مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

از ما انتظار دارید چه بنویسیم؟ خودتان دست به قلم ببرید ..

مخابرات ما – مخابرات  و ارتباطات بخش وسیعی از اطلاعات و خبرها را در بر می گیرد، از سویی مخابرات ایران کل کشور را شامل شده است.

معنی و مفهوم ساده این جملات لین است که یک خبرگزاری یا یک موسسه به تنهایی حتی با هزاران کارمند هم نمی تواند چنین حجمی از خبر را پوشش بدهد.بویژه اینکه مثل ما بخواهد خبرهای کارکنان را بنویسد.

اگر رسانه ای  مثل روابط عمومی در یک منظقه  بخواهد خبرهای مورد انتظار مدیران را بنویسد می تواند همه خبرها را منتشر کند اما اگر بخواهد حتی خبرهای مدیریتی کشور را پوشش دهد ممکن نیست.

ما هم هرگز چنین ادعایی نکرده ایم که تمام خبرها رزودتر از همه می نویسیم..

اما ظاهرا شما می خواهید ما همه فن حریف باشیم. گاهی برخی دوستان می گویند چرا خبر فلان را ننوشتید چرا فلان مطلب تحلیلی را ننوشتید …

عزیزان.

ما تعداد افرادمان محدود است.در سیستم اداری کارمند جای دیگری هستیم  وقت آزادمان را به سایت اختصاص می دهیم.پس شما هم یکی مثل ما هستید.

ما فقط فضایی قانونی فراهم کرده ایم تا شما بتوانید حرفتان را بزنید. نباید انتظار داشته باشید کناری بنشینید و ما یا من همه حرفهای شما را بزنیم.

ادای آدم های تنبل را در نیاورید.هر چه میخواهید ما بنویسم خودتان دست به قلم شوید و بنویسید.

اگر توان نوشتن ندارید سوژه اش را با اطلاعات کامل در اختیار ما قرار دهید. کناری نشستن و فقط خواستن منطقی نیست.ادای تنبل ها را درآوردن است.شما که تنبل نیستید …

بنویسسد.

بفرستید.

منتشر می کنیم.

مطالب تحلیلی و آماری بنویسید.

قدری به خودتان زحمت بدهید.

من به تنهایی مگر در طول روز چند تا سوژه را میتوانم پرداختدکنم؟ نویسنده هایمان چطور؟

دست بقلم شوید لطفا … من منتظرم …

 

1240990cookie-checkاز ما انتظار دارید چه بنویسیم؟ خودتان دست به قلم ببرید ..

Please rate this

0 1 2 3 4 5
10 نظرات
  1. امیدوار می گوید

    با سلام
    این مطلب رو در قبال درخواست نیروهای شرکتی قبل از قراردادی اگه ممکن هست در تیتر خبرها بیاورید تا دست اندرکاران متوجه تضییع حقوق ما باشند

  2. ناشناس می گوید

    (محرمانه برای سردبیر)سلام جناب سردبیر
    چند روزی است که خبر …

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      وقتی میذارید محرمانه من الان چطوری و کجا جواب بدم؟
      پیگیرم چشم

      1. ناشناس می گوید

        همینجا خیلی خیلی ممنونم .

  3. ناشناس می گوید

    درسایت شما هرکس کارشخصی خودش را می گذارد فکر می کنند شما از همه چیز اطلاع دارید،توقعات بالا رفته ،خوب هرکس کار شخصی اش را خودش باید پیگیری کند،در ضمن اگر مسؤلین هم وظایف خود را درست انجام دهند نیازی به پرس وجو نیست،به نظر من سایت باید محل ارائه نظرات وپیشنهادات درجهت پیشبرد اهداف وتوسعه وپیشرفت شرکت باشد.جمله ای چند وقت پیش ارسال کردم تکرار می کنم.ما بحران مدیریت داریم،هیچ کس هم سرجای خودش نیست.

