مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سامانه ۲۰۲۰ مخابرات تمامی خدمات تلفن ثابت را به مردم می دهد

مخابرات ما-مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران گفت: سامانه USSD شرکت مخابرات ایران با شماره #۲۰۲۰* امکان ارائه تمامی خدمات در خصوص تلفن ثابت، اعلام خرابی، بخش دیتا و پشتیبانی تلفن ثابت را فراهم کرده است.

مخابرات ما- محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه سامانه ۲۰۲۰ مخابرات تمامی خدمات تلفن ثابت را به مردم می دهد، گفت: روش های مختلفی برای مشاهده و پرداخت انواع قبوض میان دوره، پایان دوره و تجمیعی توسط شرکت مخابرات ایران ایجاد شده است که تمام مشتریان اعم از حقیقی یا حقوقی و تجاری یا خانگی، می توانند ضمن استفاده سریع از این روش ها و آگاهی از ریز موارد مربوط به قبوض شخصی خود، در کسری از ثانیه صورتحساب های خود را پرداخت و به روزرسانی کنند.

* ارائه تمامی خدمات  اعلام خرابی، بخش دیتا و پشتیبانی  تلفن ثابت با سامانه ۲۰۲۰

وی افزود: این شرکت به دنبال ایجاد شرایط فعلی کشور با شیوع بیماری کرونا و با رایج شدن بیشتر خدمات غیر حضوری، تسهیل استفاده تمام مشتریان  از درگاه‌های ارتباطی شرکت مخابرات را در دستور کار خود قرار داده است و بر این اساس، در راستای تحقق شعار ارتباطی فراگیر، سامانه USSD شرکت مخابرات ایران با شماره #۲۰۲۰* امکان ارائه تمامی خدمات در خصوص تلفن ثابت، اعلام خرابی، بخش دیتا و پشتیبانی  تلفن ثابت را فراهم کرده است.

*  استفاده مشتریان از کددستوری#۲۰۲۰*

بیدخام با تاکید بر اینکه یکی از بهترین امکانات موجود که حتی در ثبت شماره تلفن همراه برای دریافت قبض به صورت پیامکی نیز کاربرد دارد، استفاده مشتریان از کددستوری#۲۰۲۰* است،تصریح کرد: استفاده از این کد دستوری ضمن فراهم آوردن امکان  پشتیبانی و استفاده مشتریان کلیه اپراتورها از آن، تمام خدمات مبتنی بر آگاهی و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت، دیتا و موارد مشابه را انجام می دهد.

* اطلاع‌رسانی پیامکی برای تمام مشترکین در نظر گرفته ‌شده است

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: در USSD مخابرات، اطلاع‌رسانی پیامکی برای تمام مشترکین در نظر گرفته ‌شده است و مشتریان می‌توانند پس از ثبت شماره تلفن همراه خود از خدمات کلی کد دستوری #۲۰۲۰* و پیگیری خدمات آن  شامل آگاهی از میزان قبض تلقن ثابت و دیگر موارد بهره‌مند شوند.

*  آگاهی از میزان کارکرد و پرداخت قبوض تلفن ثابت در بخش “مخابرات من” وجود دارد

وی اضافه کرد: در پرتال رسمی شرکت مخابرات ایران به آدرس  www.tci.ir  امکان آگاهی از میزان کارکرد و پرداخت قبوض تلفن ثابت در بخش “مخابرات من” وجود دارد که  در این بخش ، گستره سودمندی از اطلاعات مربوط به استعلام و نحوه پرداخت قبوض، قبوض تجمیعی، قبض میان دوره و قبض پایان دوره به صورتی کاملا نمایان و کاربرپسند در اختیار مشتریان قرار دارد.

