مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مشترکان همراه اول در هفتکل در دسترس هستند

مخابرات ما -مدیر مخابرات منطقه خوزستان از بهبود ارتباطات سیار شبکه همراه اول در هفتکل و توابع آن با توسعه و ارتقاء پهنای باند آپلینک شبکه خبر داد.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان،رحیم فلاح زاده افزود: به منظور پاسخ بهینه به نیاز مشترکان همراه اول، رفع مشکلات پوشش آنتن دهی برای استفاده هر چه بیشتر مشتریان، ارائه خدمات پهن باند پرسرعت و جلب رضایت مشترکان، توسعه و ارتقاء پهنای باند آپلینک شبکه ارتباطی همراه اول در حوزه شهرستان هفتکل و توابع آن در دستورکار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عملیات توسعه و ارتقاء شبکه‌های ارتباطی و افزایش پهن باند سبب شد مشترکان همراه اول در این مناطق از اینترنت پرسرعت و پوشش مناسب شبکه بهره‌مند شوند.

 

فلاح زاده تصریح کرد: پروژه توسعه و ارتقاء شبکه همراه اول در سطح استان خوزستان به ویژه در شهر‌ها و روستا‌ها با هدف توسعه و پایداری شبکه و بهره مندی مشترکان از خدمات نوین شبکه ارتباطی پرسرعت مطلوب و با کیفیت، از جمله خدمات ارزنده و دستاورد‌های مخابرات منطقه در جهت ایجاد تمهیدات ارتباطی برای همشهریان است که بر اساس زمان بندی در موعد مقرر انجام می‌شود.

1317890cookie-checkمشترکان همراه اول در هفتکل در دسترس هستند

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.