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      دوست خوبم
      من شرایط کسانی که کار شخصی شون رو میفرستم درک میکنم
      راستش وقتی پیگیری میکنم
      می بینم قانون رو اجرا نکردن
      هیچکی هم جرات نداره به مدیر چیزی بگه

  4. امیدوار می گوید

    سلام و سپاس بابت ایثارگری های شما بابت انعکاس اخبار صنف مخابرات شورای عالی تشکل ها، شورای صنفی و… جهت زنده شدن مطالبات همکاران!
    سال ۹۲ استخدام قراردادی مخابرات شدیم !قبل ۹۲ به صورت شرکتی و مستمر در همین رشته ای که استخدام شدیم سابقه ۹ ساله شرکتی داریم که همشون تائید هم شده و در اچ آر ثبت هم می باشد و براشون بصورت کامل حق بیمه پرداخت شده و نوشته محل خدمت شرکت مخابرات ایران و نوع فعالیت رو زدن قراردادی ولی گزینه غیر فعال ، الان بحثی بوجود آمده که فلانی گفته اون سوابق پیمانکاری تو گروه حساب نمی شه و مربوط به دوران مخابرات نیست! ( جمع نقیضین) مگه میشه ما که داخل همین سازمان با حقوق کمتر از حداقل خدمت کردیم به صورت مستمر و در همین سازمان بدون اینکه شرکت هزینه کنه کسب تجربه نمودیم و کار نیروی رسمی رو با حداقل انجام می دادیم. الان واقعا بی انصافی است اگه بخوان سوابقی که مرتبط با رشته کاری فعلی مون هست رو مد نظر نگیرند. قبلنا می گفتند چون بحث گروه و ارتقا منتفی است فعلا نمی تونیم لحاظ کنیم الان که دیگه استارتش خورده ! خواهش داریم این قضیه رو که متعلق به خیلی از مناطق استانی هست به اطلاع مدیران اعظم برسانید که حق ما ضایع نشه، اون زمان حق و حقوقات ما کامل پرداخت نشد اونها پیشکش! ولی این سنوات ما را مرحمت نمایند واسمون اصلاح نمایند!!

    التماس دعا🙏🙏🌹
    حق یارتان❤️

    اینم یک درخواست که خیلی ها در اون سهیم هستند!!

  5. امیدوار می گوید

    با سلام خدمت سردبیر و تنهای سایت مخابراتی که بازگو کننده حقایق مخابرات بی چشمدات مشغول خدمت مقدس دیگری است.

    چرا تنها بندی از صورتجلسه ۱۷ آذر که نیاز به پشتوانه مالی و هماهنگی درون و برون سازمانی نداره، اینقدر با سد های محکم بی اعتنایی مواجه می شود؟
    وقتی در سال ۹۷ مدیر عامل خبر تبدیل قرارداد دائم استخدامی های ۹۲ را رسانه ای نمود و آنرا حق مسلم قراردادی ها دانست در کمتر از یک هفته به خاطر مساعل نامشخص از قبیل اینکه نیاز به بررسی بیشتر، اطمینان سنجی از نوع ورود و…. داشت و ذکر این نکته که نیاز به موافقت سهامدار عمده و مدیران ذیربط نیز داشت به محاق برده شد!
    اینک که در صورتجلسه ای رسمی تمام ارکان تصمیم گیر و تصمیم ساز صنعت ارتباطات، مخابرات و سهامدار عمده از صدر تا ذیل اجرا شدن این بند را امضا نموده اند و مدیر عامل نیز نامه اجرا شدن بی کم کاست مفاد آیین نامه استخدامی را به مدیران مخابرات ابلاغ نموده است!
    بار دیگر از شورای عالی تشکل ها، شورای صنفی…. استدعا داریم ! این قشر مظلوم را به پایان رساندن این ماراتون ده ساله ( که از زمان خصوصی سازی اجرا نشده) حمایت نمایند و مدیر عامل محترم که الحق و الانصاف با دلسوزی و شعار روز اول ورود به مخابرات که خواستار اعتلای نیروی انسانی مخابرات بود در این آزمون با درصد بالایی به پیروزی رسید. یکبار دیگر در یک فرمان و مدت مشخص قرارداد دائم این قشر را که تنها گناه آنها اعتماد به سکانداران با مجوز رسمی استخدام ، آزمون عمومی، مصاحبه و…مثل بقیه موسسات و نهادهای اجرایی که بعد از چند سال رسمی( دائم) شدند! بود . را یاری رساند چون طبق داستان معروف وعده پتو دادن فردی را که هرشب در سرما می خوابید را روز بعد از پا درآورد. ما نیز بعد از این همه انتظار. فراموشی. وعده و وعید و شرایط سخت اقتصادی تنها دلخوشی ما تعیین تکلیف ما بعد از چندین سال می باشد. حالا که تمام مجوزهای لازم بعد از آیین نامه یکبار دیگر در صورت جلسات، مصوبات …. مسجل گردید

