مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خبرهای خوش دهه فجری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

مخابرات ما -مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت دهه فجر بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه از سوی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان افتتاح خواهد شد.

مخابرات ما (مالکی)-سید محمد هادی امیری در گفتگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طی بازدید نزدیک از روستاهای حوزه گرمسیری مناطق دیل، آرو، اسپر ،ناز مکان، شامبرکان، رودبال زیرساخت‌های قوی در حوزه مخابرات ایجاد شده است.

 وی بیان کرد: در منطقه آرو مرکز مخابراتی و در روستای دیل نیز مرکز هزار شماره و هزار پورت اینترنت خانگی وجود دارد.

 مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: سایت تلفن همراه با تکنولوژی یا تمام تکنولوژی نیز در این منطقه ایجاد شده، در روستای آرو مرکز تلفن و سایت تلفن همراه تکنولوژی دایر شده است.

امیری عنوان کرد: جدیداً اینترنت پر سرعت روستای اسپر در منطقه بویراحمد گرمسیر گچساران نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال راه اندازی شد، که این میزان اعتبار تنها برای تکنولوژی آن بوده زیرا مابقی زیرساخت‌ها آماده بوده است.

وی گفت: با توجه به دستور استاندار در بازدید از منطقه بویراحمد گرمسیری گچساران در صورت تامین اعتبار روستاهای نازمکان، شامبرکان و رودبار نیز در صورتی که ارتباط شان از طریق اداره کل فناوری و ارتباطات تامین گردد و به ما ابلاغ شود در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ایجاد پهنای باند مناسب و اینترنت پر سرعت این مناطق اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: در این مناطق زیرساخت‌های قوی توسط مخابرات استان ایجاد شده است.

 امیری بیان کرد: فیبر نوری رینگ از باشت تا چرام و از چرام تا روستای اسپر ایجاد شده است، ما آمادگی داریم که هم بخش خصوصی و دولتی به هرچه نیاز داشته باشند نسبت به تامین اعتبار آن اقدامات لازم را انجام دهیم.

 مدیر عامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه زیرساخت‌های قوی در سطح استان ایجاد کردیم، ادامه داد: فیبر نوری از یاسوج به سی سخت و یاسوج به کاکان را نیز انجام داده ایم.

 امیری اضافه کرد: در برنامه خود ایجاد فیبر اینترنت خانگی یعنی بردن اینترنت فیبر نوری به درب منازل مردم را در دستور کار داریم.

 وی گفت: این نهضت بزرگ در یاسوج و دهدشت و گچساران آغاز شده است تا بتوانیم ارتباط تمام خانه ها را از طریق فیبر نوری در استان تامین کنیم، این آمادگی را جهت نسبت به تامین سایر نقاط استان را نیز داریم.

 مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: با انجام اقدامات عنوان‌شده تحول عظیمی در وضعیت ارتباط دهی به روستا ها و شهرها در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد خواهد شد.

 وی گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات بیشترین پروژه را در کهگیلویه و بویراحمد برای دهه فجر افتتاح خواهد کرد.

 مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه از سوی فناوری اطلاعات و ارتباطات استان افتتاح خواهد شد.

1418180cookie-checkخبرهای خوش دهه فجری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات

Please rate this

0 1 2 3 4 5
1 نظر
  1. خوشخیال می گوید

    😀😀😀😀😀😀
    خبر خوش این بود؟

نظرات بسته شده است.