* سامانه تلفنی ۲۰۰۰ میزان کارکرد تلفن را به صورت لحظه ای و برخط اطلاع رسانی می کند

 بیدخام در تشریح بیشتر روش های دریافت و پرداخت صورتحساب تلفن ثابت مشتریان در سراسر کشور خاطر نشان کرد: علاوه بر تمام درگاه ها ارائه خدمات،  مشتریان مخابرات در سراسر کشور می توانند، با شماره گیری سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و استفاده از قابلیت های متنوع آن،در کمترین زمان ممکن از میزان کارکرد تلفن خود به صورت لحظه ای و برخط آگاه شده و همزمان، قبوض تلفن ثابت را به صورت میان دوره یا پایان دوره، پرداخت و صورتحساب خود را در کسری از ثانیه با انجام عملیات بانکی مورد نیاز صفر کنند.

1220580cookie-checkسامانه ۲۰۲۰ مخابرات تمامی خدمات تلفن ثابت را به مردم می دهد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
161 نظرات
  1. ححیدری می گوید

    سلام من ۲۷ همین ماه بدهی واریز کردم الان دوروزه پیامک اخطار قطع فوری میاد باهمون مبلغ چکارکنم

  2. فاطمه ساقی می گوید

    میخواهم اینترنت ثابت منزل را قطع کنم

  3. ناشناس می گوید

    من از کجا باید بفهمم خونمون خط تلفن ثابت میگیره یا نه

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      متوجه سوال نشدم

  4. مهسا می گوید

    سلام. وقتتون بخیر. اقا این چه وضعی. چند روزه بدهی پرداخت کردیم تلفن وصل نشده . زنگم میزنیم جواب درست نمیدن. باید یکی باشه پاسخ گو باشه. کجا سریع بعد از پرداخت بدهیی تلفن وصل میشه . والا ماکه ندیدیم. لطفااااااااااااااااااااا رسیدگی کنین.

  5. شهروند گرفتار این دولت می گوید

    سلام وقت بخیر
    من قبض تلفن و پرداخت کردم باز تلفن قطع شد مجدد استعلام گرفتم میاندوره رو هم پرداخت کردم ولی بازم تلفن قطع هست و درخواست مراجعه حضوری به دفتر مخابرات رو اعلام میکنه واقعا چرا تو این شرایط که همه چیز آنلاین شده باید از کار و زندگی بزنیم بریم مخابرات اونم حضوری . راه کار دیگری نیست آیا ، فقط گرفتاری ایجاد کردن برای مردم ؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      حرفتون کاملا درسته
      پیش از این هم اینو از سیستم اداری پیگیری کردم

  6. محمد می گوید

    سلام…ببخشید من قبض برج پیشمو پردتخت کردم رسیدشم دارم ولی تو سامانه مخابرات ثبت نشده ب کجا زنگ بزنم؟؟

  7. امیدی می گوید

    سیم‌های تلفن کوچه رو کندن بردن چطوری باید اطلاع بدیم

    1. ناشناس می گوید

      بزن۲۰۱۱۷

  8. ایمان می گوید

    سلام چندروز پیش بدهی تلفنوپرداخت کردم وصل نشده و میگ بعلت بدهی قطع میباشد.
    من باید چیکار کنم؟؟؟

    1. نوری می گوید

      والا از ما هم همینجور شده گسی پاسخگو نیست

  9. امیر می گوید

    سلام اینترنت ما از دیروز به دلیل قطع شدن سیم قطع شد مثل اینکه امروز درست کردن ولی باز مشکل نت هم ثانیه به ثانیه مودم قطع میشه احتمال داره سیم قشنگ درست نکرده باشن؟

  10. پارسا می گوید

    سلام و عرض ادب من حدود ساعت یک از سامانه ۲۰۰۰ قبض تلفن پرداخت کردم الان حدود ۷ ساعته وصل نشده

  11. مبینا می گوید

    سلام چند روز پیش وای فای من به علت بدهی قطع شد پرداخت کردم اما الان ۴روز میگذره و هنوز وصل نشده بازم میزنه قطعی به علت بدهی چیزیم نیست من پرداخت کنم چیکار کنم؟ ۲۰۲۰ زنگ میزنم هیچکس جواب نمیده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      ۲۰۲۰ جواب نمیده؟
      مگه میشه؟
      توی سایتش اعلام خرابی کنید. با استفاده از شماره تلفن خودتون یوزر پسوردتون وارد سایت بشین و همونجا اعلام خرابی کنید

