مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سرپرست جدید زنجان و جانشین سرپرست قبلی معرفی شد

مخابرات ما- سرپرست جدید مخابرات منطقه زنجان معرفی شد.

 

مخابرات ما- مراسمی برای تودیع و معارفه سرپرستان قدیم و جدید استان زنجان بصورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.در این مراسم  مهندس یافتیان یکی از اعضای هیئت مدیره مخابرات ایران و همچنین دو تن از مدیران ارشد مخابرات ایران، مهندس بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل و دکتر ظریفی آزاد مدیر کل دفتر مدیر عامل حضور داشتند.

امروز در حالی این مراسم برگزار شد که هنوز  مهندس همایون دلجویی در حکم سرپرست مخابرات منطقه زنجان فعالیت می کرد اما اینک جای خود را به سرپرستی دیگر داد  که پیش از این مدیر دفتر مدیر عامل بوده است.

اینک مهندس “مروتعلی میری سیاهی” به عنوان سرپرست  جدید مخابرات منطقه زنجان معرفی شده است.

گفته های مهم این جلسه طبق گزارش روابط عمومی مخابرات ایران در چند جمله خلاصه می شود و به توضیح این تغییر کمک می کند.

مهندس یافتیان عضو هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این مراسم گفت: “مهم و ضروری است که مدیران مناطق مخابرات در تعامل با مسئولین استانی و با هماهنگی شرکت مخابرات ایران اقدام نمایند .  بایدبهره گیری از توان داخلی و بهره مندی از دستاوردهای داخلی اولویت کار همه ارگان شرکت باشد”

مهندس دلجویی ، سرپرست پیشین مخابرات منطقه زنجان نیز گفت:” در طول ۱۵ ماه تصدی مسئولیت سرپرستی مخابرات منطقه زنجان شاهد همدلی و همکاری خوبی در این استان بودم و با یکدلی و همراهی، ارتباطات پایدار در استان زنجان برقرار بود.”

مهندس میری ، سرپرست جدید مخابرات منطقه زنجان نیزگفته است :” اکنون که مخابرات منطقه زنجان جایگاه و رتبه قابل قبولی را به خود اختصاص داده است، مرهون تلاش های مدیران گذشته هستیم و باید قدردان زحمات آنها باشیم.”

 

همانطور که بارها در گزارش های مخابرات ما آمده است عبارت سرپرست در مقابل نام مسئولان استانی برازنده نام مخابرات ایران، استانها و انتصابات مدیر عامل آن نیست.سرپرستی در هر سمت تا یکی دو ماه تعریف دارد بیش از آن دیگر نشانه عدم اطمینان مدیر عامل به منصوبانش خواهد بود.

 

1233630cookie-checkسرپرست جدید زنجان و جانشین سرپرست قبلی معرفی شد

Please rate this

0 1 2 3 4 5
7 نظرات
  1. ناصر می گوید

    سلام مخابرات خصوصی شده ولی دستور وزیر اجرا می شود آنهم توسط مدیرعاملی که دوره مدیریتش پایان یافته و مدیر منطقه را غیر قانونی تعویض می کند غیر قانونی به این دلیل که الان خود غیر قانونی در مسند مدیر عاملی مخابرات هستند

  2. ناشناس می گوید

    احسنت به منتظر گفتگو

  3. نا امید می گوید

    سردبیر ببینید فقط مخابرات ایران فرا فکنی می کند مخابرات را یک پارچه کردند چه شد چند استان جلو درار بودند خوب فعالیت می‌کردند مشترک راضی بود الان چه شده است تهران را ویران کردند اصفهان ،فارس ،خراسان،و…. خدا بداد ما هفت تپه ای های آینده برسد

  4. کارمند می گوید

    یک هفته قبلش وزیر اونجا بود نمیدونیم چرا اینجوری شد !!!!!!!

  5. پیگیر اخبار می گوید

    سلام هیچ مدیری تصمیم ساز نیست کوچک ترین تصمیم با توجه به بی ثباتی تصمیم گیری از سوی آقای صدری ممکن است باعث عزل گردد حال سوال اینجاست آیا در این محیط بی ثبات مدیر منطقه می تواند تصمیمات راه گشا بگیرد با کوچک ترین تصمیم که به نطر آقای ،،، خوش نیاید عزل می گردد این است فضای مدیریت مخابرات ایران حال چه انتظاری از این سیستم داریم نمی دانم

  6. منتظر گفتگو می گوید

    باسلام و خسته نباشید
    بله جناب سردبیر مدیران مخابرات ایران سرپرستان و مدیران مناطق را بدون سلاح و ابزار ( بودجه لازم ) وارد میدان جنگ با مسولین استانی می کنند بدون اینکه پولی برای رفع خرابی و فرسودگی شبکه زهوار و پوسیده ارتباطی در اختیار استانها قرار دهند حالا توسعه بماند. تمام تقصیر ها را به گردن مناطق انداخته و با تایپ دو خط نفر بعدی را سرپرست انتخاب می کنند
    آقای صدری چرا به بدهکاری مناطق به پیمانکاران و سایربن را بررسی نمی کند مگر مدیری که حسابش پول باشد سرش درد می کند که با استاندار و با فرماندار در بیافتد تو پول ندادی و اون مدیر هم به موقع نتوانسته کاری که باید انجام دهد. الان در انبار هیچ یک استانها یک کلاف سیم دبل و یا عدسی و یا سایر ملزومات مورد نیاز نیست حالا باید تهران نشین ها باز خواست شوند یا مدیران مناطق؟ برای مثال اگر ماشینی کابل ارتباطی یک شهرستانی را شب هنگام تخریب و ارتباط آن شهر را قطع کند انبار هم که خالی است و پول پیمانکار را هم که نداده و فرماندار هم ارتباط می خواهد حالا مدیر منطقه چکاری از دستش می آید بکند؟ تمام استان ها به زمین و زمان بدهکارند. حقوق پرسنل به موقع پرداخت نمی‌شود و هزاران ایراد دیگر که باعث و بانی آن تنها مدیران و صاحبان ناحق مخابرات هستند باید باز خواست و سلب مسولیت شوند تا استان ها را گوشت قربانی خود نکنند .

    1. علی می گوید

      درجنگ فیل ها لانه مورچگان تخریب میشود.

نظرات بسته شده است.