مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

رسالت اصلی ارائه خدمات در شرکت مخابرات، نفوذ در دل مردم است

مخابرات ماسلطانی درمراسم معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت بر ضرورت ساخت برندی محبوب در بین مشتریان به علاوه جلب رضایت آن ها تاکید کرد.

مخابرات ما-به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید سلطانی، در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت گفت: مقام معظم رهبری در خصوص بازرسی فرمودند “بازرسی در انجام ماموریت خود باید مقتدرانه باشد. ” منظور ایشان اقتدار توام با مهربانی ست که باید محور فعالیت‌های این حوزه قرار گیرد.

سلطانی، به هم پوشانی فعالیت‌های دو حوزه بازرسی و حراست در سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: حوزه‌های بازرسی و حراست در واقع مکمل هم هستند، اگر مشکلات، تهدید‌ها و آسیب‌ها در حوزه بازرسی به خوبی برطرف شود کمتر به سمت حوزه حراست منتقل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، بازرسی را شغلی حساس در سازمان دانست و افزود: باید به گونه‌ای در این حوزه کار کنیم که خدای ناکرده چه در بخش نیروی انسانی، چه در بخش کل سازمان حقی ضایع نشود چراکه اگر غیر از این باشد هم آسیب دنیوی برای ما دارد هم آسیب اخروی.

وی همچنین به ابعاد دیگری از فعالیت‌های حوزه بازرسی پرداخت و بیان کرد: در حوزه مشتریان نیز اگر جایی با مردم مناسب برخورد نشود آسیب‌های زیادی به برند شرکت وارد می‌شود، لذا بازرسی باید با هوشمندی و تدبیر این مسائل را رصد و با مهربانی آن را حل کند.

سلطانی، رسالت اصلی ارائه خدمات در شرکت مخابرات را نفوذ در دل مردم عنوان کرد و گفت: فقط رضایتمندی مشتریان کافی نیست بلکه باید دنبال نفوذ در دل مردم باشیم تا برند محبوبی نزد آنان داشته باشیم.

حوزه‌های بازرسی و حراست در واقع مکمل هم هستند، اگر مشکلات، تهدید‌ها و آسیب‌ها در حوزه بازرسی به خوبی برطرف شود کمتر به سمت حوزه حراست منتقل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در سخنان خود، برای سرپرست جدید این حوزه آرزوی توفیق و موفقیت در کار‌ها در راه رسیدن به اهداف داشت و از همه مسوولان حوزه بازرسی خواست رضای خدا را سرلوحه کار‌های خود قرار دهند.

بر اساس این خبر، در پایان این مراسم، پیمان فیضی به عنوان سرپرست جدید دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران معرفی و از خدمات ناصر شهبازی، سرپرست پیشین این حوزه تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید دفتر مرکزی بازرسی و نظارت شرکت مخابرات ایران، با حضور مجید سلطانی مدیرعامل، محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، حمید افشار، سرپرست دفتر مرکزی حراست، مهندس بیگدلو، سرپرست دفتر مدیرعامل و روسای ادارات حوزه بازرسی و نظارت در ساختمان زنده یاد دکتر غفاریان برگزار شد.

1273370cookie-checkرسالت اصلی ارائه خدمات در شرکت مخابرات، نفوذ در دل مردم است

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. محمد می گوید

    اگر واقعا دنبال شفافیت هستید در اتاق مدیران مناطق دوربین بزارین و بهشون بگین جلسات با پرسنل و ارباب رجوع در این اتاق برگزار شود. اون وقت معلوم میشه مدیر منطقه بازم جرعت میکنه به همکار خان در جلسه بین چندین نفر همکار بگه که شوهرت تو رو شش طلاقه میکنه اگه تو خونه اشتباه کنی.
    یا به همکار اقا بگه بی لیاقت عادت به مفت خوری کردی. اگه تکرار کنی از جلسه میندازمت بیرون. تو که لیاقت نداری چرا استفا نمیدی. مشکلات شما به ما ربطی نداره هرکی شاکیه بره استفا بده. چرا ایکقد از مرگ میترسین. نترسین بابا چی میشه مگه نهایتش اینه که میمیرین زنتونو یکی دیگه میاد میبره. من حقیقتو میگم و …

  2. محمد می گوید

    خخخخخ شما وال در دل نیروهای خودت نفوز کن مردم پیش کش
    شما اول به مدیران مناطق یاد بده تو جلسه فحاشی و بی احترانی به پرسنل و خانواده هاشون نکنن
    شما اول به مدیران مناطق یاد بده به قانون احترام بزارن و دست از سرقت وقت از خانواده های پرسنل بردارن. هر روز جلسه بعد از ساعت دو نیم بعداز ظهر تا شش بعد از ظهر . هر پنج شنبه جمعه جلسه. بدون یک ریال اضاف کاری و با کلی بی احترامی و انتقال استرس به پرسنل
    نه از خدا میترسن نه از قانون. اگه اعتراض بکنی یا حکمت تنزیل میشه یا به انبار تبعید میشی یا بیشتر از قبل بهت فشار میارن.
    اینقدر فشار روانی بهت میارن که کنترلت رو از دست بدی و حرفی از دهنت بپره یا عملی انجام بدی که بهانه خوبی دستشون بدی تا جوری تنبیهت کنن که درس عبرت سایرین بشی.

  3. ناشناس می گوید

    آقا مجید حرفه‌ای قشنگ میزنی اما در عمل برعکس عمل میکنی

نظرات بسته شده است.