مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبر حقوقی- واریز حقوق آغاز شده

مخابرات ما- واریز حقوق توسط بانک آغاز شده.
مخابرات ما – بنا بره خبر رسیده به مخابرات ما، در حال حاضر از سوی بانک عامل، کار واریز حقوق شاغلین آغاز شده است. کار واریز حقوق برخی اط استانها امروز انجام خواهد شد اما نمی توانیم نام استانها را اعلام کنیم.در حقیقت ترتیب واریزی مشخص نشده است.
1371620cookie-checkخبر حقوقی- واریز حقوق آغاز شده

Please rate this

0 1 2 3 4 5
24 نظرات
  1. شایان مهر می گوید

    مدیران تلاشگر مخابرات ایران ، لطفا از الان بفکر حقوق خرداد ماه باشید کارمند و کارگر انواع اقساط رو به بانک ها بدهکارند

  2. امیرعلی می گوید

    حقوق بعد از ۱۵ روز پرداخت کردید با نرخ سال قبل و بدتر اینکه ۳۰ روزه پرداخت شده.
    خدا وکیلی شمای مدیر هدفتون چیه که انقدر به کارمندها بی احترامی می کنید.وقتی کارمند برای سازمان بی اهمیت میشه چطور توقع دارید که کارمند به سازمان اش وفادار بمونه.
    قرار از ما بعنوان طعمه استفاده کنید تا بتونید تعرفه را بالا ببرید.مگه ما کرم سر قلاب ماهیگیری شناسیم.

  3. ناشناس می گوید

    جمهوری اسلامی نوشت: هرچند در این روزها خرداد به نیمه رسید اما کسی به داد بازنشستگان نرسید و دولت مردمی در مقابل اجرای طرح همسان ‌سازی بازنشستگان و مستمری ‌بگیران ایستاد و مطالبه به حق بازنشستگان که باید از حق خودشان و صندوق بازنشستگی سازمان تأمین اجتماعی تأمین شود، به بهانه خلق پول و تورم‌زایی به درهای بسته خورد.

    قطعاً با توجه به گرانی‌ها و تورم شدیدی که سیاست جراحی اقتصادی دولت ایجاد کرده، سفره بازنشستگان با افزایش رقمی در حدود ۱۰ درصد که مدنظر دولت است، خالی‌تر از قبل خواهد شد و لذا اگر دولت به دنبال ریشه‌یابی تورم‌های اخیر است، آنرا در سیاست‌های خود و حذف ارز ترجیحی از کالاهای اساسی جستجو کند و حق بازنشستگان را که از پس‌اندازهای خود حقوق می‌گیرند نه از جیب دولت پایمال نکند.

  4. ناشناس می گوید

    با سلام وعرض ادب
    حهت اطلاع همکاران رسمی-بازنشسته – شرکتی و….
    براساس اطلاعیه کدال بورس
    مجمع عمومی عادی مخابرات در ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۰۶ در تهران -شهرک غرب-انتهای بلوار شهید دادمان-پژوهشگاه نیرو-سالن خلیج فارس برگزار میگردد.
    حق گرفتنی است نه دادنی؟؟؟

نظرات بسته شده است.