مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انتصاب سرپرست روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان

مخابرات ما -طی مراسمی با حضور محمدرضا بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان و جمعی از مدیران مجموعه مخابرات منطقه اصفهان، محمد جواد برمکی به عنوان سرپرست جدید اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان معرفی شد.

مخابرات ما (مالکی)-در این مراسم بیدخام با اشاره به جایگاه ویژه استان اصفهان در محاسبات کشوری گفت: استان اصفهان با توجه به شرایط ویژه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی همواره در همه عرصه ها از جمله ارتباطات و مخابرات جزء چند استان مهم کشور بوده و در محاسبات کشوری، سهم ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان نیز از این قصه مستثنی نیست و همواره به همت نیروهای متخصص و متعهد خود همیشه در سطح کشور در حوزه ارتباطات مطرح بوده که  آمار و ارقام حاصل از ارزیابی ها گویای این مطلب است.

اسماعیل قربانی مدیر منطقه اصفهان نیز در این جلسه ضمن خوش آمدگویی به مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، گزارشی از آخرین وضعیت مخابراتی این استان ارائه نمود.

همچنین در این جلسه، سرپرستان اسبق و جدید اداره روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان از گزارش کار و چشم اندازهای آتی فعالیت خود گفتند.

1416130cookie-checkانتصاب سرپرست روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.