مخابرات با ارائه نوآوری های ارتباطی درصدد کسب رضایت مشتریان است
مخابرات ما -کاهش هزینه مشترکان و سرعت بخشی در خدمات از مهمترین اهداف شرکت مخابرات ایران است.
مخابرات ما (مالکی)-به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: تحقیق و نوآوری مطالبه امروز شهروندان از شرکتهای ارتباطی در ارائه خدمات است و بدین طریق می توان رضایت بیشتر مشترکان را به دست آورد.
ابراهیم محمودزاده امروز در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار منطقه خراسان رضوی افزود: مخابرات رکن اصلی ارتباطات در کشور است و باید خود را موظف به حضور در این مسیر بداند.
وی کاهش هزینه مشترکان و سرعت بخشی در خدمات را از مهمترین اهداف شرکت مخابرات ایران دانست و عنوان کرد: این شرکت با گام نهادن در مسیر دانش بنیان شدن، تلاش دارد بهترین و باکیفیت ترین خدمات را با قیمتی منطقی در اختیار شهروندان قرار دهد.
محمودزاده ادامه داد: ارتباطات این روزها نقش بسیار زیادی دارد و با وجود اینکه مخابرات خصوصی شده اما همچنان نگاه ویژه در مناطق محروم بسیار گسترده انجام می شود.
وی گفت: موضوع مخابرات و ارتباطات برای ایجاد مشاغل خانگی و کسب و کارهای کوچک یک امر انسانی است و در این زمینه دولت نیز کمک حال بوده است.
رییس شرکت مخابرات با اشاره به اهداف شرکت مخابرات طی سالهای آتی خاطر نشان کرد: مخابرات گنجینه ای از نقشه ها، پیش نویس ها و دانش را در اختیار دارد که تاکنون استفاده مناسب و صحیح از آنها نشده و به مرحله عملیاتی نرسیده است.
در نشست هم اندیشی توسعه کسب و کار مخابرات، مدیران استانی شرکت مخابرات خراسان رضوی به صورت ویدیو کنفرانس ارتباط داشتند و در پایان به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند.
14216900cookie-checkمخابرات با ارائه نوآوری های ارتباطی درصدد کسب رضایت مشتریان است
هیچکس در شرکت مخابرات تصمیم درستی نمیگیرد
از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در مورد مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور و از طریق مخایرات ما و هم همه رسانه های داخلی اطلاع رسانی کرده ایم ولی متاسفانه تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو در مورد مشکلات ما بازنشستگان مخابرات نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور
لابد شیوه کار باید تغییر کنه
پس پولهایUSO را چه کسی میگیرد. ما خوب شمارا می شناسیم
اقای محمود زاده اول حق و حقوق بازنشستگان مخابرات را که عمرخود را در مخابرات صرف کردند وبعداز بازنشستگی برای گرفتن حق قانونی خودشان دنبال شکایت از این اداره به ان اداره و دیوان و …….اواره اند پرداخت کن و رضایت انها را بگیر وبعد دنبال کسب رضایت مشتری باش.
آقای محمود زاده قبل از همه چیز رضایتمندی کارکنان ات را بدست بیاور رضایتمندی مشتریان پیش کش ات
نواوری برای رضایت مشتری توسط کارمند و کارگر ناراضی؟
مگه میشه مگه داریم؟؟!!!!