تعیین تکلیف نیروهای مازاد در 118، تکلیف جدید استانها
مخابرات ما- به گزارش خبرنگار مخابرات ما د رمجموعه 118، به نظر می رسد در این سامانه پاسخگویی تصمیم به کاهش نیرو گرفته شده است.البته این نیروها باید تعیین تکلیف شوند.اما در موردنحوه تعیین تکلیف حرفی زده نشده و از استانها خواسته شده پیشنهادات خود را ارسال کنند.
گفته می شود دکتر زارعیان معاون تجاری و امور مشتریان از استانها خواسته است با توجه به روند تدریجی کاهش تماس مراکز ۱۱۸ ،راه اندازی سامانه IR.TCI.118 و همچنین ارایه خدمات در اپلیکیشن مخابرات من تا پایان سال ۱۴۰۰ ،قرارداد مربوط مراکز تماس 118 در مناطق برای سال 1401 مورد بازنگری قرار گیرد. این پیشنهادات برای بازنگری باید همراه با پیشنهادات منطقه برای تعیین تکلیف نیروهای مازاد برای تصمیم گیری نهایی به معاونت تجاری و امور مشتریان ارسال گردد.
دکتر زارعیان تاکید کرده است مجوز قراردادهای جدید و تمدید قراردادهای قبلی منوط به تعیین تکلیف نیروهای مازاد خواهد بود.
اینا همش برای اینه که مااپراتورهای 118فقط الو الو کردن روخوب بلدیم،سکوت کرده،اجازه دادیم ارزش کارمان توسط افراد نامتخصص وناشی پیش مردم واجتماع ناچیزبشه.!!حیف گوش و چشم واعصاب وکمر و وقتی که ما اپراتورها برای مخابرات گذاشتیم ،حیف!!
فقط بازنشست کردن نیروهای باسابقه شایسته بالای 20 سال سابقه در118 به عنوان سختی کار راه حل درستش هست وبس ..انتقال دادن به قسمتهای دیگه که اپراتورهامسلما وقطعا تخصص لازمه روندارند..یعنی اخراج محترمانه ..ببینیدکی گفتم !!!
اینقدر که آدم خودشیرین وخودشیفته توی مجموعه تصمیم گیرنده مخابرات وجود دارد که خارج ازتصوروباور مانیروهای شرکتی هست..یه روزبه بهانه عدم درآمدزایی بخش 118،روزدیگه به بهانه ترافیک ،وقت دیگه به بهانه پالس پاسخگویی،یه وقت به خاطر کج و راست نشستنمان..ازسفره همه مااپراتورها هی زدن هی زدن وباز هم چشم دارند..,،!!!متاسفانه همش تقصیر سکوت خودمان وقناعت بیموردمان هست..،،!!اینقدر حلقه فشار رو تنگترمیکنندکه خودمان بادست واراده خودمان محترمانه به تمام زحمات و سوابق کاربران پشت کنیم و برویم..!هوشیار باشید،مخابرات جای انسانهای زحمت کش ودلسوزهست نه یه مشت بی سواد خودشیرین…!! سردبیر جان!!فکرنمی کنم بدگفته باشم که اینو نشرش ندی.بذار ثواب اطلاع رسانیش رو هم ببری..
آسیاب به نوبت.. 118 امورمشترکین و آبونمان در مراحل بعدی 😒
داستان مورچه کارگر
مورچه هر روز صبح زود سر کار ميرفت و بلافاصله کارش را شروع ميکردبا خوشحالي به ميزان زيادي محصول توليد ميکرد.
رئيسش که يک شير بود، ازاينکه ميديد مورچه ميتواند بدون سرپرستي بدين گونه کار کند، بسيار متعجب بود.
بنابر اين بدين منظور سوسکي را که تجربه بسيار بالايي در سرپرستي داشت و به نوشتن گزارشات عالي شهره بود، استخدام کرد.
اولين تصميم سوسک راه اندازي دستگاه ثبت ساعت ورود و خروج بود.
او همچنين براي نوشتن و تايپ گزارشاتش به کمک يک منشي نياز داشت . عنکبوتي هم مديريت بايگاني و تماسهاي تلفني را بر عهده گرفت
شير از گزارشات سوسک لذت ميبرد و از او خواست که نمودارهايي که نرخ توليد
را توصيف ميکند تهيه نموده که با آن بشود روندها را تجزيه تحليل کند
او ميتوانست از اين نمودارها در گزارشاتي که به هيات مديره ميداد استفاده کند
بنابراين سوسک مجبور شد که کامپيوتر جديدي به همراه يک دستگاه پرينت ليزري بخرد
او از يک مگس براي مديريت واحد تکنولوژي اطلاعات استفاده کرد
مورچه که زماني بسيار بهره ور و راحت بود،
از اين حد افراطي کاغذ بازي و جلساتي که بيشترين وقتش را هدر ميداد متنفر بود
شير به اين نتيجه رسيد که زمان آن فرا رسيده که شخصي را به عنوان مسئول واحدي
که مورچه در آن کار ميکرد معرفي کند
اين سمت به جير جيرک داده شد.