  12. adel می گوید

    سلام عرض ادب . ببخشید وای‌فای من هی میزنه این شبکه ب اینترنت دست رسی ندارم یا میزند عدم اتصال به اینترنت میشع این مشکل رو برای من حل کنین

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      عادل جان
      باور کنید مشکل شما به ما مربوط نمیشه
      همون ۲۰۲۰ زنگ بزنید

  13. حمیدرضا می گوید

    سلام ببخشید تلفن ثابت ما قطع شده وقتی میزنم تو برق روشن نمیشه قطع کردن نمیدونم فک کنم باید چ کار کنیم؟؟

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      باید به خرابی تلفن زنگ بزنین
      ۲۰۱۱۷ بوده

  14. علی می گوید

    سلام اقا ما یه بار شارژ گرفتیم مشکل کد زد باز دوباره زدیم همینطور پنج شیش بار زدیم بعد الان بعد یه ساعت داره همرو از حسابم کم میکنه این چه وعضشه دیگه من انقد شارژ نمیخام

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      خب یه ذره صبر می کردی
      این دیگه از بانکه ربطی به همراه اول نداره

  15. . می گوید

    چرا فقط سه چراغ مودم روشن میشه ؟

  16. امیرحسین می گوید

    دلتون میاد پول مردم میخورید ما ۱۶ سرعت گرفتیم یک مگا بایتم نمیده

  17. kavehvictor@gmail.com می گوید

    با عرض پوزش از حوالی ظهر دیروز ۲۱ آبان ماه تلفن ثابت ما به شماره ………… مسدود شده است.لطفا سریعا در جهت ترمیم و تعمیر آن اهتمام شایسته را مبذول نمائید.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سلام
      مسدود شدن تلفن شما -اگر مسدود شده باشه- به دلیل عدم پرداخت قبض شماست
      با شماره ۲۰۰۰ پرداخت کنید ده دقیقه ای وصل میشه
      اگر مورددیگری داره باخرابی تلفن تماس بگیرید لطفا
      این سایت مستقل از شرکت مخابرات و خرابی تلفنه

  18. محمد می گوید

    چند روز پیش تلفن به علت عدم پرداخت بدهی قطع شده بود، پرداخت کردم یک هفته نگذشته دوباره قطع شده تلفن ۲۰۲۰ داخلی ۶ هم پاسخ نمی دهند در سایت مخابرات من هم قبض و سوابق پرداخت را نمایش نمی دهد فقط پول می خواهند درحالی که کارکرد تلفن من نزدیک به صفر است.

  19. سارا احمدی می گوید

    بهش میگن شرکت مخابرات ( ایران ) وقتی نام ایران دنبال این شرکت میآید یعنی شرکت ثروتمند چون ایران در دنیا پنجمین کشور ثروتمند دنیاست دیگه نباید برای صورتحساب میاندوره ای بدون اطلاع مشترک بدون پیامی بدون خبری تلفن شهری مشترک را قطع کند تلفن ما را بدون هیچ پیامی پیغامی قطع کرده اند چون من فقط روز گذشته مکالمه با کشور امارات داشته ام چون قبض از دیروز مبلغش بالاتر رفت سریع تلفن را قطع کردند شما را به خدا این رو از ریاست مخابرات بردارید هز وقتی این رییس شده تمام تلفنها موبایلها اینترنتها خراب شده

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      سارای گرامی
      به نظرم مخابراتی نیستید!

  20. ذاکری می گوید

    سلام، بنده یه شهروند تهرانی هستم با۵۰ سال سن، در هر انواع و اقسام قرعه کشی ها، بانکی، اورگانی، شرکتی و.. شرکت کرده ام و تا حالا یه دسته بیل هم برنده نشدم، ولی تا دلتون بخواد بدهی های مخابراتی، مالیاتی، و… که اصلا هم به من ارتباط ندارد پیامک مبشود، خواستم اینجوری از شما تشکر کنم که شما حداقل ما رو جزو آمار میارید

نظرات بسته شده است.