    خداوند یاریگر وامیدوار کننده تمام پرسنل شاغل و بازنشسته مخابرات ایران در این شرایط خاص باشد.

    این مطلب رو به نمایندگی از کارکنان قراردادی بزارید تا دلسوزان یک مرحمتی هم به خواسته ما داشته باشند

    1. امیدوار می گوید

      با سلام
      این مطلب رو در قبال درخواست نیروهای شرکتی قبل از قراردادی اگه ممکن هست در تیتر خبرها بیاورید

  6. کارشناس بیسواد می گوید

    با سلام جناب سر دبیر
    من متوجه این نکته نمی شوم که چطور ممکن است یک دستورالعمل به این مهمی که با حق و حقوق کارکنان سرو کار دارد ( دستورالعمل ارتقاء گروه و پذیرش مدرک تحصیلی کارکنان مخابرات ایران ) توسط معاونت فخیمه توسعه سرمایه انسانی تدوین گردد و از کانال های متفاوت سازمانی آن معاونت گذر کند و به دست مدیر عامل برسد و از آنجا به هیات مدیره برود و طرح در جلسه گردیده ( یعنی این که تمام اعضای هیات مدیره بایستی دستورالعمل را خوانده باشند ) و مصوب گردد و پس از ابلاغ، نوسط معاونت فخیمه توسعه سرمایه انسانی به کلیه مناطق جهت اجرا ابلاغ گردد و حداقل ۶۰ الی ۷۰ نفر از مسئولین مناطق از قبیل مدیران منابع انسانی و روسای ادارات کارگزینی که مسئول اجرای مصوبه می باشند ان را خوانده باشند تا مفاد آن را اجرایی نمایند هیچکس در این پروسه طولانی متوجه نشده است که یک نقصی در مفاد دستورالعمل وجود دارد؟
    واقعا باید اندیشه نمود که چرا این همه تفکر و دقت در کار کاهش پیدا کرده است. لطفا به این موضوع دقت فرمایید که در یکی از بندهای ماده ۹ دستورالعمل چنین آمده است :
    ۵ – ۱ – ۹ ایثارگرانی که از بابت ارائه مدرک تحصیلی مشمول ارتقاء نشده اند و از مزایای ۳٫۶ بهره مند
    شده اند، مطابق بند ۶ – ۱ ماده ۶ از ۲۲ / ۱۱ / ۹۸ مشمول ارتقاء خواهند شد و از تاریخ ارتقاء مزایای ۳٫۶
    آنان کان لم یکن خواهد شد.
    حالا معاونت فخیمه توسعه سرمایه انسانی که فردی عزیز با مدرک دکترای ( DBA ) مدیریت استراتژیک رهبری آن را بر عهده دارد با مدیران کل از ما بهترانش بفرمایند بند ۶ – ۱ ماده ۶ دستورالعمل کجای دستورالعمل می باشد؟
    البته لازم به ذکر است که با توجه به فرمت شماره گذاری ماده ها و بندهای آن فرمت بند ۶ – ۱ نیز به صورت غلط نوشته شده است و درست آن بند ۱ – ۶ می باشد .

نظرات بسته شده است.