مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات همچنان بی‌سرانجام

مخابرات ما -عدم تبدیل وضعیت ایثارگران شرکتی مخابرات، منجر به کارت زرد برای آقای وزیر شد.

مخابرات ما (مالکی)-به گزارش خبرنگار ایلنا، ایثارگران شرکتی مخابرات از ابتدای سال قبل در انتظار تبدیل وضعیت و قرارداد مستقیم شدن هستند؛ تبدیل وضعیت ایثارگران تکلیف قانون بودجه ۱۴۰۰ است که بیش از یکسال و نیم بر زمین مانده است. ایثارگران می‌گویند: هنوز حتی تحویل مدارک و بررسی‌ها آغاز نشده است درحالیکه در خیلی از نهادها، کار به پایان رسیده یا در مراحل پایانی است.

این در حالیست که وزیر ارتباطات گناه را به گردن خصوصی بودن مخابرات انداخته اما این پاسخ نمایندگان مجلس را قانع نکرده است. نمایندگان در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۴ بهمن) مجلس شورای اسلامی در جریان سوال عباس مقتدایی نماینده اصفهان از عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص اینکه علت عدم اجرای قانون درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات از سوی جنابعالی و شرکت مخابرات چیست، با ۱۰۹ رأی موافق، ۱۱۵ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از توضیحات وزیر قانع نشدند.

در متن سوال نماینده اصفهان از وزیر ارتباطات آمده است: علت استنکاف جنابعالی و شرکت مخابرات از اجرای قانون درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات چیست؟ چرا جنابعالی در قامت وزیر جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت حاکمیتی خود برای اجرای قانون استفاده نمی‌کنید؟

ایثارگران می‌گویند: امیدواریم با پیگیری نمایندگان مجلس، در دوماه باقیمانده تا پایان سال تبدیل وضعیت به سرانجام برسد و از شرکتی بودن نجات پیدا کنیم.

1417150cookie-checkتبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات همچنان بی‌سرانجام

Please rate this

0 1 2 3 4 5
3 نظرات
  1. اصغررضایی می گوید

    وزیر ارتباطات همه چیز را گردن خصوصی بودن مخابرات میندازد
    ۲۰ درصد سهام مخابرات دولت
    ۲۰ درصد سهام عدالت
    ۴۹ درصد بنیاد تعاون سپاه

    آیا شرکت مخابرات خصوصی است ؟

    1. ناشناس می گوید

      سلام اتفاقا تنها جایی که اصلا خصوصی نیست مخابرات است این را مجلس ، دولت و مردم میدانند

  2. ناشناس می گوید

    ان شاالله درست بشه

نظرات بسته شده است.