در شرایط بحران کرونا نیاز به خدمت رسانی در حوزهی فاوا افزایش مییابد
مخابرات ما-«وقتی بخشهای مختلف کشور که خدمت رسان هستند در شرایط بحران به علت تعطیلی و یا کار محدود، کاهش خدمت رسانی داشته باشند، خدمت رسانی در حوزهی ارتباطات و فناوری اطلاعات مانند پست، مخابرات، خدمات اینترنتی افزایش مییابد».
مخابرات ما-به گزارش خبرنگار سیتنا، اطلاعیهی شمارهی یک سندیکای صنعت مخابرات ایران در رابطه با تصمیمات جلسهی اول کمیتهی ویژهی مقابله با بحرا کرونا در حوزهی فاوا به شرح ذیل منتشر شد:
«در جلسهی مورخ ۹۹/۸/۲۷ کمیتهی ویژهی ستاد کرونا در حوزهی ارتباطات و فناوری اطلاعات که با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد، چنین جمعبندی شد:
وقتی بخشهای مختلف کشور که خدمت رسان هستند در شرایط بحران به علت تعطیلی و یا کار محدود، کاهش خدمت رسانی داشته باشند، خدمت رسانی در حوزهی ارتباطات و فناوری اطلاعات مانند پست، مخابرات، خدمات اینترنتی افزایش مییابد؛
بنابراین نیروهای بهرهبرداری، اجرایی و نظارتی در این حوزه باید به صورت کامل و یا حتی با نیروی بیشتر، فعال باشند.
شرکتهای تولیدی هم در صورت داشتن تعهدات قراردادی باید با تعداد لازم پرسنل فعالیت نمایند.
شرکتهای خدمات فنی مهندسی، با یک سوم پرسنل پشتیبان عوامل اجرایی و تولیدی باشند.
در رابطه با تردد پرسنل و نگرانیها از بابت دستگاههای بازرسی و نظارتی برای ایجاد محدودیت و یا ممانعت کاری برای فعالان بخش فاوا، قرار شد چنانچه شرکتهای عضو سندیکا، اتحادیه و صنف مخابرات با مشکلی مواجه شوند، موضوع را به سندیکا اعلام و در کمیتهی ویژه برای رفع مشکل و یا محدودیت اقدام شود.
چون تمام موارد تا قبل از اول آذرماه قابل پیش بینی نیست، کمیتهی ویژه در این گونه موارد تصمیم و مراتب را اعلام خواهد نمود.
نظرات بسته شده است.