص در برخی موارد با تاخیر انجام شد که ضمن پوزش از مشترکین، با تمهیدات انجام شده سعی میکنیم این تاخیر را به حداقل برسانیم.
این مسؤول با اشاره به دستور مدیرعامل مخابرات ایران مبنی بر واگذاری سرویسهای مناسب به مردم، افزود: در این راستا در کوتاهترین زمان ممکن با تشکیل اتاق ویژه عملیات و استفاده از کارشناسان خبره در حوزه ستادی و شهرستان در کنار حمایت معاونت شبکه مخابرات ایران توانستیم جهت تامین نیاز اپراتورها و رفع مشکلات احتمالی در روزهای پایانی سال ۹۸ و ابتدای سال ۹۹ اقدامات موثری انجام دهیم.
اخضری تامین ۲۵ دستگاه تجهیزات سوییچ و نصب آن در مراکز مورد نیاز، ارائه ۱۴ طرح بهینه سازی شامل یک طرح جامع در کر شبکه و ۱۳ طرح افزایش ظرفیت در لایه توزیع به لایه کر، افزایش پهنای باند در اکثر مراکز مخابراتی استان مازندران، افزایش پهنای باند غرب استان در بخش کر شبکه به ۴۰G، ارتقای پهنای باند شرکتهای ارائه کننده اینترنت FCPها ارتقای پهنای باند اپراتورهای سیار در سطح استان ارتقای پهنای باند اینترنت استان از۲۰ گیگ به ۴۰گیگ و رصد ۲۴ساعته مصرف مشترکین افزایش پهنای باند مراکز مخابراتی درسطح استان بیش از ۵۰گیگ، راه اندازی سرشماره ۴۰۳۰ کشوری ۳۵۰۲ و۳۴۴۰۷ استانی برای مشاوره تلفنی کرونا را از اقدامات انجام شده برشمرد.
اخضری در پایان رفع سریع قطعیهای ناشی از سرقت کابل و فیبر در نقاط مختلف استان را یکی از مهمترین دغدغهها برشمرد و گفت: با حضور به موقع همکاران سعی خواهیم کرد تاثیرات این قطعیها به حداقل کاهش یابد.
نظرات بسته شده است.