مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آخرین خبر مالی- شرکت خدمات اول- شنبه یکم بهمن ۱۴۰۱-ساعت ۱۴:۵۵

آخرین خبر مالی- شرکت خدمات اول- شنبه یکم بهمن ۱۴۰۱-ساعت ۱۴:۵۵

مخابرات ما- همین الان اطلاع داده شد که متاسفانه امروز واریز حقوق کارکنان خدمات اول انجام نخواهد شد.

 

1416390cookie-checkآخرین خبر مالی- شرکت خدمات اول- شنبه یکم بهمن ۱۴۰۱-ساعت ۱۴:۵۵

Please rate this

0 1 2 3 4 5
31 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    حقوق را هم بخورید ….. اینم روش

  2. حسین می گوید

    سلام سردبیر عزیز
    یه نامه ای تازه زدن در خصوص بیمه تکمیلی همکاران رسمی و قراردادی که ۵۰ درصد سهم کارفرما، ۵۰درصد سهم همکار، که عکسش رو هم براتون میفرستم، واقعا ظلم تا کی برای نیروهای شرکتی ادامه خواهد داشت، به شخصه برای همه همکاران رسمی و قراردادی احترام خاصی قایل هستم اما میبینم چند روزه چقدر اذیت شدن بابت این افزایش حق بیمه، اما بهتره بدونن و باید تا حالا میدونستن که حق بیمه تکمیلی سهم نیروی شرکتی ماهانه ۱۶۰ هزار تومان هست بدون کوچکترین مزایایی، بدون حتی یک صدم پوشش های همکاران رسمی، بدونه دندان پزشکی، بدونه بیمه عمر، تا حالا شده یکی از این همکاران و یا تشکل ها به بیمه تکمیلی شرکتی ها وارد بشه و ببینه چرا اینقدر حق بیمه بالا ولی پوشش ها در حد صفر، سرجمع پوشش های انلاین هم به ۵ تا نمیرسه باید پول بدی و ۴ ماه یا بیشتر منتظر باشی تا پولت رو با هزاران جور کم و کسری برات واریز کنن، بنظر من انتظار کار و شگفتی از همکاران شرکتی با این همه تبعیض نداشته باشید، در استان ما از قراردادی های ۹۶ که بجای پدرانشان وارد سیستم شده اند، سه نفرشان بعنوان ریس اداره معرفی گردیده اند و ماهایی که حداقل ۱۲ سال سابقه با مدرک مرتبط داریم زیردست این عزیزان هستیم، این شرکت محکوم به شکست و نابودی هست، سردبیر حتی نمیخوان از پست های کارشناس مسولی که خالی گردیده اند به نیروهای شرکتی بدن

    1. خدمات اول می گوید

      سلام
      بله دقیقا مشکل همه شرکتی ها همین می باشد حتی پوشش های ان لاین هم مراجعه میکنیم به علت عدم واریز حق بیمه آن لاین پذیرش نمی شویم .
      مخابرات باید یمک فکری به حال ما نیرو های شرکتی بکند

  3. سعید می گوید

    خیلی خوبه که ما به حقوق حداقلی امید بسته ایم …اقای سلطانی عزیز تشریف آوردن خورستان و دریغ از یه جلسه با حضور کارکنان که حداقل ایشون رو ببینیم و بهش خوش امد بگیم..دریغ از یه برگزاری یه جلسه برای اهمیت دادن به پرسنل زحمتکش..حالا بدتر اینه که جلسه هم اندیشی با تدابیر شدید امنیتی حراست فقط با حضور ریس ها و مدیران پشت درهای بسته برگزار شد..این است احترام به میهمان و خانواده مخابرات؟؟

  4. محمد می گوید

    فعلا دارن با حقوق ما نوسان گیری میکنند

  5. مهرداد می گوید

    سلام سردبیر عزیز بله بازم مثل ماهای گذشته حدیث تکراری مالی حقوقی کارکنان بیچاره…

  6. مهرداد می گوید

    سلام سردبیر عزیز بله بازم مثل ماهای گذشته حدیث تکراری حقوق مالی…

  7. سلطان می گوید

    چهارشنبه اعلام شد حقوق خدمات اول شنبه واریز میشه . شنبه قبل ازظهر اعلام شد امروز واریز میشه . بعداز ظهر گفتن ببخشید عذرخواهیم چند روز همه سرکارین .احتمالا مثل ماه‌های قبل بانک مشکل داره یا لیست جا انداختن . شاید مالیات حسابها رو بسته شاید سهامداران پول رو برداشتن شاید هم دوست ندارن حقوق بدن . این شایدها سالهاست که داره تکرار میشه و عمر گران میگذرد خواهی نخواهی

  8. حسن کچل می گوید

    حقوووووووووووق!!!!!!!!!

  9. سلطانی با چپ پر می گوید

    دوشنبه سلطانی با چپ پر میره مجلس

    شک نکنید

    اگه اوضاع یک کم هم خراب بود اینا حقوق که هیچ،معوقات که هیچ،جلو جلو حقوق ۱۰ سال آینده رو میدادن

    بنابراین عزیزان بدبخت شدیم

    تبریک به جناب سلطانی و سهمداران عمده

    از قدیم گفتن یک شهر آباد بهتر از هزار ده خراب است

    حالشو ببرید

  10. شرکتی ازساری می گوید

    سلام دلاور مرد. فدای سرت که واریزنشد. اگه امروز واریز میکردن باعث تعجب میشد. ماکه دیگه به این دروغ ها و بدقولی مخابرات عادت کردیم. سرت سلامت باشه. خدای ما شرکتی ها هم بزرگه. انشالله که درهای رحمتش به روی ماهم با میشه.

نظرات بسته شده است.