اولين تصميم او هم خريد يک فرش و نيز يک صندلي ارگونوميک براي دفترش بود
اين مسئول جديد يعني جير جيرک هم به يک عدد کامپيوتر و يک دستيار شخصي
که از واحد قبلي اش آورده بود، به منظور کمک به برنامه بهينه سازي استراتژيک
کنترل کارها و بودجه نياز پيدا کرد
اکنون واحدي که مورچه در آن کار ميکرد به مکان غمگيني تبديل شده بود که ديگر هيچ کسي در آن جا نميخنديد و همه ناراحت بودند
در اين زمان بود که جير جيرک، رئيس يعني شير را متقاعد کرد که نياز مبرم به شروع يک مطالعه سنجش شرايط محيطي وجود دارد
با مرور هزينههايي که براي اداره واحد مورچه ميشد،
شير فهميد که بهره وري بسيار کمتر از گذشته شده است
بنابر اين او جغد که مشاوري شناخته شده و معتبر بود را براي مميزي و پيشنهاد راه حل اصلاحي استخدام نمود
جغد سه ماه را در آن واحد گذراند و با يک گزارش حجيم چند جلدي باز آمد،
نتيجه نهايي اين بود: تعداد کارکنان زياد است
حدس ميزنيد اولين کسي که شير اخراج کرد چه کسي بود؟
مسلماً مورچه؛ چون او عدم انگيزه اش را نشان داده و نگرش منفي داشت
احتمالا پیمانکار 118 سهمتونو نداده
آقای سردبیر لطفا اینقدر ملاحظه آقایون رو نکن و پیامها رو ناقص نکن
ی کاری میکنی دیگه چیزی ننویسیم
ضرب المثل رو چرا پاک کردی
بسه دیگه اینقدر ملاحظه کاری و مصلحت اندیشی
شما دیگه چرا
سلام سردبیر عزیز، یعنی میخوان چیکارمون کنن؟؟ بخدا این چند سالی که تو ۱۱۸ کار کردیم اندازه ۵۰ سال پیر شدیم از بس هر ساعت به بلایی سرمون میارن،
تعیین تکلیف یعنی جابجایی در بدترین حالتش
آسیاب به نوبت امروز 118 فردا نوبت کیست؟
سلام به اطلاع میرساندکه خودمعاونت تجاری یک معاونت من درآوردی توسط آقایان مشاورمدیرعامل قبلی بوده موازی باامورمشترکین کارمیکندودراکثرمواردباعث ایجاد اختلال درارائه خدمات درپرایمری وکدهای خدماتی میشوداین مشاوراین همه پول گرفته بجای اینکه بهروری رابالا ببرد باعث شده یک گلوگاه جدیددرسیستم ایجادشود
بطورمثال یک E1بجای اینکه دریک هفته تحویل مشتری شود۲ماه درامورمشترکین ومعاونت تجاری سرگردان میباشداصلا بازاریابی وامورمشتریان درشرکت مخابرات چه مفهومی داردمشتری مگرغیرازشرکت مخابرات جای دیگری درکشورهست که خدمات میدهداین خدمات مختص مخابرات هست وتعدادزیادی هم نیرویی اضافی داردوثابت نمودن آن خیلی راحت است یک برگ کاغذA4بدهیدوازمعاونت تجاری خواهش کنید عملکردیک ماه راروی این کاغذ بیاوردبه اصطلاح گزارش یک ماهه بنویسد.
وقسمتهای دیگر افراد اضافه به اسم ناظر،سرپرست ومشاور فراوانند وحقوقهای آنچنانی میگیرند…دمت گرم گل گفتی !!
سلام لطف کنید سختی کار را برایشان در نظر گرفته واریز نمایید اکثرا با ۲۰ سال سابقه بازنشسته شده و با ۳۰ روز حقوق دعاگویتان خواهیم بود
مسئولین دوباره چ خوابی دیدن😂
بعد از ۲۰ سال کارکرد و زیان شدید به اعضا بدن خصوصا مغز و اعصاب ، حالا باید دستمزدمون این باشه ….؟
واقعا چه کسی اون بالا نشسته و تصمیم میگیره
بیان اونایی که بالای ۲۰ سال کار کردن رو با حساب کار سخت و زیان آور با ۳۰ روز حقوق بازنشست کنن
این تنها راه هست
هیچ راه دیگه ای هم نداره
اگر همین الان من پیشنهاد شما رو ببرم روی سایت همش بد و بیراه نصیب ما میشه
ولی حرف شما رو قبول دارم